משרד

04-9521510

השכרת סולם 8 מטר

סולמות הם חלק בלתי נפרד מעבודות שיפוץ או אפילו תחזוקה בכל מבנה ובמרבית החצרות והם נמצאים בשימוש על ידי אנשים פרטיים ובעלי מקצוע בכל רחבי העולם. כאשר מדובר בסולמות בגבהים של שמונה מטרים ואף יותר, עבודה עם סולמות לא יציבים, לא אמינים, בגובה הלא מתאים או כאלו אשר לא אוחסנו בצורה נכונה יכולה לסכן את האדם על הסולם, האנשים שסביבתו והפרויקט שעליו הוא עובד. מסיבה זו השכרת סולם 8 מטר הינה פופולארית ביותר בקרב אנשים פרטיים ואנשי מקצוע.

א.פ לבנייה מספקת כבר שנים רבות שירותי השכרת ציוד עבודה איכותי, בטיחותי ואמין עבור קבלנים, גננים ואנשים פרטיים המבצעים עבודות בביתם. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני, לספר לנו על הפרויקט הבא שלך ולקבל את כל הפרטים בנוגע להשכרת סולם 8 מטר.

לפרטים נוספים והזמנה צור קשר ישירות מול אפרים – 0548171827

השכרת סולם 8 מטר

עבודה בטיחותית מתחילה בסולם 8 מטר להשכרה

מאחר והדבר החשוב ביותר בעבודות שיפוץ, גינון ובנייה הוא הבטיחות של העובדים וסולם 8 מטר להשכרה מבטיח כי הסולם יהיה בדיוק בגובה בו יש לך צורך ושהוא לא יאכזב אותך ברגע האמת, השכרת סולם 8 מטר הינה משתלמת ומומלצת בעיקר מבחינה בטיחותית עבור אנשים פרטיים אשר משתמשים בסולם אחת לתקופה ואנשי מקצוע אשר נעזרים בהשכרת סולמות במגוון פרויקטים.

השכרת סולמות גבוהים מאלומיניום בחיפה ובקריות
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?