משרד

04-9521510

ניקוי רצפה אחרי שיפוץ

הרגע המרגש הגיע ועוד שנייה שיפוץ המיוחל נגמר, אך הבית נראה כמו אסון וגם ניקיון יסודי ביותר משאיר אחריו מראה שמסגיר שהבית עבר שיפוץ לאחרונה, ולא במובן הטוב של המילה. אחרי ככלות הכל, שיפוצים יכולים לגרום ללא מעט לכלוך, גם כזה שלא מצליח לצאת מהמרצפות וגורם להן להיראות מיושנות לעומת התוצאה הרצויה. הפתרון, למרבה המזל הוא פשוט ונגיש: ביצוע ניקוי רצפה אחרי שיפוץ באופן מקצועי ולנו יש את המענה המקצועי עבורך בהמשך הכתבה.

שיפוץ באינו כולל את החלפת הריצוף

לא בכל פעם שאנו משפצים את הבית מתחלף הריצוף, למעשה, פעמים רבות אנו מבצעים בבית שיפוצים ללא כל נגיעה לריצוף שנחשב לחלק העמיד בבית. עם זאת, כאשר מבצעים שיפוצים הרצפה יכולה להיפגע ולהתלכלך, לסבול משריטות, מכתמים ומחומרים שונים שעושים לה נזקים. מסיבה זו בעיקר ניקוי רצפה אחרי שיפוץ הכרחי, אך לא מדובר על ניקוי של שטיפה רגילה אלא על ניקוי רצפה מלוכלכת באמצעות מכונות ייעודיות שמיועדות לקרצף את הרצפה בצורה כזאת שיד אדם אינה מסוגלת ואנחנו מדברים על מכונת פוליש לקרצוף רצפה אחרי שיפוץ.

ניקוי רצפה אחרי שיפוץ – כיצד ממזערים נזקים מראש?

כל שיפוץ יכול להכניס בית לסחרחורת של תקופה, בעיקר בשל העובדה שהוא מלכלך. כדי לצמצם עד כמה שניתן את הקשיים והנזקים מהשיפוץ, מומלץ לעזוב את הבית לתקופתו, לאחסן את הרהיטים בבית שאותם רוצים לשמר ולדאוג שהרצפה תהיה כמה שיותר פנויה. באופן כזה לבעלי המקצוע יהיה קל יותר לבצע את עבודתם, העבודה עצמה תהיה מהירה יותר, יעילה יותר ותכלול פחות פגיעות.

מהו החומר האידאלי לניקוי והברקת רצפות ישנות משיש, קרמיקה או טרצו?

ראשית, לחומר תפקיד חשוב ומכריע אך גם לפעולת ההסרה והניקוי והרצון לבצע הברקה יש תפקיד כך שיתכן שתבחרו בחומר מסוים ונכון אך הפעולה לא תהיה מספיק יעילה לניקוי מקסימלי.

דבר שני, דבר נוסף ומכריע בניקוי רצפה אחרי שיפוץ ובכלל הוא רמת הספיגה של הרצפה שלכם וכי יתכן שלא תצליחו בשום מצב לנקות בצורה מיטבית שכן הרצפה שלכם ספגה לכלוך לתוכה כמו למשך ברצפות טרצו ישנות או שיש.

חומרים יעילים לביצוע ניקוי איכותי הם בין היתר:

ניקוי רצפה עם סודה לשתייה, חומץ, אקונומיקה ואפילו אבקת כביסה אך על מנת להגיע לתוצאה מקסימלית עלינו למקסם את היעילות על ידי ביצוע קרצוף הרצפה על ידי מכונה יעודית לכך והיא מכונת פוליש לקרצוף רצפות בעלות זניחה של 250 ש"ח ליום בלבד, דבר שבדרך כלל יעלה לכם כ1,300 – 1,500 שח אם תזמינו חברת ניקוי או פוליש.

*המידע שלפניך הוא בגדר המלצה בלבד, אנו ממליצים לבדוק את הנושא מול חברות מקצועיות לניקוי בטרם תבצעו פעולה שעלולה לפגוע במראה הרצפה.

