משרד

04-9521510

מכונת הברגות להשכרה

תוכן עניינים

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה!

מכונת הברגות הינה כלי עבודה מאסיבי אשר יש להתאים לאופי הצנרת והצינורות איתם ברצונך לעבוד. עבודה עם מכונת הברגות אשר אינה תואמת לחומרי הגלם ולצרכים שלך עלולה לגרום לעיכובים, נזקים ואף לסכנה למשתמשים במכונה. בין אם מדובר במכונת הברגות אוטומטית או במכונת הברגות ידנית להשכרה בקריות, כמו בשאר חלקי הארץ, ישנם יתרונות רבים על רכישה והראשון בהם הוא האפשרות להתאים את מכונת ההברגות בדיוק לצרכים של כל פרויקט. בעיקר עבור אנשי מקצוע אשר עובדים במגוון פרויקטים, האפשרות לעבוד בכל פעם עם הציוד המתאים ביותר הינה קריטית למהירות העבודה לאיכות התוצאה.

השכרת מכונת הברגות בחיפה ובקריות

באיזה בית עסק מומלץ להיעזר בעת השכרת מכונת הברגות rex / ridged?

מעבר לאפשרות להתאים את מכונת ההברגות בדיוק לצרכים שלך בכל פרויקט ובעיקר כאשר מדובר במכונת הברגות להשכרה בחיפה, להשכרת ציוד העבודה ישנם יתרונות כלכליים הכוללים העלמה מוחלטת של הוצאות על אחסון ותחזוקה שוטפת של הציוד המאסיבי הזה. כמו כן, בין אם מדובר במכונת הברגות ידנית להשכרה בקריות או מכונת הברגות אוטומטית להשכרה בחיפה, שימוש במכונת הברגות חדישה יותר מוביל לעבודה בטוחה ויעילה יותר.

בחירה בבית עסק המחזיק במגוון מכונות הברגות

כדי לאפשר לך לעבוד עם הציוד הנכון ביותר עבור הפרויקט שלך, על בית העסק המספק לך שירותי השכרה להחזיק מגוון של מכונות הברגות הכולל השכרת מכונת הברגות rex/ridged או כל מותג מוביל אחר. מעבר למבחר בין מותגים, מומלץ לעבוד עם בית עסק המחזיק במכונות הברגות ידניות ואוטומטיות בעלות הספקים שונים.

עבודה עם בית עסק מקצועי

מכונות הברגות הן כלי עבודה מאסיביים אשר דורשים אחסון מתאים ותחזוקה מקצועית בין השימושים. בעת השכרת מכונת הברגות, מומלץ לעבוד עם בית עסק אשר נוהג באחריות מקצועית ויכול להבטיח כי מכונת ההברגות תעבוד בצורה אידיאלית לאורך כל הפרויקט. כאשר ציוד העבודה מתוחזק בצורה מקצועית, השכרת הציוד הופכת לעדיפה כלכלית עבור אנשי מקצוע וקבלנים העובדים בכל היקף.

עבודה עם בית עסק המחזיק בניסיון

בעיקר כאשר מדובר בשירותי השכרה של ציוד עבודה, שירותים של בית עסק חובבני יכולים להיות מתכון לאסון. עבודה עם בית עסק המחזיק במספר בלתי מבוטל של שנות ניסיון בדמות מתן שירותי השכרת ציוד עבודה באופן כללי ומכונות הברגות בפרט מהווה את חותמת האיכות הטובה ביותר.

מה היא העלות של מכונת הברגות להשכרה בחיפה?

עלות ההשכרה של מכונת הברגות משתנה על פי אורך תקופת השימוש בה יש לך צורך, סוג מכונת ההברגות (מכונה ל2 צול או 3 צול) בה ברצונך להשתמש ומתאמים ספציפיים שאולי יהיה לך בהם צורך. כדי להשאיר את עלויות ההשכרה נמוכות ככל האפשר, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע ולבחור במכונת ההברגות המתאימה בדיוק לצרכים שלך. מעבר לכך, להשכרת מכונת הברגות rex / ridged מחיר הגבוה משל השכרת מכונת הברגות של מותגים מקבילים וישנו סיכוי רב שהם יענו על הצרכים שלך ויעשו זאת במחיר נמוך יותר.

סוג המכונה

משך השכרת הכלי:

מחיר:

מכונת הברגות 2 צול

למשך עד 24 שעות

350

מכונת הברגות 2 צול

למשך עד 48 שעות

500

מכונת הברגות 3 צול

למשך עד 24 שעות

450

מכונת הברגות 3 צול

למשך עד 48 שעות

700

בעת איסוף כלי עבודה יש להגיע עם:
1.
ת.ז
2.
צ'ק רגיל על סך 8,000 ש"ח חתום על שם בעל הצ’ק.
3.
יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

מידע לגבי מחירים ומשלוחים לפנות ישירות לאפרים: 0548171827

במה יש להתחשב כאשר בוחרים מכונת הברגות להשכרה בחיפה?

בעת בחירת מכונת הברגות להשכרה חשוב לשים לב למספר מאפיינים שלה, במידה ויש לך ספק באיזו מכונת הברגות לבחור אנו מציעים לך להתייעץ ללא התחייבות עם המומחים שלנו בטלפון. המאפיינים העיקריים המבדילים בין מכונות הברגות כוללים:

  • עובי הצינורות שאליהם מתאימה מכונת ההברגות.
  • מהירות המנוע.
  • תמיכה בסוגים ספציפיים של צינורות והברגות.
  • עבודה אוטומטית או ידנית.
  • עומס העבודה שאליו מכונת ההברגות מותאמת.

א.פ לבנייה כאן בשביל לעזור לך לעבוד בנוחות ובבטיחות

א.פ לבנייה הינה חברה המתמחה בהשכרת ציוד בנייה ועבודה עבור קבלנים, ציוד לאינסטלטורים, אנשי מקצוע, חברות ואף אנשים פרטיים. הודות להיכרות מעמיקה עם ציוד העבודה הקיים בכלל ועם מכונות הברגות בפרט, אנחנו יכולים להציע לך ייעוץ בעת בחירת ציוד העבודה המתאים לך ומחירים אטרקטיביים בעת ההשכרה שלו. אנחנו לא מתפשרים על איכות ואמינות ציוד העבודה שאנו מעמידים לרשותך והשירותים שאנו מציעים ומזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני, לספר לנו על הצרכים שלך ולקבל את כל המידע בנוגע למכונת הברגות להשכרה בחיפה.

מחירים המכונות משתנים בעיקר בהתאם למותג ויכולת עובי הצנרת ונע בין 10,000 ש"ח לבין 30,000 ש"ח ואף יותר.

כאשר השימוש שלך במכונה הוא פעם בכמה חודשים או לפרויקט יחידי וזמני, כאשר אין מקום אחסון המכונה בצורה בטוחה ככל שניתן או מתי שאתה מעדיף לתת לחברה מקצועית לתחזק ולספק לך את הטוב ביותר כשתצטרך

צרו איתנו קשר עוד עכשיו ישירות מול אפרים בנושא זה: 0548171827

שוב, בכול מצב שכלי עבודה זה הינו זמני עבורך ובעיקר מתי שאתה רוצה לחסוך הרבה מאד כסף במקום לשכור קבלן אינסטלציה

השכרת מכונת הברגות בחיפה ובקריות
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?