משרד

04-9521510

מתקן הרמה לגבס

מתקן הרמה לגבס להשכרה יכול לפתור הרבה מאוד בעיות. קודם כל, זה מתקן ייעודי שבו משתמשים על מנת להרים סוגים וגדלים שונים של לוחות גבס. באמצעות המתקן אפשר להבטיח שלוחות הגבס לא ייפגעו, כמו למשל במהלך פרויקטים מורכבים יחסית של עבודות בנייה או שיפוצים. אז כפועל יוצא מכך, מתקן הרמה ללוחות גבס להשכרה בחיפה למשל יכול להתאים גם לקבלנים וגם לחברות בניה מהאזור.

שנית, השכרת מתקן הרמה ידני ללחות גבס ידני או חשמלי משתלמת מבחינה כלכלית. אם שוכרים את המתקן ולא משלמים מחירים גבוהים כדי לקנות אותו, זה אומר שחוסכים בהוצאות. מלבד החיסכון בהוצאות, ההשכרה גם מאפשרת לקבלנים ולחברות בניה לשמור על גמישות בעת ביצוע הפרויקט.

אנו ממליצים לשלב את מתקן ההרמה להשכרת פיגום נייד שיסייע לכם רבות במהלך הפרויקט ויבטיח את שלום העובדים למידע: פיגום נייד מחיר

מידע בנושא השכרת המתקן יש להתקשר לטלפון: 054-8171827

מתקן הרמה ללחות גבס

 

מה עושים עם מתקן הרמה לגבס להשכרה?

מתקן הרמה ידני להשכרה מתקפל וקל משקל יכול לשמש לטובת הרמת לוחות גבס בגדלים שונים. מתקן סטנדרטי למשל אפילו נכנס לרכב, בעוד מתקנים גדולים יותר דורשים שינוע בתוך משאית או טנדר. כמו כן, מה שעושים עם המתקן זה להרים את לוחות הגבס לגובה מסוים שנקבע מראש.

מתקן הרמה ללחות גבס להשכרה בוחרים על פי גובה ההרמה הרצוי והמפרט הטכני המלא. באמצעות המפרט אפשר קודם כל לדעת אם מדובר על השכרת מתקן הרמה לגבס ידני או חשמלי, כמו גם להכריע בין מתקני הרמה עם או בלי גלגלים. ברוב המקרים, רצוי לתת עדיפות למתקן עם 3 גלגלים לפחות שיאפשר שינוע קל של לוחות הגבס ממקום למקום.

למה כדאי לעבוד עם מתקן הרמה לוחות גבס?

מבחינה טכנית, מתקן הרמה לגבס להשכרה מציע יתרונות שאותם לא ניתן להשיג בדרך אחרת. מתקן ההרמה מיועד עבור לוחות גבס ולכן הוא לא שובר אותם, לא גורם להם נזק ולא מעקם אותם. במקרים אחרים, אפשר להשתמש במתקן הזה על מנת להרים לגובה את לוחות הגבס במינימום של כוח אדם – כאשר בזמן הזה שאר העובדים ממשיכים לבצע את המטלות שלהם.

קבלנים וחברות בניה משתמשים במתקני הרמה לגבס בכל סוגי הפרויקטים. בגלל שהגבס הוא נכון להיום אחד מחומרי הבנייה הכי נפוצים בעולם, זה קריטי להחזיק בהישג יד מתקני הרמה ייעודיים. עם האפשרות הספציפית של מתקן הרמה ללוחות גבס להשכרה בחיפה או במקומות אחרים בארץ – גם השיקול הכלכלי כבר לא רלוונטי.

מידע בנושא השכרת המתקן יש להתקשר לטלפון: 054-8171827

מחירים של מתקן הרמה לגבס להשכרה ידני

את העלות של מתקן הרמה לגבס קובעים לפי המפרט ולפי הדרישות. בשירותי השכרה של ציוד לחברות בנייה או קבלנים, יש למשל משמעות לתקופת ההשכרה. את ההשכרה של המתקן אפשר לבצע על בסיס שעתי, יומי, חודשי או לתקופות ארוכות יותר. אבל ככל שהתקופה יותר ארוכה, כך המחיר ליום יורד.

פירוט מחירים:

עבור יום אחד או חלק מיום – 150 ש"ח 

עבור השכרת של כמה ימים ועד שבוע מלא – 350 ש"ח

עבור השכרה של שבועיים ועד חודש – 550 ש"ח

המחירים אינם כוללים הובלה והתקנה ללקוח,

להובלה ומידע נוסף צור קשר: 054-8171827

מלבד התקופה שעבורה שוכרים מתקני הרמה, מחירים נקבעים גם לפי הדגם עצמו ועל פי הגודל שלו. את הגודל אפשר לדעת מראש וניתן גם להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי ההבדלים בין מתקני ההרמה הקיימים. כמו כן, חשוב להביא בחשבון את האופן שבו עובדים עם כל מתקן כזה כדי למנוע מצב של עיכוב בפרויקט הבנייה.

