משרד

04-9521510

השכרת שואב אבק תעשייתי

יותר ויותר מנהלי מוסדות, עסקים וארגונים מבינים שמשתלם להם יותר למצוא חברה שמספקת שירותי השכרת ציוד – השכרת שואב אבק תעשייתי רטוב/יבש מאשר לרכוש אותו בעצמם. יש לכך סיבות רבות ורובן נעוצות בעובדה שמדובר על מכונה מסיבית אותה יש לתחזק וגם יש צורך בידע כדי להפעילה באופן מקצועי. אז מהם יתרונותיו של שואב אבק תעשייתי להשכרה, והאם זה משתלם? על כך ועוד בכתבה שלפניך.

מהו שואב אבק תעשייתי להשכרה ולמה הוא משמש?

עסקים, בעלי מוסדות ציבוריים ומפעלים מבינים יותר ויותר ששואב אבק תעשייתי הוא חלק בלתי נפרד מתרבות הניקיון במקום. מדובר על שואב אבק בדומה לשואבי האבק שכולנו מכירים, אך עוצמתו גדולה בהרבה והיא מיועדת לשאוב חלקים תעשייתיים ולהתמודד עם כמויות גדולות במיוחד של לכלוך ואבק. שואב האבק התעשייתי משמש לניקיון של משטחים גדולים במיוחד במשטחים גדולים במיוחד והוא מאפשר חיסכון רב בזמן ניקיון.

כמה עולה לשכור שואב אבק תעשייתי חזק ומומלץ?

למשך:מחיר:
למשך היום ועד 24 שעות200 ש"ח כולל מע"מ
למשך יומיים מלאים300 ש"ח כולל מע"מ
למשך כמה ימים ועד שבוע600 ש"ח כולל מע"מ
 * יש להכין צ’ק פיקדון על סך 3,000 ש"ח
* צילום ת.ז של מחזיק הצ’ק ותשלום מראש.

מידע נוסף והצעת מחיר לפנות ישירות לאפרים: 054-8171827

*מוצר זה משתתף במבצע השכרת 2 מכונות בהנחה כוללת של 20% מומלץ!

למי יש צורך בשואב האבק תעשייתי חזק?

כל אזור בו יש משטחים גדולים אותם יש צורך לשמור נקיים חייבים בשואב אבק תעשייתי. אלה יכולים להיות מפעלים, מוסדות לימוד, מוסדות בריאות ומרכזי מסחר גדולים בהם יש משטחים שונים אותם יש לנקות באופן תדיר. אין בכלל איך להשוות בין שואב אבק רגיל לתעשייתי בעל 3 מנועים, בטח לא כשמדובר על משטחים גדולים כל כך כמו למשל קניון. השואב האבק התעשייתי יכול להתמודד בגלות עם גודל המשטח, כאשר מי שמפעיל את השואב הולך מאחוריו או נוהג בו וכך בזריזות רבה מסיים את המשטחים הזקוקים לניקוי.

אם אתה בשלב של ניקיון יסודי לאחר שיפוץ אולי יועיל ותשכיר כמה כלים שיועילו וינקו עבורך את הדירה ברמה גבוהה כגון: מכונת פוליש או מכונת שטיפה – גרניק מקצועי תעשייתי. ניתן לקבל 2-3 מכונות במחיר אטרקטיבי, תשאל את הנציג: 054-8171827

האם יש גם צורך חד פעמי בשואב האבק תעשייתי?

פעמים רבות ניתן לראות כיצד השכרת שואב אבק תעשייתי נעשית באופן חד פעמי. מתי? בעיקר כאשר לאותו מוסד או מפעל יש ביקורת של משרד ממשלתי ויש צורך בניקיון רב עוצמה. כמו כן, ניתן לראות שלקראת פתיחת שנה למשל במוסדות לימוד אקדמיים נעשה שימוש בשואבי האבק התעשייתיים, קאנטרי קלאב יעשה בו שימוש לפני עונת הרחצה וכן בתי ספר רגע לפני סיום החופש הגדול. שירות שואב אבק תעשייתי להשכרה יכול לספק את הצורך החד פעמי של ניקוי ספות, מושבים וכו באמצעות שואב אבק תעשייתי רטוב/יבש להשכרה, שכן ההשקעה בכלי יקר וגדול כל כך לשימוש של כמה פעמים בשנה מיותר.

