משרד

04-9521510

מלטשת בטון להשכרה

 

מלטשת הבטון משמשת להפעלת הלחץ הדרוש על הבטון כדי להחליקו וללטשו. השימוש בו נרחב ורבים זקוקים לו באופן חד פעמי בלבד, בטח כאשר מדובר על שיפוצים. אז מתי משתלם להביא מלטשת בטון להשכרה ומה כדאי לדעת לפני שיוצאים לדרך? מיד נעשה סדר בדברים.

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה!

לפני הכול, אנו בחברת א.פ לבנייה מנגישים ללקוחותינו את כלי העבודה המכאניים הטובים ביותר לתחום הבניה במודל של השכרה, כולל השכרת מלטשת/משייפת בטון וכלים נוספים/משלימים. אנו מציעים שילוב של ניסיון, מקצועיות ומחיר משתלם. רוצה לשמוע עוד? נציגינו ממתינים לשיחה ממך!

מלטשת בטון איבנשטוק סופר מקצועית, איכותית ומקצועית! מבצעת ליטוש מהיר ביותר עבור תשתיות קשות וציפויים קשים כגון: קירות בטון, רצפות בטון, הסרת טיח מהקירות, הסרת ציפויים אפוקסיים, פוליאוריטניים, הסרת ציפויים פולימרים, הסרת חומרי מליטה ודבקים מרצפות אחרי הסרת קרמיקה ופורצלן ועוד. מכונה עם ראש מקוטר "5 (13 ס"מ) ומתאימה לעבודות קטנות ונקודתיות. אפשרות להשכרת שואב אבק מתאים בתוספת תשלום.

מחירון השכרת מכונה לכרסום ולשיוף בטון:

סוג המכונה:

משך השכרה:

מחיר:

איבנשטוק 5” (13 ס"מ)

עד 24 שעות

400

איבנשטוק 5” (13 ס"מ)

עד 72 שעות

700

VON ARX שטל חשמלית מצב אדם הולך לכרסום עמוק

עד 24 שעות

750

VON ARX שטל חשמלית מצב אדם הולך לכרסום עמוק

עד 48 שעות

1,300

* המחירים אינם כוללים מע"מ .

בעת ציוד יש להגיע לאיסוף המוצר עם:
1.
ת.ז
2.
צ'ק רגיל על סך 4,000  (למכונת איבנשטוק 5") חתום על שם בעל הת.ז.

3. צ'ק רגיל על סך 20,000  (למכונת VON ARX) חתום על שם בעל הת.ז.
4
.
יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

מידע לגבי משלוחים והסברים לפנות ישירות לאפרים: 0548171827

https://www.youtube.com/watch?v=3lw3pkag1SQ
כרסום בטון ע"י מלטשת בטון Betonschleifer eibenstock ebs 1802

מלטשת בטון להשכרה – מתי אנו צריכים אותה?

לא מעט אנשים בוחרים להשתמש במלטשות פשוטות או בחומר ליטוש, אך כאשר זה מגיע לבטון העבודה מורכבת יותר. הבטון חזק במיוחד וקשה מאוד להשיג ממנו תוצאות מדויקות ללא מלטשת חזקה דיו. במקרים כאלו השכרת מלטשת בטון יכולה להועיל, במיוחד אם מדובר על עבודה חד פעמית של שיפוץ, בין אם עצמאית ובין אם על ידי בעל מקצוע שאין ברשותו מלטשת.

עם המלטשת ניתן לבצע עבודות ליטוש של החומר הגס והקשה על גבי התשתית ומשם לעבור לליטוש יותר עדין כהכנה לציפוי המבוקש. מכשיר זה מתאים גם עבור ליטוש קירות טיח כאשר רוצים להגיע לחלק הקשה שהוא הבלוקים/הבטון, תקרות ורצפות מבטון. רצוי להשתמש אך ורק במלטשת בטון ולא במלטשות אחרות כיוון שהם יכולות להבריק את הרצפה שלא לצורך ואף להכניס אליה זיהומים שונים. היתרונות? המלטשת מסירה לכלוך ופגמים ומאפשרת התקנת רצפות מהירה יותר.

שאלות ותשובות:

תשובה: מלטשת בטון היא מכונה בעלת ראש יהלומים זעירים מאד ומיועדת לכרסום וליטוש משטחים/קירות/תקרות/עמודים וקורות בטון על מנת להגיע לחלק הקשה של התשתית והכנתה למערכות ציפוי שונות או חיפויים. דוגמא: הסרת קרמיקה מהרצפה ונשאר הדבק קרמיקה הקשה? כאן נכנסת מלטשת הבטון לפעולה ומלטשת ביעילות ומהירות כך שכל מה שנשאר זה לטאטא ולעלות עם הציפוי/חיפוי החדש.

תשובה: כתובתנו היא: השיריון 12 טירת הכרמל אך כדאי להתקשר אלינו לבדוק זמינות המוצר בטלפון: 0548171827

תשובה: ככלל, השכרת כלי עבודה הוא תמיד עדיף בפרט עם מחירו לרכישה עולה אלפי שקלים והיתרונות בהשכרה היא שלא תבזבז כסף על כלי "שיושב" לך במחסן כי אינך משתמש בו קבוע או אם אתה הולך להשתמש יותר בכלי זה, זאת הזדמנות לבחון את הכלי עוד לפני שתשלם עליו אלפי שקלים

מלטשת בטון להשכרה בחיפה בקריות ובצפון
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?