משרד

04-9521510

פיגום נייד מחיר

פיגום נייד מחיר

האם אתה מנסה לנווט בעולם של הגשת הצעות מחיר לפיגום נייד ולא בטוח מאיפה להתחיל? אל תדאג כי אתה במקום הנכון. במאמר זה, אנו ניתן לך מדריך מקיף על כל מה שאתה צריך לדעת על פיגום נייד מחיר. אנו נסקור את כל ההיבטים החשובים כגון מהו מחיר אטרקטיבי לפיגום נייד, כיצד הוא מחושב וכיצד הוא משפיע על תקציב שלך. אז בואו נצלול פנימה!

כיצד למצוא את פיגום נייד מחיר הטוב ביותר עבורך

אם אתה מחפש פיגומים ניידים לעסק או לפרויקט שלך, אתה כבר יודע שחיוני לעבוד עם הציוד האיכותי ביותר שיש. עם זאת, מציאת הפיגום הנכון העונה על הצרכים והתקציב שלך יכולה להיות מאתגרת. בפוסט זה בבלוג, אנו נדריך אותך כיצד להשיג מחיר הטוב ביותר עבור פיגום נייד ממה לשים לב, כיצד להשוות מחירים, והיכן למצוא את העסקאות הטובות ביותר.

דע איזה פיגום נייד אתה צריך

1. הצעד הראשון: למציאת מחיר פיגום נייד הטוב ביותר הוא לקבוע בדיוק מה אתה צריך. העריכו את צרכי הפרויקט או העבודה שלכם איזה סוג עבודה תתבצע, כמה גובה צריך וכמה עובדים ישתמשו בפיגום. הבנת היקף הפרויקט שלך תעזור לך לקבוע את גודל הפיגומים והמפרטים הנכונים להם אתה צריך, ובסופו של דבר תנחה אותך למחיר פיגום הנייד הנכון.

2. קנה מבצעים: כאשר כבר יש לכם מושג לגבי מפרט הפיגומים הנדרש, ואיזה גורמים משפיעים על העלות, השלב הבא הוא השוואת מחירים. חפשו הנחות במחירי פיגום נייד המוצעים על ידי ספקים מובילים באזורכם. הנחות יכולות להיות מכירות עונתיות, עסקאות רכישה בכמות גדולה, או אפילו מבצעים מיוחדים. מציאת ספק שיכול לתת לך את הפיגום האיכותי ביותר במחיר רציונלי יכול לעזור לך לחסוך כסף ולהשקיע בציוד מעולה.

3. השווה הצעות מחיר: התייעצות עם מספר ספקים היא מהלך חכם. בקשו הצעות מחיר מחברות שונות והשוו בין המחירים והמפרטים שסופקו. זכור כי פיגום נייד מחיר גבוה יותר לא תמיד אומר איכות טובה יותר. קחו בחשבון את המוניטין של הספק, איכות הציוד שלו ושירות הלקוחות שלו בהשוואת הצעות מחיר.

כמו כן, בשלב הצעת מחיר עליך לברר אם במידה אבד לך חלק בפיגום או שברצונך לרכוש חלקים נוספים במידה ותרצה להגביה את הפיגום, אם יש לו מלאי זמין לכך או אפשרות השכרה של חלקים נוספים

4. שקול השכרה: לבסוף, אם אתה בתקציב מצומצם, שקלו השכרת פיגומים ניידים במקום לקנות. ההשכרה מעניק לך גישה לפיגום איכותי מבלי שתצטרך לרכוש אותו על הסף. ספקי פיגומים וציוד בנייה רבים מציעים אפשרויות השכרה, וזו יכולה להיות דרך מצוינת להפחית הוצאות מראש ולהשקיע בציוד הטוב ביותר עבור הפרויקט שלך. מה גם, כאשר תצטרך פיגום גבוה יותר או נמוך יותר הספק יכול לספק לך במקום שתצטרך "לשבור את הראש" איפה לרכוש חלקים נוספים – מידע נוסף ומחירים של השכרה בקישור זה

מסקנה:

מציאת פיגום נייד מחיר הכי טוב מתחיל בהבנת הצרכים הספציפיים של הפרויקט שלך, מחקר והשוואה של מפרטי ציוד ובהתחשב בתקציב שלך. על ידי מציאת ספק בעל מוניטין שמציע את מחיר הפיגומים הניידים המתאים לפרויקט שלך, אתה בטוח תחסוך כסף, תגביר את הפרודוקטיביות ותבטיח את בטיחות העובדים. קנו בצורה חכמה והשקיעו בציוד המתאים לצרכים שלכם!

גורמים המשפיעים על מחיר פיגום נייד

ברגע שיש לך מושג ברור לגבי מפרטי הפיגומים הדרושים, חיוני להבין את הגורמים השונים המשפיעים על העלות. גורמים אלו כוללים חומר בשימוש, גובה, קיבולת משקל ועוד. פיגום נייד קל משקל, קל להזזה ויכול לענות על הצרכים שלך ללא קיבולת או גובה מופרזים יכולים להוריד את המחיר.

