משרד

04-9521510

השכרת גנרטור תלת פאזי

הצורך בחיבור לחשמל יכול לעלות במקומות רבים, אך במיוחד במקומות שבהם לא קיים כלל חיבור לחשמל. במקרים כאלה השכרת גנרטור תלת פאזי בחיפה ובקריות יכול לתת מענה באזור הצפון, לשם מה ומדוע צריך תלת פאזי? האם כדאי להשכיר או לקנות אותו וכמה כל זה יכול לעלות? הכנו עבורך מדריך מלא שיסייע לבחור את הגנרטור המדויק לצרכים שלך.

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה!

השכרת גנרטור תלת פאזי בחיפה ובקריות – מתי יש בו צורך?

אין ספק שחשמל הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ורק מי שמצא עצמו ללא חשמל כלל יוכל להבין עד כמה הוא חיוני, במיוחד בשטח או כאשר יש צורך בנקודת חשמל לבצע עבודות שונות. אנו זקוקים לשירותי גנרטורים להשכרה בשלל מצבים, למשל, כאשר יוצאים לקמפינג בשטח ומעוניינים שיהיה חשמל לצרכים שונים, כאשר עורכים מסיבה בחיק הטבע וכאשר עורכים אירוע במקום ייחודי שאין לו חיבור לחשמל. כמו כן, אנו בוחנים אפשרות להשכרת גנרטורים גדולים דווקא במצבים בהם יש חשש שתהיה בעיה עם אספקת החשמל ואין פתרון אחר בנמצא, הגנרטור במצב שכזה יכול לסייע רבות, בוודאי בשעת חירום. כמו כן, אנו זקוקים לגנרטור כדי להפעיל מכשירים כבדים מסוגים שונים בעת עבודות תשתית ובניה במקומות מרוחקים ממקור חשמל חזק.

על גנרטור תלת פאזי ומערכת החשמל שבו

יש המון סוגים של גנרטורים, רובם מבוססים ע שימוש במערכת חד פאזית בהם מוליך אחד, במערכת תלת פאזית ישנם שלושה מוליכים שמעניקים לה עוצמה רבה וכתוצאה מכך המערכת יכולה להוביל הספק חשמלי גבוה בהרבה מהמערכות הרגילות. גנרטור תלת פאזי הוא מערכת ניידת שיכולה לספק חשמל בכל מקום בלי שיהיה צורך כל שהוא בחיבור פיזי לחשמל. כתוצאה מכך, יכול הגנרטור העוצמתי להוות פלטפורמה מתאימה לקיום אירועים גדולים במיקומים מרוחקים, למשל כאשר רוצים לערוך מסיבת טבע גדולה במיקום מרוחק ויש צורך במערכת הגברה ותאורה למשך שעות רבות. או כאשר רוצים לערוך אירוע של חתונה במיקום ייחודי ובתולי, שגם אין בו כל מערכת חשמל שיכולה להתמודד עם אירוע מסוג זה, שמצריך חימום של אוכל, תאורה, מוזיקה והגברה. כאשר מבצעים השכרת גנרטור תלת פאזי בחיפה ובקריות ניתן להקים אירוע בכל מיקום באזור הצפון בנוחות רבה ותוך הנאה משעות מרובות של חשמל באירוע, ללא תקלות.

איזה ציוד ניתן לחבר לגנרטור תלת פאזי?

כאמור, גנרטור תלת פאזי יכול לספק חשמל רב ועוצמתי לאירועים גדולים, לכן ניתן לחבר אליו כל ציוד שטח אשר לו יש צורך בהספק רב של אנרגיה. לשם המחשה, זו יכולה להיות מערכת תאורת שטח חזקה וגדולה, מקררים, מקפיאים, תנורים, מערכות מחשבים, מקרנים וכל ציוד בו יש צורך להשתמש בזמן השהות שטח. ניתן יהיה להשתמש בכל הציוד וציוד נוסף במשך שעות רבות, לכן ניתן לקיים אירועים בשטחים מבודדים, על הים, במדבר, בלב שדה פורח בצפון ולמעשה בכל מקום בו אין כלל חיבור לחשמל. המערכת יכולה גם לשמש בתור מערכת חירום למקומות גדולים במיוחד, כמו בתי חולים, מסעדות ומקומות נוספים שזקוקים לגנרטורים במקרי חירום וכאשר ישנו חשש שתהיה בעיה באספקת החשמל.

