משרד

04-9521510

מכונה לחיתוך קרמיקה להשכרה

רוצה לחתוך את הקרמיקה באופן המדויק ביותר? האם כדאי לקנות או להשכיר את מכונת חיתוך הקרמיקה? מה כדאי לדעת על מכונה לחיתוך קרמיקה להשכרה לפני שמתחילים? לפניך מידע לגבי מכשיר לחיתוך קרמיקה כולל מחירי השכרת מכונה.

קרמיקה היא חלק בלתי נפרד מחיינו ויש לנו אותה בכל מקום בבית – בין אם בחדר הרחצה, במטבח או בחללים חיצוניים של הבית. לעיתים יש צורך לבצע שיפוצים ושינויים בקרמיקה ואז גם תמיד עולה הצורך במכונת חיתוך קרמיקה. אז האם השכרת מכונה לחיתוך קרמיקה בחיפה ובקריות היא הפתרון הכי טוב, או שכדאי בעצם לקנות את המכונה? עשינו עבורך סדר בדברים.

מכונת לחיתוך קרמיקה להשכרה

מתי יש צורך במכשיר לחיתוך קרמיקה להשכרה?

בכל שלב בו רוצים לבצע שיפוץ או שינויים בקרמיקה או כאשר רוצים להתקין קרמיקה חדשה, יש צורך במכונת חיתוך קרמיקה. בדרך כלל מדובר על משטחים קטנים יחסית ואם לא מדובר בבעלי מקצוע שזהו תפקידם הקבוע, השכרת מכונת חיתוך קרמיקה 60/80/120 תהיה הפתרון המשתלם ביותר עבורם. מדוע? כדאי להמשיך לקרוא.

מידע נוסף והצעת מחיר לפנות ישירות לאפרים: 054-8171827

https://www.youtube.com/watch?v=PkhASxknTnY

סוגים של מכונות חיתוך קרמיקה

רגע לפני שבוחרים מכונת לחיתוך קרמיקה להשכרה, כדאי להכיר את המכונות העיקריות בתחום ואת החברות המובילות:

מכונת חיתוך קרמיקה 120 של sigma – מכונה זו מיועדת לחיתוך של קרמיקה, גרניט פורצלן ולמעשה לכל סוגי האריחים במידות עד 120/130. למכונות החדשות סרגל מדידה כפול, ידיות אחיזה נוחות וחיתוך בזוויות רבות המאפשרות דיוק רב בעת החיתוך. לחברה גם מכונות המיועדות למידות אחרות – גדולות יותר או קטנות יותר ויש להתאים את העבודה בהתאם לסוג האריחים וגודלם. עם זאת, רוב האריחים הנם בגודל 120 ולכן המכונה הספציפית הזו מבוקשת כל כך להשכרה.

מכונת חיתוך קרמיקה מונטוליט Montolit – מכונות החיתוך של מונטוליט מובילות בתחום הקרמיקה. המכונה תוצרת איטליה מיועדת למוזאיקות, לזכוכית ולקרמיקה ולה יכולות גבוהות במיוחד של דיוק. היא קלת משקל ולה מנגנון שימון מובנה והיא יכולה לספר מגוון רחב של חיתוכים – ברצועות קדות, בזוויות שונות, בחיתוך ישר ובחיתוך של אריחים קשים מאוד. מותג המכונות מונטוליט מספק מכונת חיתוך קרמיקה 3 מטר ויותר.

מכונת חיתוך קרמיקה, זכוכית ומוזאיקה תוצרת גרמניה JOKOSIT – מכונה זו הנה מכונת סופר מקצועית, ידנית ובעל גלגלים ומיועדת לביצוע חיתוכים ישרים רגילים אפילו בזכוכית ומוזאיקה ובאלכסון עד 63 ס”מ. תוצרת גרמניה ומגיעה מיועדת גם לחיתוך עובי עד 2 ס"מ וכיוון החיתוך בין 0 ל-90 מעלות.

מכונת חיתוך מבית Kristal Topaz 3M – מכונת חיתוך ברמה גבוהה ביותר לשימושים רבים ומגוונים, אורכים בזווית שונות תוצרת ענקית במכונות קריסטל.

https://www.youtube.com/watch?v=aafPGWrBRKI

מה כדאי – השכרה או קנייה של מכשיר לחיתוך קרמיקה?

