משרד

04-9521510

פיגומים ניידים להשכרה

חברת א.פ לבנייה מתמחה במתן שירותי עבודה בגובה לרבות השכרת פיגומים ניידים מאלומיניום וברזל למגוון רחב של עבודות ותנאי שטח שונים וצורות התקנה והתאמה שונה.
הפיגומים הניידים שלנו תוצרת חברות המובילות עם תו תקן ישראלי ואירופאי תוך דגש על בדיקתם מעת לעת והתקנתם בצורה הנכונה בהתאם להוראות החוק והיצרן.
לכל שאלה, פרטים והזמנה ניתן לפנות לאפרים בטלפון: 054-8171827

קטלוג פיגומים ניידים להשכרה יומית/שבועית/חודשים:

פיגום גלגלים יד 2
פיגום נייד 2 על 2 ברזל תיקני (כולל מחירון)
פיגום אלומיניום נייד יד 2
פיגום אלומיניום נייד
פיגום ברזל נייד למכירה
נייד על גלגלים 2 על 2
פיגום נייד למכירה יד 2
פיגום נייד עצמאי
פיגום נייד 6 מטר להשכרה
פיגום אלומיניום צר 0.75 על 2.00 מטר
פיגום מדרגות להשכרה
פיגומים ניידים למכירה

לכל שאלה, פרטים והזמנה ניתן לפנות לאפרים בטלפון: 054-8171827

השכרת פיגומים ניידים בחיפה ובצפון ובפריסה ארצית

עבור מי מיועדים פיגומים ניידים להשכרה? איזה בית עסק מספק השכרת פיגומים בצפון? מה היא העלות של פיגומים ניידים להשכרה? מה הם היתרונות בהשכרת פיגומים ניידים בחיפה והקריות? אם את/ה מעוניינים לרכוש פיגומים ניידים דלגו לעמוד פיגומים ניידים למכירה בלינק

עבודה בגובה מוסיפה פן לוגיסטי ובטיחותי אשר יכול להשפיע בצורה דרמטית על האורך והעלויות של פרויקטים בכל גודל. בין אם מדובר בעבודות תחזוקה, בנייה או אפילו גינון, פיגומים איכותיים יבטיחו כי העבודה תתבצע במהירות, בנוחות ובצורה הבטוחה ביותר. שימוש בציוד לא מתאים או לא איכותי, מצד שני, יכול להוביל לביצועים לא איכותיים במקרה הטוב ולסכנה אמיתית לרכוש ולנפש במקרה הרע. בעיקר כאשר מדובר בפרויקטים אשר כוללים עבודה בגובה, להשכרת פיגומים ניידים בחיפה והקריות מגוון רחב של יתרונות אשר יעזרו לך לצלוח את הפרויקט אשר לפנייך.

בא.פ לבנייה אנו מציעים שירותי השכרת ציוד בנייה והשכרת פיגומים ניידים בחיפה והקריות המתאימים למקצוענים אשר עובדים על מגוון רחב של פרויקטים במקביל ואנשים פרטיים אשר רוצים לבצע תחזוקה או שיפוץ של הבית שלהם באופן חד פעמי. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני ולקבל את כל המידע הרלוונטי.

מה הם היתרונות של פיגומים ניידים להשכרה?

היתרונות של השכרת פיגומים בצפון הם רבים והם חלים על מקצוענים וחובבנים כאחד. היתרון הראשון ואולי העיקרי, הוא היכולת להתאים את הציוד בדיוק לגובה ולצרכים של הפרויקט. בניגוד לציוד אשר נרכש עבור פרויקט אחר, הציוד המושכר מבטיח כי העבודה על הפרויקט תהיה מהירה ובטוחה. בעיקר כאשר עובדים בגובה, ההתאמה של הפיגומים לסוג העבודה שברצונך לבצע ולגובה בו עלייך לעבוד מורידה בצורה משמעותית את הסיכוי לפציעות או נפילות, חוסכת במספר הפעמים שבהן יהיה עלייך לעלות ולרדת ובאופן כללי משפרת את איכות התוצאות.

לחסוך בעלויות אחסון ותחזוקה ולהרוויח שקט נפשי

בעיקר כאשר מדובר בפיגומים ניידים ובפרויקטים הכוללים עבודה בגובה, עלויות האחסון של הציוד לעיתים קרובות מכבידות על אנשי מקצוע מאחר שהן משמעותיות, קבועות ולא מוגבלות לפרויקט. השכרת פיגומים ניידים בחיפה ובקריות מבטלת עבורך את הוצאות האחסון על ציוד העבודה ואת הצורך לתחזק אותו ולוודא שהוא תקין לפני ואחרי כל שימוש, דבר אשר יכול להקל משמעותית על בעלי מקצוע ואנשים פרטיים אשר מעוניינים לבצע עבודות תחזוקה תקופתיות בביתם.