רוצה לשמוע פרטים נוספים אודות השכרת מכונת פוליש? צרו בבקשה קשר בטלפון – 054-8171827

ניקוי רצפה אחרי שיפוץ

מי מנקה? הקבלן או אנחנו?

ישנם מקרים שבהם נחתם חוזה ובו נקבע כי הקבלן הוא זה שיבצע את עבודות הניקיון לאחר השיפוצים. עם זאת כדאי לדעת שלא כל הקבלנים ישמחו לתת את השירות ולא כולם יתמחו בכך. כדאי גם לדעת כי ניקוי רצפה אחרי שיפוץ מצריך תמיד ניקיון באמצעות מכונת פוליש, לכן לא מספיק ניקיון רגיל במקרה זה. אם הקבלן לא מסכים או שהצעת המחיר שלו גבוהה מידי, ניתן לשכור מכות פוליש לביצוע הניקיון גם לבד.

כאשר עורכים את החוזה עם קבלן השיפוצים, חשוב לרשום שחובת הניקיון בזמן השיפוצים מוטלת עליו. בכל ערב, כאשר עבודת הפועלים מסתיימת, הדירה חייבת להיות במצב סביר, נקייה מפסולת בניין ומכלי עבודה מסוכנים. אם יש צורך להשאיר כלי עבודה במקום השיפוץ, חובה על השיפוצניק לאחסן אותם בארגזי כלים ייעודיים.

כיצד מבצעים את הניקוי?

כאשר מגיעים לשלב של ניקוי רצפה אחרי שיפוץ כדאי להכיר את השלבים השונים של הניקוי, גם אם מבצעים אותו לבד וגם אם דרך חברת ניקיון. מתחילים את הניקוי במקומות הגבוהים יותר מן הריצוף, מהחלונות והתריסים, עד למשטחי השיש, הארונות ואז הדלתות וגם המשקופים. הניקוי כולל קרצוף של חומרי בניין שונים שנותרו על המשטחים, לדוגמה של רובה או צבע. לפני שמגיעים לריצוף מומלץ לבצע ניקוי יסודי של הפנלים ובשלב אחרון יש לבצע את הליטוש והניקוי למרצפות.

איך לנקות רצפה אחרי שיפוץ – התאמת המכונות לסוג הריצוף

כדאי לדעת שבעת ניקוי רצפה אחרי שיפוץ משתמשים במכונות ליטוש וניקוי לניקוי יסודי של הרצפה. לא כל מכונת ליטוש תתאים לכל סוג של מרצפת, לכן יש לבצע התאמה מדויקת על פי סוג המרצפות. התאמה זו מבוצעת על ידי החברה שמשכירה את המכונות, מתוך היכרות וידע בתחום ומתוך רצון להגיע בסיום השיפוץ לתוצאה הטובה ביותר

יתרונות ניקוי רצפה אחרי שיפוץ באופן עצמאי

לא מעט אנשים כבר הבינו שניקוי עצמאי או שכירת כלים מסוימים ועבודה באופן עצמאי יכולים לחסוך לא מעט כסף. אמנם יש קבלנים שמציעים את השירות, אך לרוב הוא יקר ושכירת המכונות זולה בהרבה. מכונת הפוליש והניקוי תבצע את הניקיון והליטוש כך שבסיום העבודה הרצפה תראה חדשה לגמרי, בהתאמה מלאה למראה המשופץ של הבית. כמו כן, היא פותרת התלבטות איך לנקות רצפה אחרי שיפוץ שכן מדובר על השיטה המהירה, היסודית והטובה ביותר לניקיון.

המכונות המתקדמות ביותר במחירים משתלמים

אנו בחברת א.פ לבנייה מציעים מגוון רחב של מכונות להשכרה בתחום הבניה והניקיון, החל בציוד חשמלי ומכני ועד להשכרת פיגומים נידיים וכלי עבודה חשמליים. אנו מציעים את המכונות המתקדמות ביותר לביצוע ניקוי רצפה אחרי שיפוץ, במחירים משתלמים ובשירות מצוין. רוצה לשמוע עוד על השכרת מכונת פוליש לרצפה? כדאי לצלצל אלינו ממש עכשיו!

עשה זאת בעצמך
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?