התאמת מתקן הרמה לגבס להשכרה לסוג הפרויקט

חברות בנייה וקבלנים מנוסים יכולים להגדיר מראש את אופי הפרויקט שעבורו הם צריכים מתקני הרמה לגבס. בשלב הראשון בודקים למשל איזה מתקני הרמה רלוונטיים עבור המיקום הגיאוגרפי של הפרויקט, כמו בעת הזמנת מתקן הרמה ללוחות גבס להשכרה בחיפה לעומת ערים אחרות. בשלב השני בודקים אם מדובר על פרויקט בנייה, שיפוצים או התחדשות עירונית.

בפרויקט קטן יחסית של שיפוץ בית פרטי אפשר להתעניין במתקן הרמה מינימאלי שמגיע לגובה של 4-5 מטרים בלבד. לעומת זאת, בפרויקטים של בניית בניינים חדשים או תמ"א 39 צריך לברר לגבי מתקני הרמה משמעותיים יותר. בכל מקרה, רצוי להכין את שיעורי הבית מראש וכך לדעת באיזה מתקני הרמה להתמקד.

הפעלת מתקן הרמה ללוחות גבס להשכרה בחיפה ובקריות

הערך המוסף של מתקן הרמה לגבס ידני או חשמלי הוא שאין צורך בהסמכה מיוחדת כדי להפעיל אותו. במילים אחרות, הקבלן עצמו וכל עובד של חברת הבנייה יכולים להפעיל את המתקן – כל עוד הם שומרים על כללי הבטיחות. בשביל לשמור על כללי הבטיחות, ניתן לקרוא את הוראות היצרן של המתקן ולהתייעץ עם מי שמשכיר אותו.

בהקשר הזה, צריך להזכיר את היתרון של השכרה עבור שמירה על כללי הבטיחות. אם שוכרים את המתקן ולא קונים אותו, תמיד יש אל מי לפנות עם שאלות נפוצות. בין היתר, שאלות אלו יכולות להיות לגבי אופן ההפעלה של המתקן, סוג לוחות הגבס שעבורם הוא מיועד, המקום שבו כדאי להציב אותו כדי לשמור על הבטיחות וכן הלאה.

שילוב בין מתקני הרמה

מתקן הרמה לגבס להשכרה יכול להשתלב עם עוד מתקנים שיש באתר הבנייה. בפרויקטים גדולים בענף השיפוצים והבנייה, צריך להשתמש בפתרונות הרמה מגוונים גם בשביל המטען וגם בשביל העובדים. לכן מתקן הרמה ללחות גבס לא תמיד מספיק וכדאי לשכור אותו מגורם שיכול להציע עוד מתקני הרמה.

ריכוז שירותי השכרת מתקני הרמה תחת קורת גג אחת עולה בקנה אחד עם האינטרסים של קבלנים וחברות בנייה. בענף הבנייה כל עיכוב עולה ביוקר, אז לא צריך להמר על מתקני הרמה לא מספיק איכותיים. במקום זה, בוחרים מלכתחילה מתקן הרמה שבו אפשר להשתמש על מנת להביא את לוחות הגבס בדיוק לנקודה שבה עובדים איתם.

טיפים לבחירת שירותי השכרה באזור חיפה והקריות

מתקן הרמה לגבס להשכרה צריך למצוא רק לפי אופי הפרויקט ובהתאם למסגרת התקציב. לאחר מכן, בודקים מי עומד מאחורי המתקן ומה אפשרויות ההשכרה מבחינת מחירים או תקופה. אם רוצים, ניתן גם ליצור קשר עם נציגי החברה שמציעה את מתקני ההרמה להשכרה כדי לבדוק מה בדיוק ההתמחות שלה.

שירותי השכרה כדאי גם לבחור לפי זמינות. אם רוצים להשתמש במתקני הרמה עבור לוחות גבס, אין סיבה להתעכב. קודם בוחרים את לוחות הגבס, לאחר מכן רוכשים אותם מהגורמים הרלוונטיים ואז מרימים אותם לגובה עם המתקנים המושכרים. בכל אחד מהשלבים האלה, האחריות של קבלנים וחברות בנייה היא לדאוג שהפרויקט יתבצע בצורה כמה שיותר יעילה ובטיחותית.

מתקן הרמה לגבס להשכרה גם בהתראה קצרה

הרבה קבלנים וחברות בנייה מגלים מאוחר יחסית שהם צריכים מתקני הרמה ללוחות גבס. גם אם אותם קבלנים ידעו מראש על השימוש בגבס, יכול להיות שהם לא העריכו את הגובה שאליו אמורים לשנע את הלוחות והמטען. אז בנסיבות כאלה, זה קריטי שהגורם שאליו פונים על מנת להשכיר כל סוג של מתקן הרמה ללוחות גבס יהיה זמין עבורם גם בהתראה קצרה.

החדשות הטובות עבורך הן שהמומחים של א.פ לבנייה – פתרונות עבודה בגובה והשכרת ציוד לקבלנים. אנחנו מבינים עד כמה חשוב לך להשתמש במתקני הרמה איכותיים גם עבור לוחות גבס, לכן אצלנו מעניקים לך יחס אישי מהרגע הראשון. כעת, כל שנותר לך הוא ליצור קשר עם נציגנו ונוכל לסייע לך בפרויקטים שונים בענף הבנייה או השיפוצים.

לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?