משרד

04-9521510

מסור בטון להשכרה

למה משמש מסור בטון? מהם יתרונותיו של מסור לחיתוך בטון? אילו עבודות ניתן לבצע עם מסור בטון?

מסור בטון להשכרה

מסור לחיתוך בטון, כביש, קירות – מסור יהלום עומק מירבי 15 ס"מ (דיסק 40 ס"מ) מונע ע"י בנזין ומגיע עם חיבור למים .


*אם חיפשת מסור לחיתוך רצפות וכבישים (מסור "פוגה") לחץ על הקישור.

מחיר ההשכרה:

משך תקופת ההשכרה:עלות:
עד 24 שעות350 ₪
עד 48 שעות600 ₪

בעת ציוד יש להגיע לאיסוף המוצר עם:
1. ת.ז
2. צ'ק רגיל על סך 5,000 ₪ חתום על שם בעל.
3. יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

מידע לגבי משלוחים והסברים לפנות ישירות לאפרים: 054-8171827

כמעט בכל פעם שיש צורך לבצע שיפוצים, אנו באים לידי מגע עם כמה וכמה אפיקים אפשריים ודרכי פעולה שעלינו להתאים לסיטואציה בנכס שאותו אנו משפצים. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על שינויים הכוללים הריסה של מבנה או חלק ממנו – נכנסים שיקולים הנדסיים לתמונה – וגם מתעורר הצורך בכלים ייעודיים למשימה, שבכוחם לעמוד לרשותך בעת ביצוע השינויים המתוכננים.

מסור בטון להשכרה
מסור בטון להשכרה

השכרת מסור בטון או קניית המסור?

בחלוף השנים, יותר ויותר מבנים דורשים שינויים כאלו – ואנשי המקצוע המבצעים את המטלה מוצאים שכמעט תמיד יהיה צורך גם במסור בטון, אשר יכול להפוך משימות מורכבות מסוימות >> לקלות באופן יחסי. מדובר באחד הכלים הנפוצים ביותר בתחום הבנייה ולו יתרונות רבים על שימוש בכלים אחרים לניסור בטון. כיצד הוא עובד ומהם אותם יתרונות? ובכלל, האם יש אפשרות להשיג מסור בטון להשכרה – או שתמיד צריך לקנות אותו? ריכזנו עבורך את כל התשובות לשאלות הנפוצות שנתקלנו בהן לאורך הזמן – במאמר קצר ובו כל הפרטים על כלי העבודה הכי שימושי שעומד לרשותך להשכרה.

מהו מסור בטון?

מסורי בטון משמשים לעבודות ניסור שונות בבטון. ישנם שני סוגים עיקריים של מסורי בטון – מסור רצפתי ומסור ידני. במסורים הידניים קלי משקל וניתן לנוע איתם ממקום למקום, אך הם משמשים לעבודות קטנות יחסית בתחום הבנייה. המסורים הרצפתיים הנם רבי עוצמה, השימוש בהם הוא כאשר המפעיל הולך יחד עם המסור ומניע אותו קדימה אל עבר גיוון הניסור.

ישנם מסורי בנזין שמתאימים לעבודה בחללים פתוחים כיוון שהם פולטים אדים רעילים וישנם מסורים שעובדים על חשמל אותם ניתן להפעיל גם בחללים פנימיים. עם זאת, כדאי לזכור שעבודה בחלל פנימי עם מסור חשמלי יכולה ליצור אבק רב וגם הוא מוכן לבריאות, לכן יש להפעיל אותו תוך תשומת לב גבוהה לנושאי בטיחות בעבודה.

מה כדאי לדעת על מסור בטון להשכרה רגע לפני ששוכרים אותו?

רגע לפני השכרת מסור לחיתוך בטון כדאי לדעת שמסורים חשמליים מיועדים לעבודות בסביבה יבשה. כאמור אין חשש מפני אדים רעילים אך קיימת סכנה מהאבק. כאשר מבצעים עבודות בסביבה סגורה מומלץ לעשות שימוש במסורים פניאומטיים שמאפשרים שליטה רחבה על נושא האבק והם מתאימים גם לחללים סגורים.

