משרד

04-9521510

השכרת מסור גרונג פנדל

מסור זווית הינו כלי עבודה ייחודי ונוח לשימוש מאחר שהוא מאפשר לך לבצע חיתוכים מדויקים של מגוון חומרי גלם במאמץ מינימלי. הבסיס השולחני של המסור ומנגנון התזוזה שלו הופכים כל עבודת חיתוך לפשוטה ופותחים עבור חובבנים ומקצוענים כאחד את האפשרות לבצע פרויקטים ביעילות גבוהה, עם סיכון מופחת לפציעות ותאונות עבודה ולהגיע לתוצאות מרשימות. כאשר מדובר במסור זווית, אחסון, תחזוקה ושינוע של המסור יכולים להווות אתגר משמעותי. הבסיס השולחני, בעיקר במסור זווית מסוג פנדל, הינו מאסיבי ואף על פי שהוא מצוין בתור שטח עבודה, הוא דורש מרחב אחסון גדול ביחס לכלי עבודה אחרים.

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה!

ההכנות לקראת הפרויקט הבא שלך התחילו? ב-א.פ לבנייה אנחנו מתגאים בציוד המגוון שאנו מחזיקים ובאפשרויות ההשכרה שאנו מציעים לאנשים פרטיים ואנשי מקצוע מנוסים. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר טלפוני, לקבל את כל הפרטים בנוגע להשכרת מסור גרונג פנדל בחיפה והקריות ולהתחיל את הפרויקט הבא שלך עם הציוד האידיאלי עבורו.

השכרת מסור גרונג פנגל מקיטה מחיר:

דגם המסור להשכרה הוא LS1219L תוצרת Makita בגודל להב של 12 אינצ (305 מ"מ), 3200 סל"ד, 1800W, כושר חיתוך: ב – 90 מעלות – 107X363 מ"מ, ב– 45 מעלות– 107X255 מ"מ. אפשרות הטיית ראש לשני כיוונים וחיתוך לייזר.

למשך:

מחיר:

עד 24 שעות

200

עד 48 שעות

350

בעת ציוד יש להגיע לאיסוף המוצר עם:
1.
ת.ז
2.
צ'ק רגיל על סך
4,000 ש"ח חתום על שם בעל.
3.
יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

מידע לגבי משלוחים והסברים לפנות ישירות לאפרים: 054-8171827

השכרת מסור גרונג פנדל מקיטה עם שולחן עליון

במה יש להתחשב לקראת השכרת מסור גרונג בחיפה ובקריות?

בדומה לכלי עבודה וחיתוך אחרים, כאשר בוחרים במסור זווית לפרויקט חשוב להבין אילו חומרים ברצונך לחתוך ובאילו חיתוכים יש לך צורך. אנשים רבים אשר מתעניינים במסור גרונג מקיטה להשכרה, לדוגמא, אינם מבינים בדיוק את יכולות המסור השולחני ולכן הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שישנם כמה סוגים של מסור זווית שולחני.

מסור גרונג

מסור גרונג הינו המסור זווית הבסיסי אשר כולל להב מסורית עגולה המסתובבת בעזרת מנוע חשמלי. הלהב מונחת על זרוע אשר מחוברת לבסיס ויכולה לעלות ולרדת. תנועה זו של הזרוע מאפשרת לך לבצע חיתוכים בנקודות מדויקות ובעומקים משתנים. כדי לבצע מספר חיתוכים, הזרוע והלהב יכולות לנוע לצדדים בין החיתוכים. לקראת בחירה במסור גרונג מקיטה להשכרה חשוב להבין כי אורך החיתוך מוגבל לקוטר הלהב.

מסור פנדל

ההבדל העיקרי בין מסור גרונג למסור פנדל מקיטה להשכרה הינו היכולת של הזרוע במסור פנדל לנוע קדימה ואחורה. תנועה זו מאפשרת לך לבצע חיתוכים ארוכים יותר. בעיקר כאשר מדובר במסור פנדל מקיטה להשכרה ישנו יתרון משמעותי על רכישה מאחר ששטח האחסון של הציוד הינו משמעותי וללא אחזקה מתאימה קיים צורך בהחלפת חלקים רבים.

השכרת מסור גרונג עם שולחן עליון

להשכרת מסור גרונג פנדל בחיפה ובקריות ישנה אפשרות נוספת והיא מסור גרונג בעל שולחן עליון. השולחן העליון מאפשר לך לבצע חיתוכים בזוויות מדויקות ומומלץ לבדוק עד איזו זווית הוא מסוגל לחתוך. נוסף על כך, השולחן העליון פותח בפנייך אפשרויות לביצוע סוגים שונים של חיתוכים.

מדוע מומלץ לחפש אחר מסור גרונג מקיטה להשכרה ולא להמכירה?

