משרד

04-9521510

מחרצת בטון להשכרה

אנשי מקצוע מומחים וחדשים כאחד סובלים מאותה הבעיה כאשר מדובר בציוד לעבודות שיפוצים ובניין, רכישה של ציוד עבודה מגיעה עם התחייבויות ועלויות משמעותיות. מעבר לכך שרכישת ציוד עבודה יכולה לאכול את מרבית מתקציב הפרויקט ולפגוע ברווחיות שלו, היא מונעת ממך שימוש בציוד חדיש ונוח יותר. בעיה זו העלתה צורך לשירותי השכרה איכותיים של ציוד עבודה מתקדם בעלויות אטרקטיביות ולפני ארבע שנים א.פ לבטון החלה בהשכרה ציוד עבודות בניין ושיפוצים בכל הארץ. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני, לספר לנו על הצרכים שלך ולשמוע על כל הפתרונות שיש לנו להציע לך בכלל ובנוגע למחרצת בטון להשכרה בחיפה ובצפון בפרט.

לאילו עבודות מתאימה מחרצת בטון?

המטרה העיקרית של מחרצת בטון, או מחרצת קירות, היא ליצור תעלות וחריצים בקירות העשויים מחומרים קשיחים שונים. מחרצות איכותיות יכולות לחרוץ תעלות בעובי ובעומק שונה ובכך להבטיח עבודה מדויקת ואסתטית. אף על פי שמרבית השימוש במחרצות נעשה על ידי שרברבים וחשמלאים, נוחות השימוש בכלי זה הפכה אותו לפופולארי בקרב בעלי מקצוע רבים העוסקים בשיפוצים ובעבודות בניין. הודות למגוון הקיים של מחרצות ולסרטוני הדרכה מפורטים שניתן למצוא ברשת, מחרצה איכותית הפכה לפופולארית גם בקרב חובבנים רבים אשר מבצעים עבודות שיפוץ קטנות.

לבחור במחרצה הנכונה לעבודה

בחירה במחרצת בטון אשר מתאימה לצרכים שלך תבטיח כי היא לא תאכזב אותך במהלך העבודה ושהתוצאה תהיה בדיוק כפי שתכננת והלקוח דרש. שני הפרטים החשובים ביותר בעת בחירת מחרצת קירות הם עובי התעלות שהיא מסוגלת לחרוץ והחומרים שהיא יכולה לחרוץ בהם ביעילות. החומרים בהם מרבית המחרצות מסוגלות לחצוב כוללים בטון, לבנים ואבן. מעבר ליכולות של המחרצת, מומלץ לבחור במחרצת בעלת משקל נמוך ככל האפשר בעלת מקור כוח המתאים לאופי העבודה שלך.

כמה עולה השכרת מחרצת בטון?

השכרת מחרצת בטון מקצועית ללא אבק תוצרת באייר גרמנית חזקה במיוחד מפרט טכני:

  • הספק מנוע 1800   וואט
  • תוצרת גרמניה BAIER 
  • מהירות סיבוב 7800 סל"ד
  • קוטר דיסק 150 מ"מ
  • רוחב מקסימלי 7-35 מ"מ
  • עומק מקסימלי 7-45 מ"מ
  • משקל 5.6 ק"ג
משך ההשכרה:מחיר:
עד 24 שעות300 ₪
עד 72 שעות700 ₪

בעת השכרת הציוד יש להגיע לאיסוף המוצר עם:

  1. ת.ז
  2. צ'ק רגיל על סך 5,000 ש"ח חתום על שם בעל הת.ז
  3. יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
  • לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

מה הם היתרונות בהשכרת מחרצת בטון?