השכרת גנרטור תלת פאזי מחיר לפי השכרה יומי/חצי שבועי

הגנרטורים שלנו הם תמיד תוצרת החברות המובילות בתחום עם רמת שירות גבוהה, עובר בדיקות ותחזוקה תמידית. השכרת הגנרטורים לפי יומי או חצי שבועי בתשלום מראש ואין החזרת כסף או זיכוי במידה ומחזירים גנרטור לפי תום תקופת ההשכרה.

המחירים שלפניכם מתייחסים להשכרת גנרטור תלת פאזי תוצרת שטל מדגם 5500W (sr5500h) בעל מנוע הונדה בנזין דגם GX270 בעל 9 כ"ס ומיכל דלק של 5.3 ליטר.

השכרת גנרטור תלת פאזי שטל 5500 בחיפה

למשך:

מחיר:

עד 24 שעות

400

עד 72 שעות

800

* אפשרות למשלוח לבית הלקוח – עלויות והסברים ישירות לאפרים 054-8171827

*הספקת המוצר בהזמנה מראש ובעת האיסוף יש להגיע עם:

1. ת.ז
2.
צ'ק על סך 5,000 ש"ח חתום על שם בעל הת.ז
3.
יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

מה צריך לבדוק כאשר משכירים גנרטור תלת פאזי?

רגע לפני שמבצעים השכרת גנרטור תלת פאזי בחיפה ובקריות יש לבחון מספר מאפיינים בגנרטור וזאת כדי להבטיח שיוכל לספק את החשמל לעבודה שאליה הוא מיועד. אז הנושא הראשון אותו יש לבחון הוא נושא מייצב המתח, מדובר על רכיב אלקטרוני בגנרטור שתפקידו לשמור על המתח החשמלי שמופק מהגנרטור, הוא למעשה זה שדואג לכך שלא יהיה קפיצות או הפסקות בהספק המתח. עוד תפקיד שיש למייצב המתח הוא הגנה על הציוד ומוצרי החשמל המחוברים אליו, כיוון שאותן קטיעות חשמל עלולות לפגוע במכשירים השונים, במיוחד אם מדובר על מכשירים רגישים כמו מחשבים או מקרנים ומערכות הגברה.

עוד נושא שיש לבדוק כאשר מחפשים גנרטור תלת פאזי להשכרה בצפון הוא כיסוי הגנרטור. מומלץ לבחור בגנרטור לו יש כיסוי פלסטיק עבה במיוחד שמקיף את הגנרטור, הדבר נועד לצמצום רעש הגנרטור העוצמתי, שיכול להוות הפרעה, במיוחד באירועים שקטים יחסית.

כיצד מפעילים גנרטור תלת פאזי?

הנוחות הגדולה שהגנרטור יכול לספק בשימוש בחשמל כאשר נמצאים במיקום ללא חשמל הנה אדירה, עם זאת אסור לשכוח שמדובר בסופו של דבר במכונה עוצמתית אותה יש להפעיל מתוך ידע ובזהירות רבה ותוך שמירה על כל כללי הבטיחות. השימוש עצמו וההפעלה של גנרטור תלת פאזי צריכים להיעשות על ידי אנשים שיש להם ידע כיצד להפעיל מכשיר זה. כאשר הגנרטור מושכר, החברה צריכה לבצע הדרכה כיצד יש להפעיל את הגנרטור בצורה בטוחה ויעילה לשימוש. ההוראות הבסיסיות בעת השכרת גנרטור תלת פאזי בחיפה והקריות יהיו להציב את הגנרטור במיקום יציב וזאת כדי להבטיח שנוזלי הדלק השונים מגיעים לצינורות השונים בגנרטור וכמובן כדי למנוע את נפילת הגנרטור. יש להימנע לגמרי מהצבת הגנרטור ליד מקור חום או אש, למשל מנגל, מדורה, לפיד תאורה או אפילו עישון סיגריות. רצוי להרחיק את הגנרטור מאנשים ובמיוחד מילדים, לכן מומלץ להשתמש בכבל מאריך לצורך השימוש בו.