אז מה עוד משפיע על נושא פיגום נייד מחיר?

פיגומים הם כלי חיוני המשמש בעבודות בנייה, צביעה ופעילויות קשורות אחרות. מערכות פיגומים ניידים פופולריות בזכות הגמישות והניידות שלהן. קל להזיז אותם באתר העבודה וניתן להרכיבם ולפרק אותם במהירות. מערכות פיגומים ניידים מגיעות בגדלים ועיצובים שונים, מה שהופך אותם למתאימים לסוגים שונים של פרויקטים. עם זאת, גורמים כמו החומרים בהם נעשה שימוש, גודל הפיגום ועלויות העבודה יכולים להשפיע על פיגום נייד מחיר.

חומרים המשמשים לבניית הפיגומים

החומרים המשמשים בבניית הפיגומים משפיעים משמעותית על עלות פיגום נייד. בדרך כלל, פיגומים יכולים להיות עשויים מפלדה, אלומיניום או עץ. פיגומי פלדה הם בדרך כלל העמידים ביותר, אך הם מגיעים בפרמיה בגלל משקלם והקושי לשנע אותם לאתר. פיגומי אלומיניום הם קלים וניתנים להובלה בקלות, אך הם אינם יציבים כמו פלדה. פיגומי עץ, לעומת זאת, הם האפשרות הזולה ביותר אך לא עמידים כמו שני החומרים האחרים.

גודל ומורכבות הפיגום

גם לגודל ולמורכבות של מערכת הפיגומים יש תפקיד מכריע בקביעת העלות. פיגום גדול ומורכב יותר ידרוש יותר חומרים ועבודה, מה שמתורגם לעלות גבוהה יותר. פיגום נייד קטן ופשוט, לעומת זאת, דורש פחות חומר ועבודה, והוא זול יותר להקמתו.

גישה לאזור העבודה

הנגישות של אזור העבודה יכולה להשפיע גם על עלות הפיגומים הניידים. אם אזור העבודה מאתגר לגישה, הפיגומים ידרשו יותר כוח עבודה, מה שייקר אותו. גורמים כמו מיקום האתר, השטח והמבנים הסובבים יכולים להשפיע על עלות הפיגומים. אתר הממוקם באזור מרוחק הדורש הובלה מיוחדת להובלת הפיגומים יהיה יקר יותר בהשוואה לאתר הממוקם באזור עירוני עם רשתות תחבורה טובות.

עלויות עבודה

עלות העבודה מהווה גורם משמעותי בקביעת עלות הפיגומים הניידים. עלות העבודה משתנה בהתאם לניסיון ולמומחיות של העובדים. עובד מיומן מאוד ידרוש יותר פיצויים בהשוואה לעובד פחות מיומן. משך הפרויקט משפיע גם על מספר העובדים הנדרש, מה שמשפיע על מחיר פיגום נייד.

הוראות בטיחות

לבסוף, תקנות הבטיחות משפיעות גם על עלות פיגומים ניידים. יש לבנות מערכות פיגומים לפי תקני בטיחות ספציפיים כדי למנוע תאונות ופציעות. עמידה בתקנות הבטיחות עלולה לייקר את עלות הפיגומים מכיוון שהיא דורשת חומרים נוספים ועבודה.

סיכום:

מערכות פיגומים ניידים חוללו מהפכה באופן שבו מתבצעת עבודות הבנייה. הם מציעים גמישות, ניידות ונוחות, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור פרויקטי בנייה רבים. עם זאת, מספר גורמים משפיעים על העלות של מערכות פיגומים ניידים. חומרים בשימוש, גודל, מורכבות, גישה לאזור העבודה ותקנות בטיחות יכולים כולם להשפיע על פיגום נייד מחיר. לכן, חשוב לקחת בחשבון את כל הגורמים הללו בעת תקציב הפיגומים. על ידי כך, תוכלו לקבל החלטה מושכלת ולהבטיח שתקבלו את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

פיגומי אלומיניום מחירי מכירה ממוצעים: (מחירים לפני מע"מ)

בענף הבנייה פיגומים הם כלי חשוב להגיע לגבהים שאי אפשר לגשת אליהם אחרת. פיגומים מאפשרים לעובדים לבצע את עבודתם בצורה בטוחה, יעילה ויעילה. בין סוגי הפיגומים השונים הזמינים, פיגומי אלומיניום ניידים הם בחירה פופולרית בשל הרבגוניות, העמידות וקלות השימוש שלהם. עם זאת, גורם מכריע אחד בבחירת פיגומי אלומיניום ניידים הוא המחיר שלו. בטבלה שלפניך נצלול לפרטים ולמחירים, לקטלוג הפיגומים הניידים שלנו לחץ כאן: פיגומים ניידים למכירה

*המחירים שלפניך כוללים בדרך כלל אצל כולם אותם אלמנטים להרכבה בצורה מושלמת אך משתנה בין ספק אחד לשני באופי ההרכבה, מורכבותה ואיכותה. כמו כן, בדרך כלל בפיגום עד 6 מטר עבודה לא תקבל מייצבים כחלק מעסקת החבילה של פיגום אך ניתן להוסיף כסף ולרכוש.

