משרד

04-9521510

ניקוי רצפת טרצו ישנה

רצפת טרצו היא בין הנפוצות בישראל וניתן למצוא אותה בבתים ותיקים רבים – במגוון רחב של ערים בישראל. לאורך השנים המרצפות סובלות מדהייה של צבע, מכתמים וממראה מיושן ולכן לא מעט מבעלי הבתים בוחרים לבצע בה ניקוי יסודי ומקצועי, שישיב לה את תפארתה. כל מי שיש לו את המרצפות הללו כבר יודע שניקיון סטנדרטי לעיתים לא מספיק ויש לבצע לרצפה ליטוש מקצועי במכשיר יעודי לכך כגון: מכונת פוליש. אנו בחברת א.פ לבנייה נשמח להשכיר לך את הציוד הנדרש לביצוע ניקוי רצפת טרצו ישנה, קרמיקה ישנה או שיש כדאי ליצור עמנו קשר כבר עכשיו!

מידע לגבי מכונת ניקוי טרצו ישירות לאפרים: 054-8171827

ניקוי רצפת טרצו ישנה

כיצד מבצעים ניקוי רצפת טרצו ישנה

ניקיון של רצפת טרצו כמעט בכל המקרים יצריך ליטוש של השכבה העליונה בריצוף. מדובר למעשה על השחזה והורדה של שכבה עליונה דקה שמסייעת להשגת מראה מיושר, חלק ומבריק. את הליטוש מבצעים באמצעות מכונה ייעודית שמבצעת את השיוף באמצעות דיסק או אבן יהלום. מדובר על מכונות מתקדמות במיוחד ויוקרתיות, כשמטרתן לחשוף את מראה המרצפת המקורי והיפה, להסיר כל כתם, לכלוך וצבע דהוי שהפך את המרצפות עם השנים לישנות וכעורות.

ניקוי רצפת טרצו ישנה על ידי פוליש

ניקוי רצפת טרצו ישנה על ידי פוליש
ניקוי רצפת טרצו ישנה על ידי פוליש

שים/שימי לב! ביצוע ליטוש הינו ביצוע רק ע"י בעל מקצוע בתחום זה! תחום הליטוש מורכב ונדרש ידע וניסיון בהפעלת המכונה ותהליכי העבודה לכן אנו לא ממליצים לך לבצע ליטוש בעצמך.

מדוע מומלץ לבצע ניקוי לריצוף הטרצו?

עלויות החלפת ריצוף יכולות להיות גבוהות במיוחד, אך לא כולם מוכנים להשלים עם המראה המיושן של המרצפות בבית. ליטוש וניקוי יסודי יובילו לכך שהמרצפות יראו כמו חדשות, ממש כמו ביום שבו בנו את הבית. אנשים יתפלאו לגלות שמרצפות טרצו יכולות להיות יפות במיוחד ועם ההברקה וע"י קרצוף בלבד והם גם יכולים לשדר יוקרה. כאשר מבצעים ניקוי רצפת טרצו ישנה חוסכים את העלויות הגבוהות של החלפת הריצוף ולמעשה זוכים בכמה מאות שקלים לרצפה חדשה כמעט לגמרי.

שימו לב! ביצוע עבודת ניקוי וקרצוף רצפות ישנות לרבות טרצו/קרמיקה/שיש ע"י מכונת פוליש היא עבודה שכל אחד יכול לעשות עם קצת סבלנות ובמחיר נמוך עד מאד, כך למשל, השכרת מכונת פוליש + פד סקוצש (ראה קישור) לצורך ניקוי מאסיבי של הרצפה תעלה לך כ250 ש"ח ליום עבודה בביצוע עצמי בעוד שהזמנת בעל מקצוע/חברת ניקיון לביצוע הניקוי יעלה בין 1500 ל-2000 שקלים לדירה כאשר את אותה דירה ניתן לסיים בכמה שעות ע"י ביצוע עשה זאת בעצמך וכאמור בעלות סופר נמוכה של 280 ש"ח בלבד כולל אביזר סקוצש וחומרי ניקוי די בסיסיים.

