משרד

04-9521510

פוליש לרצפה באופן עצמאי

הרצפה שלנו נוטה לסבול מכתמים, שריטות ולכלוך לאורך השנים, כולם רוצים לשמור על הבית נקי ועל רצפת הבית מבריקה ומחודשת, אבל כמה אפשר להזמין את השירות מבעלי מקצוע? רבים מחפשים אחר פתרון נוח לבצע את הפוליש בבית בעצמם והיום השירות זמין ונוח מתמיד. כיום ניתן לבצע פוליש לרצפה באופן עצמאי באמצעות מכונות קרצוף ביתיות, או מכונת פוליש מקצועית להשכרה, איזו מכונה כדאי לשכור וכיצד יש לבחור אותה? התשובות בהמשך הכתבה.

רוצה לשכור מכונת פוליש? צור קשר בהמשך פרטים: 054-8171827

מהו פוליש לרצפה ולאילו מרצפות הוא מתאים?

פוליש לרצפה הוא שם כולל לפעולות שונות של ניקוי והברקה שמחדשים את מראה הרצפה. כולנו מכירים את הרצפות האלו בבתים או במקומות מסחריים כמו קניונים, שם הרצפה מבריקה כל הזמן ויש תחושה של יוקרה. את המראה המושלם הזה בדיוק משיגים באמצעות הפוליש לרצפה, כאשר יש סוגים שונים של פוליש שמתאימים לסוגים שונים של מרצפות. יש למשל פוליש שמתאים לגרניט, יש לפורצלן, יש פוליש לשיש ויש לקרמיקה וכן הלאה. כאשר מתאימים את סוג הפוליש לרצפה יש להכיר היטב את החומרים, להבין מה מיועד לאיזו מרצפת ובכך להבטיח גם את התוצאה הסופית של ניקיון כמו גם את השמירה על המרצפות.

פוליש לרצפה באופן עצמאי
פוליש לרצפה באופן עצמאי

למה בכלל לעשות פוליש לרצפה?

מי שמגלה את הפוליש מתקשה מאוד לעזוב את שיטת הניקיון שקודם כל משיגה תוצאות ניקיון שלא נראות בשום שיטת ניקיון אחרת. הפוליש קודם כל חוסך זמן, כי במקום להתחיל לשטוף את הבית, לעבור עם מגב ולייבש, הפוליש מבצע את כל הפעולות יחד. לא רק שהפוליש עושה את כל הפעולות, הוא גם מנקה את הרצפה טוב יותר מכל ניקיון ידני והוא משיג תוצאה מבריקה ויפה לעין. רוצה לדעת כמה יעלה לך לשכור מכונת פוליש מקצועית ואיך לבצע בעצמך? עבור לעמוד הבא: מכונת פוליש מקצועית עשה זאת בעצמך .

האם כדאי לנקות באמצעות חברת ניקיון או לבד?

מי שנעזר כבר פעם אחת בחברת ניקיון יודע שהעלויות הן לא קטנות, בטח כאשר מדובר על פוליש קבוע. מכאן עולה ללא מעט אנשים החשבה לרכוש מכונת פוליש ביתית שבאמצעותה ניתן יהיה לעשות שימוש רצוף – ובסופו של דבר לחסוך בעלויות לאורך השנים. כאשר מדובר על פוליש קבוע, שיטת עשה זאת בעצמך תמיד תהיה זולה יותר לטווח הרחוק משכירת השירות מחברת מקצוע. עם זאת, מומלץ לקבל הדרכה מקיפה כיצד לבצע את הפוליש כדי שהתוצאות יהיו איכותיות ממש כמו שבעלי המקצוע היו משיגים.

