משרד

04-9521510

פיגום נייד 6 מטר להשכרה

פיגום נייד 6 מטר להשכרה מאפשרת לקבלנים, יזמים וחברות בנייה לבצע פרויקטים מורכבים ברמה גבוהה של יעילות ובטיחות. בעזרת הפיגום ניתן לתמוך בשאר עבודות השיפוצים תוך יעילות ומהירות ביצוע וגם לבצע עבודות בגובה במגוון רחב של אתרי בנייה כמו: אולמות ספורט ואולמות אירועים, בתי כנסת, כנסיות, אולמות קולנוע, תיאטרונים, אולמות אירוח ומופעים, מוסכים, מחסנים ועוד ועוד

שילוב פיגום נייד 6 מטר להשכרה בפרויקט

כתוצאה מכך, פיגום נייד משתלב כיום גם בפרויקטים של שיפוצים וגם בהתחדשות עירונית. כמו כן, הפיגום חשוב וניתן לקבל אותן באורכים שונים וגבהים שונים. אם גם לך יש פרויקט בקנה, נציגי א.פ לבנייה מאפשרים לך לשכור פיגום נייד 6 מטר וגבהים אחרים במחיר משתלם ומחכים לקבל פרטים על מנת לעמוד לרשותך בהקדם.

מידע בנוגע למחירים בקישור הזה: מחירון השכרת פיגום נייד

מידע נוסף והצעת מחיר לפנות ישירות לאפרים: 054-8171827

פיגום נייד 6 מטר להשכרה

אנו נשלב עבורך את הפיגום נייד הנכון לך

שירות מקצועי, יעיל ומשתלם של פיגום נייד להשכרה זה בדיוק מה שהפרויקט שלך צריך. במקום לבזבז את תקציב הפרויקט על רכישת פיגום שלאחר מכן כבר אין בהן שימוש, כל מה שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם הנציגים שלנו. מיד לאחר מכן נעמיד לרשותך את הפיגומים שמתאימים לאופי הפרויקט – ובמידת הצורך גם נגיע על מנת להרכיב עבורך את הפיגום לשביעות רצונך.

 

הבדלים בין השכרת פיגום נייד לאמצעים אחרים

את ההבדל העיקרי בין שירותי השכרת פיגום נייד 6 מטר ניתן לראות במפרט הטכני. הנה למשל מספר פרמטרים שקובעים את האופי של הפיגום ואת סוג הפרויקט שאליו הן מתאימות:

  1. עומס וגובה – רגלי בניין יכולים להתאים או לעומס רגיל של עד 150 ק"ג או לעומס כבד של עד 250 ק"ג. ברוב הפרויקטים מספיק להשתמש פיגום נייד סטנדרטי, אך יש פרויקטים מורכבים שבהם העומס חייב להיות מקסימאלי. כמו כן, בחלק מהפיגומים הניידים יש גם לגובה השפעה על העומס.
  2. סוג העבודה – יש גם משמעות לסוג העבודה שמתכוונים לבצע. אם למשל מגיעים לשלב של עבודות גמר באזורים גבוהים ובתקרות, ניתן לייצב את הפיגום בעזרת חצובה ואף לייעל את העבודה בשימוש עם פיגום נייד 6 מטר נוסף על למנת להתקדם יותר מהר בעבודה.
  3. תנאי המשטח ומיקום העמדת הפיגום – פעמים לא מעטות יש צורך בעמדת פיגום מתאים בהתאם לתנאי השטח כך שלא פעם רוצים לבצע עבודות טיח/צבע/ התקנת גופי תאורה או כול דבר אחר מעל גרמי מדרגות, במצב זה פיגום נייד ברזל שאינו מודולרי/טלסקופי לא יספק מענה נכון ותקני ואסורה התקנתו בצורה. בתנאי שטח זה יש להזמין פיגום נייד טלסקופי/מודולרי מאלומיניום (ראה תמונה) .
פיגום נייד 6 מטר להשכרה
פיגום נייד טלסקופי מעל מדרגות

מידע נוסף והצעת מחיר לפנות ישירות לאפרים: 054-8171827

אזורי השירות שלנו הם:

בצפון:

בטבריה ורמת הגולן, במירון, בגליל העליון, במעלות, בצפת ובאזור.

באזור גליל מערבי:

בשלומי, בירכא, בראש הנקרה, בנהריה, בעכו וישובים הקרובים, בנוף בגליל, ברמת ישי, , במגדל העמק, ברכסים, בקרית טבעון, ביקנעם עילית, בעפולה.

בטבריה

באזור הכנרת, בבית שאן, בישוב מגדל, בכרמיאל

בקריות והסביבה:

בנשר, באושה, ברמת יוחנן, בקרית אתא, בקרית שמואל, בקרית ים, בקרית מוצקין, בקרית חיים, בקרית ביאליק ושפרעם.

בחיפה ומושבי חוף הכרמל:

בטירת הכרמלהחותרים, עין כרמל, עין האיילה, ניר הציון, בית אורן, בעתלית, עין הוד, מגדים, בגבע כרמל, הבונים, בת שלמה, בדור, במושב בעופר, צרופה, בנחשוליםבפורדיס, בכרם מהרל, בזכרון יעקב, מעיין צבי, בעמיקם, מעגן מיכאל, בבית חנניה, בבינימינה, בקיסריהבאור עקיבא, בגבעת עדה, משמרות, פרדס חנה כרכור, במענית, בשדות ים, בחריש.

בחדרה והסביבה:

במכמורת, בגן שמואל, באחיטוב, כפר הרוא"ה, כפר החורש, כפר יונה, תל מונד, משמר השרון, בשדה יצחק, בבית יצחק שער חפר, כפר ויתקין, עין שמר ועוד.

בנתניה ובשרון:

בנורדיה, בפרדסיה, בכפר יונה, בקדימה צורן, יקום, אודיםבתל מונד, באבן יהודה, כפר סבא, רעננה, רמת השרון, הוד השרון, הרצליה

בגוש דן ובמרכז:

השכרת פיגום נייד בתל אביב, חולון, בת ים, רמת גן, בני ברק, גבעתיים, אור יהודה, רחובות, יבנה, ראשון לציון, ראש העין, אלעד, שוהם, פתח תקווה, לוד, רמלה, נס ציונה, באר יעקב, מודיעין עילית, גדרה

פיגום נייד 6 מטר להשכרה
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?