מהם יתרונותיו של השואב האבק התעשייתי?

לשואב האבק התעשייתי יתרונות רבים על פני שיטות ניקיון אחרות וכאמור אין להשוות אותו כלל לשואב האבק הרגיל שאינו מסוגל להתמודד עם משטחים גדולים. ראשית, השואב האבק התעשייתי יכול לינוק לכלוכים גדולים כקטנים ויש לו יכולת יניקה גבוהה במיוחד. הוא יכול לפרק לכלוך שדבוק אל הקרקע. הוא מתאים לעבודה על כל סוגי המשטחים – עץ, משטחי מסחר, בטון, קרמיקה ועוד.

עוד יתרון בולט של השואב התעשייתי היא העובדה שניתן לנקות בו משטחים גדולים במיוחד במהירות וללא הפסקות באמצע. המיכל בו נאסף הלכלוך בשואב האבק התעשייתי גדול במיוחד ומאפשר לצבור כמות גדולה של לכלוך, בלי שיהיה צורך לפנות את המיכל ולרוקן אותו בתדירות גבוהה. כך ניתן לנקות משטחים גדולים ברציפות, דבר שמצמצם משמעותית את זמן העבודה והניקיון. השואב גם מתאים לביצוע עבודות ניקיון לאחר שיפוצים, כאשר יש אבק רב אותו צריך לפנות מהמשטחים השונים.

איך בוחרים את השואב המתאים לעבודה?

מי שמבצע השכרת שואב אבק תעשייתי אחת לתקופה, לא תמיד ידע בפעם הראשונה איזה שואב אבק הוא המתאים ביותר לביצוע העבודה. ההמלצה תמיד היא להתייעץ עם החברה שמשכירה את השואב. היא תדע לשאול את השאלות הנכונות כדי לבצע את ההתאמה המדויקת ביותר. יש לדוגמה שואב אבק תעשייתי 3 מנועים לו יש יכולת להתמודד עם כמויות לכלוך עקשניות וגדולות במיוחד ויש מנועים פחות חזקים המיועדים לעבודות במשטחים פחות מלוכלכים. כדאי לתאם ציפיות ולקבל הדרכה כיצד יש להפעיל את השואב כדי להשיג את התוצאה המקסימלית הרצויה ממנו.

מידע נוסף והצעת מחיר לפנות ישירות לאפרים: 054-8171827

שואבי האבק התעשייתיים הטובים במשק

חברת א.פ לבניה משכירה ציוד איכותי לבנייה, בין היתר השכרת שואב אבק תעשייתי בחיפה, בקריות ובצפון מסוגים שונים ולצרכים שונים. יש לך צורך בשואב אבק חזק במיוחד ליום אחד? אנחנו בדיוק הכתובת עבורך. כדאי כבר עכשיו ליצור עמנו קשר, נשמח לעמוד לרשותך.

אזורי השירות שלנו:

בחיפה והסביבה: בקרית מוצקין, בקרית ביאליק, בקרית אתא, בקרית שמואל, בקרית חיים, בקרית ים, בנשר, בחיפה, בטירת כרמל ומושבי חוף הכרמל ובזכרון יעקב.

בחדרה והסביבה: באור עקיבא, פרדס חנה כרכור, בינימינה, גבעת אולגה, קיסריה, בחדרה ובנתניה ואזור השרון הצפוני.

גליל מערבי: בנהריה ועכו, מעלות, שלומי, ראש הנקרה והסביבה.

גליל תחתון ורמת הגולן, טבריה, נצרת עילית (נוף הגליל), כרמיאל ועוד

עמק יזרעאל: בקרית טבעון, רמת ישי, יוקנעם, עפולה, מגדל העמק והסביבה.

לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?