משרד

04-9521510

השכרת מכונת ליטוש לדק ופרקט

ריצוף עץ כדוגמת פרקט או דק הפך כבר מזמן לסטנדרט של יוקרה לצד חום וביתיות. כיום, היתרונות האסתטיים והפרקטיים הרבים של רצפות עץ הובילו למצב בו ניתן לראות אותן בדירות יוקרה, בתים פרטיים, חצרות, משרדים ולמעשה כמעט בכל מקום. לצד היתרונות הרבים של רצפת פרקט ודק, בכדי להמשיך וליהנות ממנה יש לטפל בעץ בצורה נכונה ולעיתים אף להיעזר בבעלי מקצוע מיומנים. חשוב לציין כי כאשר רצפת עץ אינה מתוחזקת בצורה נכונה היא יכולה להיראות לא טוב ואף להיסדק. התחזוקה של רצפות העץ כוללת השכרת מכונת ליטוש לדק ופרקט אחת לתקופה ולתחזוקה שגרתית בהתאם לסוג ומיקום ריצוף העץ שלך.

 

האם השכרת מכונת ליטוש לדק בחיפה עדיפה על רכישה?

בכדי לענות על שאלה זו מומלץ לקחת בחשבון את צרכי השימוש שלך במכונה לליטוש פרקט או דק ולהבין מעט את אופי פעולתה. כשמדובר על השכרה מכונת ליטוש לדק ולפרקט בחיפה, פעולת הליטוש הינה פעולה מדויקת ואגרסיבית אשר מטרתה היא להסיר שכבה מלוכלכת וישנה של העץ ועל השכבה המוסרת להיות אחידה לאורך כל הריצוף ודקה ככל הניתן בכדי להשיג את האפקט הרצוי. מסיבה זו, יש להתאים את אופי המלטשת והראשים אשר יחוברו אליה לסוג העץ, מצבו, גודל משטח העבודה והתוצאה שברצונך להשיג.

מכונת ליטוש לדק להשכרה מחירון:

משך השכרת המכונה:

מחיר:

למשך עבודה של עד 24 שעות

600

למשך עבודה של עד 48 שעות

1000

למשך עבודה של עד שבוע ימים

1500

*התשלום למשך תקופת ההשכרה היא מראש

*150 ש"ח עבור כול יום נוסף מעבר לתקופה ששולמה מראש

בעת איסוף כלי עבודה יש להגיע עם:
1. ת.ז
2. צ'ק רגיל על סך 10,000  חתום על שם בעל הצ’ק.
3. יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

מידע לגבי מחירים ומשלוחים לפנות ישירות לאפרים: 0548171827

היתרונות של השכרת מכונת ליטוש רצפת עץ כמו פרקט ודק עבור קבלנים ואנשי מקצוע

בבואנו לדון במכונת ליטוש לדק ולפרקט להשכרה בצפון כדאי לזכור כי במרבית המקרים, ישנם יתרונות רבים על רכישה, כולל אחסון ותחזוקה עבור קבלנים ואנשי מקצוע. היתרון הראשון והעיקרי הוא היכולת שלך להתאים את המלטשת סרט לעץ עליו נעשית העבודה בכל פרויקט, את מספר המלטשות אשר יעבדו במקביל ואת הראשים ללא הצורך לרכוש ציוד חדש לקראת כל פרויקט או לנסות ולהתאים את הכלים הקיימים לפרויקט ולשלם על כך בנוחות, זמן ובאיכות התוצאה. מעבר לכך, היתרון הכלכלי שבהשכרת ציוד עבודה על רכישה הוא עצום, בעיקר כאשר לוקחים בחשבון עלויות אחסון, תחזוקה ושכלול עלויות הציוד בכל פרויקט.

 

האם השכרה מכונת ליטוש לדק ולפרקט בחיפה נכונה עבור אנשים פרטיים?

הפופולריות הרבה של רצפות העץ לצד ההתקדמויות שנעשו באיכות המלטשות עצמן הובילו אנשים פרטיים רבים לשקול את האפשרות ללטש בעצמם את ריצוף העץ שלהם. כפי שאמרנו, מדובר כאן בתהליך שיש לבצע בקפדנות אך, בעלי רצפות עץ יכולים, בעזרת המלטשת הנכונה, לבצע תהליך זה בצורה אשר תוביל לתוצאה איכותית. כאשר מדובר באנשים פרטיים, רכישת מלטשת היא הוצאה אשר אינה מוכיחה את עצמה מאחר ויש לבצע את פעולת הליטוש אחת לכמה שנים והשכרת מכונת ליטוש לפרקט ולדק בחיפה מאפשרת לך להשתמש בכל פעם במלטשת המתאימה ביותר מבלי לדאוג לאחסון ולהתיישנות שלה.