לעבוד עם ציוד תקין ולדעת שלא יהיו הפתעות

בניגוד לציוד אשר יושב במחסן בין פרויקטים, ציוד עבודות בנייה להשכרה מתוחזק בצורה שוטפת המבטיחה ביצועים איכותיים ומאפשרת לך להשתמש בציוד המתאים והמתקדם ביותר ולשלם רק על הזמן שבו הציוד נמצא בשימושך.

למי מתאימה השכרת פיגומים ניידים בחיפה ובקריות?

השכרת פיגומים בצפון, בין אם מדובר בפיגומים ניידים או נייחים, מתאימה למגוון רחב של אנשי מקצוע ואנשים פרטיים המעוניינים לבצע עבודות בנייה, שיפוץ או תחזוקה בגובה. השכרת ציוד בנייה באופן כללי והשכרת פיגומים ניידים בחיפה והקריות בפרט מתאימה לקבלני בנייה, עובדי ניקיון, גננים, עובדי עירייה ואנשים פרטיים המעוניינים לבצע עבודות בביתם. השכרת הציוד מתאימה לאנשים פרטיים מאחר שהיא מאפשרת להשתמש בציוד האידיאלי עבור הפרויקט ולקבל סיוע בעת בחירת הציוד. עבור אנשי מקצוע היא מתאימה עקב מגוון סיבות כלכליות מאחר שהיא מורידה משמעותית את ההוצאות השוטפות ומאפשרת לשקלל את עלויות הציוד בצורה נוחה בכל פרויקט.

מה הן העלויות של פיגומים ניידים להשכרה?

בדומה להשכרה של כל ציוד בנייה, עלויות ההשכרה מושפעות ממספר גורמים והדרך הטובה ביותר להבין אותן היא ליצור קשר, להסביר את הצרכים שלך בפרויקט אשר עומד לפנייך, לשמוע על העלויות של הציוד הרלוונטי ולקבל הערכה על העלויות הספציפיות של הפרויקט שלך כאשר יתברר לך לכמה זמן יהיה לך צורך בציוד.

א.פ לבנייה ספריית ציוד הבנייה שלך

א.פ לבנייה הוקמה לאחר זיהוי של צורך אצל אנשי מקצוע ואנשי פרטיים רבים לשירותי השכרה של ציוד בנייה בכלל והשכרת פיגומים ניידים בחיפה והקריות בפרט. אנחנו שומרים על הציוד שלנו בעזרת תחזוקה מקצועית, מעדכנים את המלאי לפי החידושים בשוק ומציעים לכלל לקוחותינו ייעוץ בעת בחירת הציוד. יש לך צורך בפיגומים ניידים להשכרה? עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר טלפוני ולראות כיצד שירות איכותי והציוד הנכון הופכים את הפרויקט שלך לפשוט, בטוח וזול בהרבה.

אזורי השירות שלנו הם:

בצפון:

בטבריה ורמת הגולן, במירון, בגליל העליון, במעלות, בצפת ובאזור.

באזור גליל מערבי:

בשלומי, בירכא, בראש הנקרה, בנהריה, בעכו וישובים הקרובים, בנוף בגליל, ברמת ישי, , במגדל העמק, ברכסים, בקרית טבעון, ביקנעם עילית, בעפולה.

בטבריה: 

באזור הכנרת, בבית שאן, בישוב מגדל, בכרמיאל

בקריות והסביבה:

בנשר, באושה, ברמת יוחנן, בקרית אתא, בקרית שמואל, בקרית ים, בקרית מוצקין, בקרית חיים, בקרית ביאליק ושפרעם.

בחיפה ומושבי חוף הכרמל:

בטירת הכרמלהחותרים, עין כרמל, עין האיילה, ניר הציון, בית אורן, בעתלית, עין הוד, מגדים, בגבע כרמל, הבונים, בת שלמה, בדור, במושב בעופר, צרופה, בנחשוליםבפורדיס, בכרם מהרל, בזכרון יעקב, מעיין צבי, בעמיקם, מעגן מיכאל, בבית חנניה, בבינימינה, בקיסריהבאור עקיבא, בגבעת עדה, משמרות, פרדס חנה כרכור, במענית, בשדות ים, בחריש.

בחדרה והסביבה:

במכמורת, בגן שמואל, באחיטוב, כפר הרוא"ה, כפר החורש, כפר יונה, תל מונד, משמר השרון, בשדה יצחק, בבית יצחק שער חפר, כפר ויתקין, עין שמר ועוד.

בנתניה ובשרון:

בנורדיה, בפרדסיה, בכפר יונה, בקדימה צורן, יקום, אודיםבתל מונד, באבן יהודה, כפר סבא, רעננה, רמת השרון, הוד השרון, הרצליה

בגוש דן ובמרכז:

השכרת פיגום נייד בתל אביב, חולון, בת ים, רמת גן, בני ברק, גבעתיים, אור יהודה, רחובות, יבנה, ראשון לציון, ראש העין, אלעד, שוהם, פתח תקווה, לוד, רמלה, נס ציונה, באר יעקב, מודיעין עילית, גדרה

השכרת פיגומים ניידים בחיפה
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?