משרד

04-9521510

השכרת סולם 12/15 מטר בחיפה

סולמות גבוהים איכותיים דורשים תחזוקה ואחסון נכונים אשר מצריכים מאנשים פרטיים ובעיקר מאנשי מקצוע השקעה של זמן רב וכספים רבים לאורך השנים. דבר זה נכון אפילו במקרים שבהם השימוש בסולם נדיר. כאשר הם אינם מטופלים בצורה נכונה, סולמות גבוהים מהווים סכנה משמעותית עבור האדם אשר יטפס עליהם וכל האנשים העובדים בסביבתו. לכן, השכרת סולם 15/12 מטר הינה אידיאלית עבור קבלנים וגננים אשר עובדים בגובה בתדירות גבוהה ואנשים פרטיים אשר מבצעים עבודות מדי פעם בביתם.

א.פ לבנייה הינה חברה המספקת שירותי השכרת ציוד בנייה ועבודה מכל סוג כבר שנים רבות בחיפה ובקריות. אנחנו מקפידים הקפדה יתרה על איכות כלי העבודה שאנו מספקים, ועל כך שהמלאי שלנו יכיל ציוד מתקדם ומגוון, כמו גם מעמידים לרשות לקוחותינו ייעוץ ללא תשלום או התחייבות. לפרטים נוספים בנוגע להשכרת סולם 12 מטר, ציוד עבודה בגובה וציוד עבודה באופן כללי כל שעלייך לעשות הוא ליצור איתנו קשר טלפוני.

לפרטים נוספים והזמנה צור קשר ישירות מול אפרים 0548171827

סולם 15/12 מטר להשכרה קונה לך שקט נפשי

יחסית לשאר כלי העבודה בגובה, סולמות הם הפשוטים ביותר לתפעול והתאמה אך גם הכי פחות בטוחים. השכרת סולם 15 מטר תאפשר לך להתאים את הסולם בדיוק לסביבת העבודה ובכך להבטיח את היציבות שלו ולהימנע מנפילות או אפילו קריסה של הסולם עצמו.

סולמות למכירה במחירים מפתיעים
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?