מידע לגבי השכרת מכונת פוליש והסברים נוספים אפרים: 054-8171827

כיצד הניקוי מבוצע בצורה מקצועית וע”י בעל מקצוע?

אנשים רבים שואלים את עצמם איך לנקות רצפה ישנה והאמת היא יותר פשוטה ממה שהם יכולים לדמיין. בשלב הראשון לפני ביצוע הליטוש מבצעים מילוי לרווחים שבין החריצים, לאחר מכן מרחיבים אותן ומורחים דבק אפוקסי בצבע המתאים ואם ישנם חורים שונים במרצפות הם יתמלאו גם כן בדבק האפוקסי. בשלב הבא מתחילים את ההשחזה בדרגה נמוכה וככל שהזמן עובר מעלים את שלבי ההשחזה כאשר נעשה משחק מתמיד בין דרגות נמוכות וגבוהות של השחזה. בשלב מסוים תיחשף הרצפה המושחזת והמחודשת ובשלב האחרון נבצע פוליש שיספק לרצפה מראה מבריק ומחודש.

מריחת סילר נגד כתמים

השלב האחרון והסופי של ניקוי רצפת טרצו ישנה הוא מריחת סילר כדי למנוע הכתמה מחודשת וכדי לשמור על תוצאות הניקוי וההשחזה שבוצעו. לסילר יש יכולת למנוע את ספיגת הכתמים ברצפה ולכן הוא נחוץ, כאשר ניתן לבחור בין סילר ובין פוליש. בסופו של דבר המטרה היא אחרי ליטוש מרצפות טרצו להגיע לרמת גימור של רצפה מבריקה.

תהליך שדורש עבודה

כדאי לדעת שתהליך ליטוש וניקוי המרצפות לוקח זמן, כל השלבים גם יחד יכולים לקחת כמה ימים, זאת בהתאם לגודל הבית. כדאי גם לדעת שבין השלבים השונים של ישנה תקופת המתנה, לעיתים של שבוע ולעיתים יותר. בסופו של דבר כמה ימים של חוסר נוחות הופכים להיות הנאה של עשור ויותר מרצפה נקייה, מחודשת ומבריקה.

ומה לגבי תחזוקה עתידית?

בסיום תהליך חידוש מרצפות טרצו לא צריך לעשות דבר כדי לשמור על הרצפה, מלבד הזהירות הטבעית המתבקשת עם כל סוג של ריצוף. מובן שמומלץ להימנע ממצבים בהם חומרים מכתימים פוגעים באופן ישיר ברצפה. אם וכאשר ישנו מקרה כזה ניקוי רצפת טרצו ישנה ומחודשת יהיה קל ומהיר באמצעות מטליות. עם זאת, מומלץ לבצע את הניקוי באופן מידי ולא לתת ללכלוך לשהות זמן רב על המרצפות.

המקצוענים בתחום הליטוש והניקיון

חברת א.פ לבנייה מספקת שירותי השכרת ציוד לתחום הבניה כאשר מאחוריה שנים של עבודה מול גופים רבים, בעלי מקצוע ואנשים פרטיים מרוצים. אנו מספקים שירותים רבים לרבות השכרת מכונות ליטוש וקרצוף לביצוע ניקוי רצפת טרצו ישנה, קרמיקה ושיש, השכרת שרוולים לפינוי פסולת הבניה, השכרת גנרטורים, השכרת כלים חשמליים וגינון, השכרת פיגומים ניידים מאלומיניום ועוד.

חרתנו על דגלנו לספק שירות מצוין, אמין ומהיר, להחזיק בציוד המתקדם ביותר ולתת מענה לכל מי שזקוק לציוד איכותי בתחום הבניה. אנו מציעים זמינות גבוהה, ניוד של המכשור ושירות מקצועי על ידי טובי בעלי המקצוע מהתחום. רוצה לבצע ניקוי רצפת טרצו ישנה? הגעת לכתובת הנכונה, כדאי כבר עכשיו להשאיר פרטים ואנו נחזור אליך בהקדם.

מידע לגבי מכונת פוליש להשכרה ישירות לאפרים: 054-8171827

ניקוי רצפת טרצו ישנה
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?