גודל הפיגום:

מידות הפיגום:

טווח מחירים למכירה בארץ:

פיגום אלומיניום נייד צר 4 מטר עבודה

0.75X2.00 אורך X רוחב

בין 8,000 לבין 10,000 ₪

פיגום אלומיניום נייד צר 6 מטר עבודה

0.75X2.00 אורך X רוחב

בין 10,000 לבין 12,000 ₪

פיגום אלומיניום נייד צר 8 מטר עבודה

0.75X2.00 אורך X רוחב

בין 12,000 לבין 14,000 ₪

פיגום אלומיניום נייד צר 10 מטר עבודה

0.75X2.00 אורך X רוחב

בין 15,000 לבין 18,000 ₪

פיגום אלומיניום נייד צר 12 מטר עבודה

0.75X2.00 אורך X רוחב

בין 17,000 לבין 20,000 ₪

פיגום אלומיניום רחב 4 מטר עבודה

135X2.00 אורך X רוחב

בין 9,500 לבין 12,500 ₪

פיגום אלומיניום רחב 6 מטר עבודה

135X2.00 אורך X רוחב

בין 13,000 לבין 14,500 ₪

פיגום אלומיניום רחב 8 מטר עבודה

135X2.00 אורך X רוחב

בין 14,000 לבין 16,000 ₪

פיגום אלומיניום רחב 10 מטר עבודה

135X2.00 אורך X רוחב

בין 18,000 לבין 20,000 ₪

פיגום אלומיניום רחב 12 מטר עבודה

135X2.00 אורך X רוחב

בין 19,500 לבין 23,000 ₪

פיגום אלומיניום רחב 14 מטר עבודה

135X2.00 אורך X רוחב

בין 22,500 לבין 26,000 ₪

פיגום טלסקופי 4.5 מטר עבודה

155X0.60 אורך X רוחב

בין 7,000 לבין 8,500 ₪

פיגום טלסקופי 6.2 מטר עבודה

155X0.60 אורך X רוחב

בין 8,000 לבין 9,500 ₪

פיגום טלסקופי 7.80 מטר עבודה

155X0.60 אורך X רוחב

בין 10,000 לבין 12,000 ₪

פיגום ברזל נייד על גלגלים מחירי מכירה ממוצעים:

פיגומים ניידים הם מרכיב חיוני בפרויקטים שונים של בנייה ושיפוץ. הוא מספק תמיכה זמנית לעובדים בזמן תיקון או בנייה של מבנים ותשתיות אחרות. גורם מכריע אחד בעת רכישה או השכרה של פיגומים ניידים הוא המחיר שלו, במיוחד רכיבי הברזל. ברזל הוא חומר פופולרי לבניית פיגומים בגלל החוזק והעמידות שלו. המחיר שלו, לעומת זאת, עשוי להשתנות בהתאם למספר גורמים וספקים שונים.

* פיגום זה אינו עולה לגובה עבודה מעבר ל-8 מטרים ובכול מקרה, גובהו משתנה בהתאם לתקן שהוא פי 3 מהמידה של האלמנט הכי הארוך שלו בבסיס הפיגום למשל: פיגום 2 מטר על 2 מטר לא יעלה על גובה עמידה העולה על 6 מטרים (8 מטרים עבודה) . 2X3=6 .

* אף ספק לא מספק את הפיגום הזה עם מייצבים וגם אין הוראות בתקן שיש צורך בכך.

* ישנם אלמנטים יעודיים של שומרי מרחק שניתן לרכוש יחד עם הפיגום הזה על מנת לקבעו לקירות או צינורות בקרבה צמודה לפיגום בעלות של 200 ש"ח ליחידה.

גודל הפיגום:

מידות הפיגום:

טווח מחירים למכירה בארץ:

פיגום ברזל נייד עצמאי 4 מטר עבודה

2.10X2.10 אורך X רוחב

בין 4,000 לבין 5,000 ₪

פיגום ברזל נייד עצמאי 6 מטר עבודה

2.10X2.10 אורך X רוחב

בין 6,200 לבין 7,000 ₪

פיגום ברזל נייד עצמאי 8 מטר עבודה

2.10X2.10 אורך X רוחב

בין 7,000 לבין 8,000 ₪

פיגום ברזל נייד עצמאי 4 מטר עבודה

2.10X1.10 אורך X רוחב

בין 3,000 לבין 4,000 ₪

פיגום ברזל נייד עצמאי 6 מטר עבודה

2.10X1.10 אורך X רוחב

בין 4,500 לבין 6,000 ₪

פיגום נייד מחיר
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?