מהם יתרונותיו של מסור הבטון עם להבי יהלום?

יש יתרונות רבים למסור הבטון ולכן ניתן לראות כי מסור לחיתוך בטון להשכרה מבוקש כל כך. להבי היהלום של מסורי הבטון עוצמתיים במיוחד ומאפשרים חיתוך מהיר ומדויק יותר מכל סוג מסור אחר לחיתוך בטון. להבי הבטון נשחקים לאט מאוד, לכן ניתן להמשיך ולעבוד עמם לאורך זמן ובנוחות מרבית. כמו כן, הם מאפשרים עבודה עם מעט מאוד לכלוך, בוודאי כאשר נעשה שימוש בהתזת מים אשר מונעת את פירוק הבטון ואת התפזרות האבק. אמנם מסודר בחומר גלם יקר במיוחד לצורך העבודה, אך בדיוק לשם כך קיים שירות מסור בטון להשכרה המאפשרת לעבוד עם המכונות היקרו מבלי לרכוש אותן.

האם המסור מתאים לעבודות ניסור של אספלט?

ממש כשם שמסור היהלום מתאים לעבודות בבטון, כך הוא מתאים לעבודות ניסור מתקדמות וקשות במיוחד באספלט. השכרת מסור כביש יהלום מקובלת במיוחד לעבודות תשתית ושינויים בכבישים, לעבודות גימור של אספלט וסלילה ולהריסה וגימור של שבילי אספלט וחניות בעבודות גדולות יותר, למידע ומחירים לחץ על הקישור: השכרת מסור לחיתוך פוגה ברצפה

מה גורם לרבים לבחור במסור הבטון לעבודות בנייה?

לא בכדי קבלנים מכל הסוגים בוחרים במסור הבטון לעבודות בנייה, בין אם מדובר בעבודות פרטיות ובין אם בעבודות תשתית ציבוריות. מהן הסיבות שגורמות להם לבחור בהן? ליקטנו את הבולטות שבהן:

  • החיתוך איכותי ולכן גימור העבודות הוא ברמה הגבוהה ביותר הודות למבנה המסור שאינו מאפשר לסטות ממסלול החיתוך.
  • השימוש בניסור בטיחותי הן מבחינה בריאותית והן מבחינה בטיחותית. עם זאת, כדאי לזכור שכדי להפעיל את המסור יש צורך בידע וניסיון.
  • ההתקנה של המסור והתחלת העבודה הן מהירות. קל לשנע אותו ממקום למקום ולהתחיל עבודה בכל חלל – גם בחללים עם הגבלות רבות.
  • ניתן לבצע באמצעות המסור חיתוכים עמוקים במיוחד וחיתוכים ארוכים במיוחד.

חברת א.פ לבנייה מספקת שירותי השכרת ציוד לבנייה, פיגומים ניידים לרבות מסור בטון להשכרה וכלי חשמליים, ומכניים מקצועיים. רוצה לשמוע עוד? אנו זמינים עבורך, כדאי ליצור קשר ממש עכשיו!

אזורי השירות שלנו:

בחיפה והסביבה: בקרית מוצקין, בקרית ביאליק, בקרית אתא, בקרית שמואל, בקרית חיים, בקרית ים, בנשר, בחיפה, בטירת כרמל ומושבי חוף הכרמל ובזכרון יעקב.

בחדרה והסביבה: באור עקיבא, פרדס חנה כרכור, בינימינה, גבעת אולגה, קיסריה, בחדרה ובנתניה ואזור השרון הצפוני.

גליל מערבי: בנהריה ועכו, מעלות, שלומי, ראש הנקרה והסביבה.

גליל תחתון ורמת הגולן, טבריה, נצרת עילית (נוף הגליל), כרמיאל ועוד

עמק יזרעאל: בקרית טבעון, רמת ישי, יוקנעם, עפולה, מגדל העמק והסביבה.

מסור בטון להשכרה
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?