משרד

04-9521510

השכרת סטלבנד חשמלי

השכרת סטלבנד חשמלי (משחיל חוטים בקירות ורצפות) הינו ציוד מקצועי המשמש להשחלת כבלים מהירה בצורה אשר אינה פוגעת בתעלות או בשלמות הכבלים. השימוש בסטלבנד חשמלי נעשה בעיקר על ידי קבלנים, חשמלאים ומתקיני תשתיות תקשורת אך הודות לנוחות השימוש במכשירים החדשים גם אנשים פרטיים יכולים לבצע בעזרתו מגוון עבודות. בעיקר כאשר מדובר בסטלבנד להשכרה בחיפה ובקריות, בדומה לאזורים אחרים בארץ, ישנם יתרונות רבים על רכישה עבור אנשי מקצוע מכל סוג. היתרון הראשון הוא כלכלי, להשכרת סטלבנד 30/60/72 מטר מחיר זול משמעותית מרכישת ציוד חדש לדוגמא.

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה!

מהם היתרונות של השכרת סטלבנד חשמלי עבור אנשי מקצוע?

עבור אנשים פרטיים, היתרונות של השכרת ציוד עבודה הינם מובנים מעליהם מאחר שבמרבית המקרים השימוש בציוד יהיה חד פעמי או אחת לתקופה ארוכה. השכרת סטלבנד חשמלי מומלץ ומתקדם מאפשרת עבודה בטוחה ונוחה יותר בכל פעם וחוסכת את הצורך באחסון ותחזוקה של הציוד. היתרונות של סטלבנד להשכרה בחיפה ובקריות עבור אנשי מקצוע כוללים:

עבודה עם הציוד המתאים ביותר לכל פרויקט

בעיקר כאשר מדובר בהשחלה או תפעול של כבלים, עבודה עם סטלבנד איכותי ומתאים יכולה לחסוך בזמן עבודה, תסכולים ועיכובים בלוחות הזמנים. השכרת סטלבנד חשמלי מאפשרת לך לעבוד בכל פרויקט עם המכשיר המתאים לפרויקט ולדעת שהוא יעבוד בצורה אשר לא תאכזב אותך.

שכלול עלויות הציוד בעלויות הפרויקט שלך בקלות

מעבר לכך שלהשכרת סטלבנד 30/60/72 מטר מחיר הגבוה ממחיר הרכישה של סטלבנד חדש, השכרת סטלבנד חשמלי מומלץ מאפשרת לך לשכלל בדיוק את עלויות הציוד בעת תמחור הפרויקט ולהימנע מספיגת הפסדים בצורת עלויות אחסון ותחזוקה של הסטלבנד, רכישת מתאמים לקראת כל פרויקט ורכישת ציוד חדש כאשר הישן מאכזב או שניתן להשתמש ביותר מסטלבנד יחיד ובכך לזרז את הפרויקט.

השכרת סטלבנד חשמלי מחירון השכרה:

אנו משכירים 2 דגמים של מכשיר להשחלת סטלבנד חשמלי לקהל לקוחותינו ביניהם סטלבנד חשמלי מילווקי (milwaukee) והשני סטלבנד של חברת ruiba-tools כאשר המילווקי הוא החזק מביניהם ומגיע עד 72 מטר!

יצרן הסטלבנד

משך השכרת הכלי:

מחיר:

מילווקי (milwaukee)

למשך עבודה של עד 24 שעות

200

מילווקי (milwaukee)

למשך עבודה של עד 48 שעות

300

ruiba-tools

למשך עבודה של עד 24 שעות

150

ruiba-tools

למשך עבודה של עד 48 שעות

250

בעת איסוף כלי עבודה יש להגיע עם:
1.
ת.ז
2.
צ'ק רגיל על סך 3,000 חתום על שם בעל הצ’ק.
3.
יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

מידע לגבי מחירים ומשלוחים לפנות ישירות לאפרים: 0548171827

א.פ לבנייה מחסן הציוד שתמיד חלמת שיהיה לך

א.פ לבנייה הינה חברה ייחודית בצפון המתמחה באספקת ציוד עבודה מתקדם עבור קבלנים, אנשי מקצוע, חברות גדולות ואנשים פרטיים. אנו מתמחים במתן שירות השכרת כלי עבודה חשמליים ומוטוריים למגוון ענפים כגון: כלי גינון מקצועיים, ציוד ניקיון כמו מכונות שטיפה לרצפה, גרניק חם וקר, מכונות פוליש, מכונות ליטוש/חריצה/קידוח בבטון, ציוד להחלקת בטון, פיגומים ניידים ועוד. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר טלפוני או להשאיר את הפרטים שלך באתר ולקבל את כל המידע בנוגע להשכרת סטלבנד חשמלי מומלץ.

השכרת סטלבנד מילווקי
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?