לא מעט אנשים תוהים האם השכרת מכונה לחיתוך קרמיקה תהיה משתלמת יותר מקנייתה. קודם כל יש לזכור שמדובר על מכשיר יקר שדורש תחזוקה. אם מדובר על עבודה קבועה בקרמיקה הרי שהרכישה של המכונה תהיה משתלמת לטווח הרחוק. עם זאת, כאשר מדובר על עבודות אחת לכמה זמן, מכונת חיתוך קרמיקה להשכרה תהיה משתלמת יותר מקנייתה.

מחירים ועלויות של השכרת מכונות חיתוך קרמיקה:

חברת א.פ לבנייה השכרת כלי עבודה מספקת שירותי השכרת ציוד וכלי עבודה ומעמידה לשירותך שירות השכרת מכונות חיתוך בשני גדלים כרגע במלאי והם 60/80 ס"מ ו-120/129 ס"מ במחיר סביר עם אפשרות להשכרה יומית (עד 24 שעות) ולעד 3 ימים מראש.

* המחירים אינם כוללים מע"מ .

* נדרש צילום ת.ז וצ’ק ביטחון על סך 3,000 ₪ של בעל הת.ז.

* התשלום מראש בעת הספקת המכונה ללקוח.

* מידע נוסף והצעת מחיר לפנות ישירות לאפרים: 054-8171827

גודל המכונה:למשך:מחיר:
60/80 ס"מ24 שעות150 ₪
60/80 ס"מיומיים שלושה מראש350 ₪
120/129 ס"מ24 שעות300 ₪
120/129 ס"מיומיים שלושה מראש600 ₪
  • קיימת מכונה 160 ס"מ איטלקית למכירה יד שנייה צור קשר: 0548171827

מכונות שיכולות לסייע לך בעבודת הריצוף כמו מערבל בטון ודבק או קונגו לחציבה והריסה מהירה של הקרמיקה הישנה (ראה בקישורים)

מה כדאי לדעת לפני השכרת מכונת לחיתוך קרמיקה?

יצא לך פעם לראות בפייסבוק תמונות של אריחי קרמיקה עקומים או מוזרים? זו תוצאה ישירה של חוסר מקצועיות או שימוש לא משכיל במכונה. כל מי שעבד פעם עם קרמיקה יודע שמדובר אמנם על חומר איכותי במיוחד בבנייה, אך הוא רגיש מאוד לפגיעות, בטח כאשר מדובר על כלים כבדים. כל פגיעה ושבירה שאינם במקומם יראו מיד על אריחי הקרמיקה בבית או בחוץ ולכן עבודה עם קרמיקה חייבת להתבצע בעדינות מרבית. לכן, מי שמבצע השכרת מכונת חיתוך קרמיקה 120 צריך לדעת גם כיצד לעבוד עם המכונה ואם אפשר אז מומלץ גם להתאמן על יבש על קרמיקה לפני החיתוך של העבודה המקצועית. כדאי גם לדעת שאם מבצעים את החיתוך בצורה מדויקת ואיכותית, קל לאחר מכן להשתמש בקרמיקה לכל עבודה ולבצע עמה הדבקה והתאמה לאריחים אחרים.

האם ניתן להשכיר מכונת חיתוך קרמיקה גם לעבודות חובבנות?

חובבנות היא לא מילה גסה כשזה מגיע לתחביבים ולכן ניתן לראות כי לא מעט אנשים שרוצים לעסוק באומנות משכירים את המכונה. היא מתאימה לפיסול בקרמיקה, חיתוך קרמיקה מדויק לצורך בניית תמונות פסיפס ייחודיות ולאנשים שרוצים ליצור בעצמם משטחי קרמיקה ויש להם ידיים טובות. רצוי מאד לקבל הדרכה או לראות סרטונים לפני השימוש במכשיר, קודם כל כדי למקסם את השימוש בו ולהשיג תוצאות גבוהות, אך גם כדי לשמור על הבטיחות.

חותכים קרמיקה עם המקצוענים

חברת א.פ לבנייה מספקת שירותי השכרת ציוד לבנייה

וכלי עבודה בחיפה, בקריות ובצפון ולה מגוון רחב של

מכונות מתקדמות לכל סוגי העבודות,

בין היתר מכונה לחיתוך קרמיקה להשכרה

בגדלי 60/80/120 מהחברות המובילות.

חרתנו על דגלנו להיות מובילים באיכות השירות,

במקצועיות ובמתן תשומת לב לפרטים הקטנים.

רוצה לשמוע עוד ולהשכיר מכונה לחיתוך קרמיקה להשכרה?

אנחנו כאן עבורך, כדאי ליצור קשר עכשיו.

מכונת לחיתוך קרמיקה להשכרה
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?