מה ההבדל בין מלטשת סרט לעץ לבין מכונה לליטוש דק ייעודית?

פעולת הליטוש היא למעשה הסרה של שכבת העץ העליונה אשר נפגעה, התלכלכה והתיישנה בכדי לחשוף את השכבה הטרייה תחתיה. כאשר מבצעים ליטוש, המטרה היא להגיע לתוצאה אסתטית ואחידה מבלי להוריד יותר מאשר השכבה הדקה ביותר להשגת התוצאה. בכדי להשיג מטרה זו משתמשים במספר ראשים שונים ולעיתים קרובות עוברים פעמים רבות על אותו האזור. ההבדל העיקרי בין מלטשת סרט טיפוסית ידנית לעץ לבין מכונה לליטוש דק הוא גודל אזור העבודה שלך.

מכונה לליטוש פרקט

מכונה לליטוש פרקט מעוצבת מתוך ההבנה שפרקט הינו משטח עבודה גדול יחסית ועל המלטש לזוז בצורה נוחה לאורכו. ישנו מגוון של מכונות ליטוש פרקט אשר פועלות בעוצמות שונות, מתאימות לסוגים שונים עץ ופרקט ואף מגיעות עם ראשים ייחודיים אשר מסוגלים להציע תוצאות מיטביות. מכונה לליטוש דק ופרקט מגיעה עם מוט אחיזה המאפשר עבודה מדויקת בעמידה וחיבור לחשמל המאפשרת תזוזה. בעת בחירת מכונת הליטוש מומלץ לבחון את אורך חוט החשמל ובאופן כללי את הגישה לתשתיות באזור העבודה.

מלטשת סרט לעץ

מלטשת סרט לעץ פועלת בצורה דומה למכונה לליטוש פרקט אך היא מתאימה לעבודה על אזורים קטנים יותר או על פיסות עץ שניתן לפרק ולעבוד עליהן. מלטשת סרט לעץ יכולה להיות ידנית או שולחנית וגם לה יש להתאים ראשים אשר תואמים את חומר הגלם, מצב העץ, השלב בתהליך הליטוש והתוצאה הרצויה. בניגוד למכונות לליטוש פרקט, מלטשת סרט לעץ מאפשרת עבודה מדויקת יותר ושליטה טובה יותר בתוצאה. הליטוש העוצמתי אליו יכולות להגיע מלטשות סרט הופך אותן למתאימות יותר לעבודה עם עצים ישנים או עקשנים מאוד אך למסוכנות לעבודה על ריצוף פרקט לדוגמא.

מידע לגבי מחירים ומשלוחים לפנות ישירות לאפרים: 0548171827

מה היא העלות של מכונת ליטוש לדק ולפרקט להשכרה בצפון?

מבחינה כלכלית וגם מבחינות אחרות, השכרת מכונת ליטוש לדק ולפרקט בחיפה עדיפה ומשלמת בהרבה על רכישה של ציוד חדש וראשים מתאימים לקראת כל ליטוש. בכדי להבין במדויק את עלויות ההשכרה של מלטשת סרט לעץ או מכונת ליטוש פרקט ודק מכל סוג אנחנו מזמינים אותך לספר לנו על הצרכים שלך ולקבל הצעת מחיר מדויקת.

א.פ לבנייה – שיחה אחת וכל הציוד הנחוץ לך כבר בדרכו אליך

א.פ לבנייה הינה חברה המתמחה באספקת ציוד עבודה ומכונות מכל סוג לקבלנים האחראיים על מגוון פרויקטים במקביל, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים. אנחנו לוקחים אחריות מלאה על הציוד שאנו משכירים ומבטיחים כי הוא אוחסן ונשמר בקפידה ושברגעי האמת הוא יהפוך את העבודה שלך לנוחה, מהירה ובטוחה ככל האפשר. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר טלפוני או להשאיר את פרטי ההתקשרות שלך באתר ולקבל את כל המידע בנוגע להשכרה מכונת ליטוש לפרקט ודק בחיפה ובשאר חלקי הארץ.

חידוש פרקט
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?