גנרטור תלת פאזי לשימוש בקמפינג ואירועים

כל תחום הקמפינג בישראל עובד שדרוג משמעותי, כאשר עוד ועוד אנשים בוחרים לנפוש ברחבי הארץ באמצעות אוהלים. לעיתים קרובות הקמפינג הופך לאירוע של ממש, של כמה ימים ואף שבוע בשטח, עם כל החברים והמשפחה. במקרים כאלו יש צורך במקור חשמל וזאת כדי להבטיח נוחות מקסימלית בעת השהייה בשטח, במיוחד כאשר מדובר על מקומות מבודדים או על חופים לא מוכרזים. במקרים כאלה השכרת גנרטור תלת פאזי בחיפה ובקריות יכול לספק את הצורך. ניתן לחבר אליו יחידות קירור מסוגים שונים, אמצעי תאורה, הגברה וכמובן להטעין ממנו באופן חופשי את הטלפונים.

ראוי לציין כי יש להרחיק אותו מהאוהלים ומקרבת ילדים, כאשר מומלץ ביותר לבחור בגנרטור שקט שיוכל לספק הנאה מהטבע ללא הרעש החזק של המנועים. כאמור, השקט מגיע עם הכיסוי של הגנרטור ולכן הוא כל כך משמעותי במקרים מסוימים.

האם כדאי לשכור או לקנות גנרטור?

השובה לשאלה האם כאדי לשכור או לקנות גנרטור טמונה בצורך בגנרטור. אם למשל הצורך הוא חד פעמי, או אפילו אחת לכמה חודשים או שנה, מומלץ לשכור את הגנרטור שכן עלות הרכישה שלו גבוהה. אם מדובר על שימוש תדיר מובן שניתן לשקול לרכוש אותו כהשקעה לטווח ארוך. אמנם יש מי שיעשו בגנרטור שימוש אחת לשנה, או אפילו אחת לחצי שנה, אך יש להביא בחשבון שגנרטור שאינו בשימוש לאורך תקופה יכול לסבול מבלאי בשל חוסר שימוש, כמו כן יש לאחסון אותו בצורה טובה כדי למנוע ממנו נזקים. בטווח הרחוק בשימוש שכזה העדיפות הנה של השכרה, בטח כאשר עלות ההשכרה היום נחשבת נמוכה יחסית.

כיצד מבצעים את ההשכרה בפועל?

בפועל הזמנת גנרטור מתבצעת בטלפון או אונליין, מתאמים נקודת איסוף ומגיעים לקחת אותו. יש להביא בחשבון שלא מדובר על מכשיר קל, לכן יש צורך בתא מטען גדול, טנדר או אפילו עגלה שמתחברת לרכב. אם מגיעים לצפון לצורך קמפינג או אירוע, ניתן לבצע את ההזמנה ולאסוף אותה בדרך. רצוי לבחור במקום שיכול לספק סוגים שונים של גנרטורים, שכן הדבר מצביע על יציבות החברה והוותק שלה. לדוגמה, יש לבחון האם לחברה יש גנרטורים שיכולים לשמש לאירועים, לקמפינג, לחברות הייטק ולמפעלי תעשייה, האם יש להם גנרטורים לחירום שניתן להשכיר במהירות, גנרטורים למכונות כבדות לשימוש בתחום הבנייה ועוד.

מה כדאי לבדוק על שירות ההשכרה לפני שמבצעים אותה?

כאשר מבצעים השכרת גנרטור תלת פאזי בחיפה ובקריות יש לבחון האם השירות כולל שירותים נוספים במחירו. בין היתר כדאי לברר האם המחיר כולל את הצבת הגנרטור בשטח במידת הצורך, האם הוא כולל שירותו הובלה אם יש בכך צורך, שירות טכנאי כאשר יש תקלה, ביטוח ואיזה דלק וכמה הגנרטור יהיה צריך. כדאי לדעת שגנרטורים שונים צורכים דלק בכמויות משתנות ויש לברר היטב בכמה דלק יהיה צורך כדי להפעיל את הגנרטור ולכמה זמן. אם הדלק לא יספיק, יש לבחון כיצד יש למלא את הגנרטור בדלק, האם באופן עצמאי או שהחברה עושה זאת בעצמה.

כמה עולה להשכיר גנרטור תלת פאזי?