סוגי פוליש לרצפה

עוד לפני שמדברים על מכונות פוליש לרצפה באופן עצמאי, כדאי להכיר קצת את סוגי הפוליש הנפוצים כיום: פוליש ווקס המוכר, פוליש אקרילי ופוליש קריסטלי. להלן הדרך לבצע את הפוליש בכל אחת מהשיטות:

  • פוליש ווקס – זהו אולי הסוג המוכר ביותר מבין סוגי הפוליש ורבים עושים בו שימוש כי הוא פשוט מאוד לביצוע והתוצאות שלו מצוינות. לביצוע הניקיון עושים שימוש במכונת סקוצ' ברייט כאשר לאחר מכן מורחים את השעווה שעברה התכה על הרצפה והיא זו שמעניקה לרצפה את המראה המבריק שלה.
  • פוליש אקרילי – בסוג פוליש זה, לאחר שמקרצפים את הרצפה עם מכונה, מורחים שכבת איטום שמתקשה ומגנה על הרצפות וגם מעניה להן את המראה המבריק. סוג זה של פוליש מבוקש מאוד גם כן כי הוא שומר על הרצפה מפני פגיעות שונות לאורך זמן.
  • פוליש קריסטלי – בסוג פוליש זה מחממים את הרצפה ומשתמשים במכונה שמשולב בה צמר פלדה. המים מוחדרים לשכבה העליונה של המרצפות בקרצוף וההבדל בין פוליש זה לקודמיו הוא שהרצפה מקבלת מראה רטוב אך היא אינה מחליקה. בדומה לפוליש האקרילי, גם כאן תיווצר שכבת הגנה משמעותית שתסייע לשמור על המרצפות לאורך זמן.

כיצד בוחרים מכונת פוליש ביתית?

בחירת מכונת פוליש ביתית צריכה להיעשות לאחר מספר שיקולים הקשורים לצרכי הבית והמרצפות בו. לכל מכונת קרצוף ביתית מחיר אחר ויכולת לבצע קרצוף מסוג אחר, כך שראשית כל יש לבחון איזו מכונה מתאימה למרצפות של הבית ולדרישה הסופית של הניקיון לאחר הפוליש. לאחר מכן יש לבחון את גודל המכונה, למשל, לבית קטן מומלץ לבחור מכונה קטנה, לבית גדול מכונה גדולה וגם כדאי לבחור מכונה שהתחזוקה שלה פשוטה וקלה. נוסף על כך, מומלץ לבחור מכונה שהתפעול שלה פשוט וקל ושעלויות התיקון שלה במקרה הצורך אינן יקרות מידי.

כדאי לבחור מכונה עם עמידות גבוהה, שאינה עושה רעש רב ושיש לה יכולת לספק ניקוי איכותי ועמוק למרצפות. כמו כן, רצוי לבחור מכונה עם חיסכון במים וכימיקלים שונים המעוצבת כך שנוח לאחסן אותה ולהשתמש בה בחלל הבית.

פוליש לרצפה באופן עצמאי
פוליש לרצפה באופן עצמאי

מה כדאי לדעת לפני שרוכשים מכונת פוליש ביתית?

יש לא מעט חברות שמוכנות מכונות פוליש לרצפה, לפעמים קל להתבלבל בין החברות השונות והמכונות השונות שמציעות ניקיון מושלם ופוליש מבריק. אז על מה כדאי להסתכל כאשר בוחרים את מכונת השטיפה? קודם כל כדאי להגדיר תקציב ריאלי לאחר בחירת סוגי המכונות המתאימות לעבודה הביתית. לאחר מכן כדאי לערוך סקר שוב ולשמוע מאחרים מהי המכונה העדיפה עליהם, איזו הייתה להם קלה לתפעול ותחזוקה ואיזו השיגה תוצאה טובה במיוחד. יש לוודא שהחברה מספקת אחריות על המכונה, כך שאם תהיה בעיה חלילה יהיה למי לפנות ואף לתקן. רצוי לוודא שיש שירות תיקונים שכן הוא משמעותי לאורך השנים ומספק ביטחון שהניקיון תמיד יוכל להמשיך באופן חלק ועקבי.

המכונות והשירות הטובים ביותר

חברת א.פ לבנייה מספקת שירותי השכרה ומכירה של ציוד לבניין ותעשייה, בין היתר של מכונות פוליש לרצפה באופן עצמאי. אנו מספקים שירות מקצועי הכולל הדרכה ותיקון של המכונות הטובות בתחום. רוצה לשמוע עוד? כדאי כבר עכשיו ליצור קשר לשכור מכונת פוליש, למידע לחצו על הקישור.

פוליש לרצפה באופן עצמאי
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?