משרד

04-9521510

השכרת מטאטא כביש

מטאטא כביש קטן או גדול הינו כלי עבודה אשר הופך ניקיון של שבילים ואזורים גדולים לפשוט, מהיר וקל. השימוש במטאטא כביש יכול להיעשות לפני פרויקטים כדי להכין את האזור, בניקיון שלאחר פרויקטים או אפילו כדי להקל את הניקיון והתחזוקה של הגינה או השבילים בבית ובעסק שלך. בעיקר כאשר מדובר במטאטא כביש להשכרה של הציוד ישנם יתרונות משמעותיים שהעיקרי שבהם הוא להימנע מאחסון הציוד והתמודדות עם בלאי.

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה

השכרת מטאטא כביש מכני מעולם לא הייתה פשוטה יותר, עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר טלפוני, לספר לנו על הצרכים שלך ולקבל ייעוץ בנוגע להשכרת מטאטא כביש רכוב או מטאטא כביש קטן.

השכרת מטאטא כביש מכני המתאים לצרכים שלך

כאשר מדובר בהשכרת מטאטא כביש רכוב או נדחף, ישנה חשיבות עצומה לגודל המטאטא ולאופן השימוש בו. בעוד השכרת מטאטא כביש רכוב תעזור לך לנקות אזורים גדולים ללא מאמץ, מטאטא כביש קטן יהיה נוח יותר לשבילים צרים. מאחר שהמטרה של מטאטא כביש היא להפוך את פעולות הניקיון בחוץ ליעילות, שימוש במטאטא כביש אשר אינו מתאים בגודל או ביכולות יכולה להוביל לתוצאה הפוכה ולהפוך את פעולת הניקיון למסורבלת.

מתי מומלצת השכרת מטאטא כביש מכני?

מטאטא כביש להשכרה מתאים לבעלי מקצוע אשר צריכים שטח עבודה נקי ורוצים להציג את תוצאות העבודה שלהם בצורה האסתטית ביותר. מעבר לבעלי מקצוע, אנשים פרטיים בעלי חצרות ושבילים יכולים להפוך את תחזוקת וניקיון האזורים החיצוניים של הבית למהירים ונוחים בהרבה ובכך לחסוך בזמן ולעיתים קרובות בכסף.

כמה עולה לשכור מטאטא כביש מכני?

המטאטא להשכרה מדגם STIGA SWP 577 נדחף על ידי אדם עד 3,000 מטר בשעה, מתאים לשימוש פנימי וחיצוני לטיטוא מגוון של לכלוך, אבק, עלים וחלקי ענפים קטנים, זרדים ועוד . מערכת טיטוא אפקטיבית בנויה מ-2 מברשות מוצלבות בקוטר 40 ס"מ וסף איסוף פסולת של 50 ליטר! רוחב הניקוי הוא 77 ס"מ. הגודל של הפריט הוא: אורך 78 ס"מ | רוחב 28.5 ס"מ | גובה 84 ס"מ

מחיר ההשכרה:

משך תקופת ההשכרה:

עלות:

עד 24 שעות

200

עד 48 שעות

300

השכרת מטאטא כביש מכני

בעת ציוד יש להגיע לאיסוף המוצר עם:
1.
ת.ז
2.
צ'ק רגיל על סך 3,000  חתום על שם בעל.
3.
יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

מידע לגבי משלוחים והסברים לפנות ישירות לאפרים: 0548-171827

כל הציוד בו יש לך צורך בלי הצורך לשכור מחסן

א.פ לבנייה מתמחה בהשכרת ציוד בניין לאנשים פרטיים וגורמים מקצועיים כבר שנים רבות. אנו מחזיקים במגוון רחב של כלי עבודה להשכרה מכל סוג וכבר בשיחת הטלפון הראשונית והלא מחייבת אנשי המקצוע שלנו יוכלו לעזור לך להבין את כל האפשרויות העומדות בפנייך ואת העלויות של השכרת מטאטא כביש מכני.

מידע טכני ואתר היצרן ניתן למצוא פה: מטאטא מכני דחיפה דגם SWP 577

השכרת מטאטא כביש מכני
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?