כדאי לדעת כי בכל השכרת גנרטור תלת פאזי מחיר משתנה בהתאם לסוג הגנרטור אותו משכירים, גודלו, האפשרות שלו לספק חשמל לאורך זמן מסוים וכמובן היכולת שלו לפעול ללא רעש. גם גודל החברה, הוותק שלה, הניסיון והמיקום שלה יקבעו במידה מסוימת את מחיר ההשכרה של הגנרטור, אך ניתן לומר באופן כללי כי השכרת גנרטור תלת פאזי יקרה בהרבה מהשכרת גנרטור רגיל. אם אנשים יוצאים לקמפינג קליל הם יכולים להשכיר גנרטור רגיל, בשביל מקרר אחד, תאורה וטעינה של טלפון אין צורך ביותר מגנרטור סטנדרטי שיעלה כמה מאות שקלים לכל היותר. כאשר אנו מדברים על גנרטור לשימושים רציניים יותר, כמו השכרת גנרטור תלת פאזי בחיפה ובקריות לצורך אירוע, מסיבה או קמפינג גדול במיוחד, המחיר יכול להגיע גם לכמה אלפי שקלים. מובן שגודל הגנרטור יקבע הכול – אם מדובר על גנרטור קטן ככל הנראה המחיר ינוע סביב כמה מאות שקלים (נכון לזמן כתיבת שורות אלו), בעוד אם מדובר על גנרטור גדול לשימושים מסחריים, המחיר שלו יהיה בהתאם.

כדאי לדעת על המחיר שבדרך כלל כשמדובר על השכרת גנרטורים גדולים לאירועים, טווחי המחירים ינועו סביב אלפי שקלים ליום, אך השירות יכלול גם את הצבתם בשטח ואת הובלתם. שני השירותים האלו כשלעצמם יכולים להיות יקרים במיוחד, כך שאין לשכוח זאת בעת ההשכרה כאשר מסתכלים על המחיר הסופי. בסוף, הצורך בחשמל הוא חיוני, בטח כאשר מדובר על אירועים גדולים במיקומים מרוחקים.

לסיכום, בכל אירוע בו יש צורך בחשמל ובטח באירועים שיש בהם צורך רב בחשמל שכן הם כוללים משתתפים רבים השכרת גנרטור תלת פאזי בחיפה ובקריות תהיה הבחירה המתאימה ביותר. יש לבחור את הגנרטור על פי סוג האירוע והצרכים המדויקים בו, מובן שמומלץ עוד קודם לכן להתייעץ לגבי סוג הגנרטור המתאים ביותר, כמו גם גודלו והספק החשמל שלו.

הגנרטורים הטובים ביותר במקום אחד

חברת א.פ לבנייה מציעה שירות השכרה של כלי עבודה לצרכים שונים בתחום הבנייה, התפעול והתעשיות השונות וגם השכרת גנרטור תלת פאזי בחיפה ובקריות. אנו מציעים שירות מעולה ותק של שנים בתחום ויחס אישי הכולל הדרכה על הציוד האיכותי אותו אנו משכירים. אנו מציעים לך את האיכות השירות של א.פ לבנייה במחירים הוגנים ובשירות שכולל את כל מה שצריך בתחום השכרת הגנרטורים – מהדרכה על המכשור ועד הובלתו בעת הצורך. רוצה לשמוע עוד? כדאי ליצור עמנו קשר עוד היום, נשמח לעמוד לרשותך!

אזורי השירות שלנו:

בחיפה והסביבה: בקרית מוצקין, בקרית ביאליק, בקרית אתא, בקרית שמואל, בקרית חיים, בקרית ים, בנשר, בחיפה, בטירת כרמל ומושבי חוף הכרמל ובזכרון יעקב.

בחדרה והסביבה: באור עקיבא, פרדס חנה כרכור, בינימינה, גבעת אולגה, קיסריה, בחדרה ובנתניה ואזור השרון הצפוני.

גליל מערבי: בנהריה ועכו, מעלות, שלומי, ראש הנקרה והסביבה.

גליל תחתון ורמת הגולן, טבריה, נצרת עילית (נוף הגליל), כרמיאל ועוד

עמק יזרעאל: בקרית טבעון, רמת ישי, יוקנעם, עפולה, מגדל העמק והסביבה.

השכרת גנרטור תלת פאזי שטל 5500 בחיפה
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?