כאשר מדובר במחרצת בטון להשכרה בחיפה ובצפון ישנם יתרונות רבים. היתרון העיקרי בהשכרת מחרצה הוא האפשרות לעבוד בכל פרויקט עם המחרצה המושלמת לחומרים מהם הקיר בנוי. בעיקר באזור הצפון בו בניינים ובתים עשויים ממגוון חומרים, ליתרון זה משמעויות רבות על נוחות העבודה ואיכות התוצר הסופי. בנוסף ובניגוד לרכישת מחרצה (דיסק חיתוך כפול), אשר מחייבת אותך לעבוד עם אותה המחרצה עד שהיא תחזיר את המחיר ששילמת עלייה, השכרת מחרצה נותנת לך את החופש לעבוד עם הציוד המתקדם ביותר.

לעבוד עם ציוד שמור מבלי הצורך לשמור עליו

מחרצות קירות איכותיות משתמשות בדיסקים מיהלום ומנועים חזקים אך, אחסון ותחזוקה לא מקצועיים יכולים לפגוע בנוחות השימוש ואף באיכות העבודה. מחרצת קירות להשכרה בחיפה ובצפון תוצרת באייר BAIER מאפשרת לך ליהנות מציוד אשר נשמר וטופל בצורה הטובה ביותר, באחריות. מעבר להבטחה שהציוד יהיו במצב אופטימלי לעבודה, השכרת הציוד פותרת אותך מאחסון ציוד העבודה.

לתמחר כל פרויקט ולהקטין את הסיכוי להוצאות נוספות

ישנה בעיה נפוצה בקרב בעלי מקצוע בתחום הבניין, הקושי לשכלל את עלות הציוד שבבעלותם ועלויות האחסון והתחזוקה בשלב תמחור הפרויקט. השכרת הציוד מאפשרת לך לדעת בדיוק מה יהיו ההוצאות שלך עבור הציוד במהלך הפרויקט ומונעת מצב בו יתווספו הוצאות עקב ציוד לא מתאים, בלוי או לא תקין. בניגוד לציוד שבבעלותך אשר יש לתחזק ולאחסן לאחר כל פרויקט, השכרת ציוד מביאה אותך למצב בו ההוצאות והעבודה שלך מסתיימות עם סיום הפרויקט.

מה היא העלות של מחרצת בטון להשכרה בחיפה ובצפון?

העלויות של השכרת מחרצת קירות תלויות בזמן ההשכרה והציוד הספציפי בו יש לך צורך. הדרך הטובה ביותר להבין את עלויות ההשכרה הספציפיות עבור הצרכים שלך היא ליצור קשר טלפוני, להסביר את הצרכים שלך לאיש מקצוע ולשמוע על טווחי המחירים והעלויות הרלוונטיים עבורך. כאשר בוחרים מחרצת קירות להשכרה בחיפה ובצפון מומלץ להביא בחשבון את אופי העבודה ולהשקיע במחרצה אשר תהפוך את העבודה שלך לקלה ומהירה. נוסף על כך, מומלץ לבחון את אורך תקופת ההשכרה בו יש לך צורך ואף את האפשרות להשכיר את הציוד רק בימים בו הוא באמת יהיה בשימוש לחיסכון נוסף.

 

 

 

אזורי השירות שלנו:

בחיפה והסביבה: בקרית מוצקין, בקרית ביאליק, בקרית אתא, בקרית שמואל, בקרית חיים, בקרית ים, בנשר, בחיפה, בטירת כרמל ומושבי חוף הכרמל ובזכרון יעקב.

בחדרה והסביבה: באור עקיבא, פרדס חנה כרכור, בינימינה, גבעת אולגה, קיסריה, בחדרה ובנתניה ואזור השרון הצפוני.

גליל מערבי: בנהריה ועכו, מעלות, שלומי, ראש הנקרה והסביבה.

גליל תחתון ורמת הגולן, טבריה, נצרת עילית (נוף הגליל), כרמיאל ועוד

עמק יזרעאל: בקרית טבעון, רמת ישי, יוקנעם, עפולה, מגדל העמק והסביבה.

מחרצת בטון להשכרה
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?