בדומה לכלי עבודה אחרים, היתרונות שבהשכרת ציוד העבודה הם רבים עבור אנשי מקצוע המבצעים פרויקטים באופן רציף ואנשים פרטיים אשר צריכים את הציוד לעבודה ספציפית. עבור אנשים פרטיים, היתרונות שיש באפשרות השכרת מסור גרונג פנדל בחיפה והקריות ברורים, במקום לרכוש ציוד יקר אשר יהיה בשימוש פעם אחת ולאחר מכן יהיה צורך למצוא מקום שבו ישכב ויצבור אבק ניתן לשלם רק על הזמן שבו הציוד נמצא בשימוש. מעבר לכך, השכרת הציוד מאפשרת לך להשתמש בציוד המתקדם והמתאים ביותר לצרכים שלך.

היתרונות של מסור פנדל מקיטה להשכרה עבור אנשי מקצוע

מעבר ליתרונות אלו, השכרת ציוד העבודה עבור אנשי מקצוע במקום רכישתו מאפשרת לאנשי מקצוע לתקצב בצורה מדויקת יותר את הפרויקטים שלהם, להימנע מהוצאות אחזקה, תחזוקה ואחסון בזמנים שבין פרויקטים ולקבל את התוצאות האיכותיות ביותר הודות לשימוש בציוד המתאים ביותר לכל פרויקט.

הציוד שיהפוך את הפרויקט הבא שלך להצלחה מכל הבחינות נמצא ב-א.פ לבנייה

לאחר שנים רבות של השכרת ציוד בניין ושיפוצים עבור אנשים פרטיים ולקוחות עסקיים, אנחנו יודעים כיצד לעזור לך למצוא את הציוד המושלם לפרויקט הבא שלך. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני עוד היום, לספר לנו על הצרכים שלך, לשמוע על הציוד שיענה עליהם ולקבל את כל הפרטים בנוגע להשכרת מסור גרונג בחיפה ובקריות.

הערה חשובה לסיום…

מסורי גרונג פנדל ובכלל מסורים מכניים ידניים על כל סוגיהם מהווים כלי עבודה מפתח לקבלנים ופועלים והם אפקטיביים מאד לביצוע העבודה אך גם מסוכנים ויש להתנהל איתם בהתאם להוראות היצרנים השונים בהתאם ליצרן והדגם.

אנו ממליצים לכם לעיין ולקרוא אודות הפעלת הכלים שאתם רוכשים ו/או שוכרים וכי כל הפעלה ושימוש בכלי אותו שכרתם מאיתנו או רכשתם הוא על אחריותכם הבלעדית, כתבי הוראות שימוש ניתן למצוא אצלנו וכל רחבי הרשת – רק תבקשו. בהצלחה!

שאלות ותשובות בנושא השכרת מסור גרונג פנדל

מסור זה מיועד לחיתוכים סופר מדוייקים ומהירים ופופולרי בענף העץ והנגרות. מסור זה מאפשר ביצוע חיתוך ללא הגבלת תזוזות היד כמו במסורים אחרים, כמו כן, יכולת חיתוך בזוויות שונות תוך קיבוע האלמנט אותו אנחנו חותכים.

אופציית הפעלת הלייזר נועדה למקסם את דיוק החיתוך ומאפשר למבצע העבודה להגיע לתוצאות מיטביות יותר.

באמצעות השכרת מסור גרונג פנדל תוך לחתוך זוויות שונות כגון: 24 מעלות ו90 מעלות.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

זאת אחת השאלות הקבועות שמדברים על מסור גרונג. התשובה היא באופן יכולת העבודה והנוחות. מסור גרונג עם פנדל מאפשר חיתוך לא רק מלמעלה למטה כמו שאנחנו מכירים אלא גם על ידי דחיפה קדימה ואחורה ומופעל על ידי מסילות המותקנות. מסור פנדל מיועד לנסר משטחים יותר גדולים ומסור זה הכולל פנדל בדרך כלל גם יהיה הרבה יותר יקר.

אזורי השירות שלנו:

בחיפה והסביבה: בקרית מוצקין, בקרית ביאליק, בקרית אתא, בקרית שמואל, בקרית חיים, בקרית ים, בנשר, בחיפה, בטירת כרמל ומושבי חוף הכרמל ובזכרון יעקב.

בחדרה והסביבה: באור עקיבא, פרדס חנה כרכור, בינימינה, גבעת אולגה, קיסריה, בחדרה ובנתניה ואזור השרון הצפוני.

גליל מערבי: בנהריה ועכו, מעלות, שלומי, ראש הנקרה והסביבה.

גליל תחתון ורמת הגולן, טבריה, נצרת עילית (נוף הגליל), כרמיאל ועוד

עמק יזרעאל: בקרית טבעון, רמת ישי, יוקנעם, עפולה, מגדל העמק והסביבה.

השכרת מסור גרונג פנדל מקיטה עם שולחן עליון 2
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?