משרד

04-9521510

השכרת מסור שרשרת

מסור השרשרת יכול לשמש אנשים פרטיים ואנשי מקצוע למגוון רחב של עבודות ואין ספק שמדובר על אחד מכלי העבודה העוצמתיים והשימושיים ביותר. יש לדעת כיצד להפעיל את הכלי, לכן בעת השכרת מסור שרשרת חשמלי/בנזין בחיפה ובצפון מומלץ להכיר את הכלי, לקבוע מראש מה יהיו משימות העבודה עמו ולקבל הדרכה ראויה. כיצד בנוי המסור, מה חייבים לדעת עליו לפני ההפעלה וכיצד יש להשתמש בו? על כך ועוד בכתבה זו.

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה!

שימו לב! לא די בכך שאתם יודעים לנסר עצים ולשמור על הבטיחות העבודה עם הכלי, יש לדעת גם איך להגיע לגבהים הרצויים תוך שמירה על בטיחות עבודה בגובה באמצעים שונים כגון: טיפוס ועיגון ע"י רתמה (עבודה בסנפלינג), עבודה באמצעות סולמות (שניתן גם להשכיר אצלנו-מידע בקישור השכרת סולמות) או עבודה באמצעות פיגום נייד אלומיניום מודולרי.

https://www.youtube.com/watch?v=r4EzEB2NLYo

כמה עולה השכרת מסור שרשרת – מסור עצים?

בעת איסוף המוצר יש להכין:
1. ת.ז לצילום
2. צ'ק פיקדון על סך 2,500 ש"ח חתום על שם בעל הת.ז
3. יש לחתום על הסכם השכרה קצר
* לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו

* אפשרות הובלה והסבר בבית הלקוח – שאל את אפרים.

למשך:מחיר:
24 שעות200 ש"ח
48 שעות300 ש"ח

מידע נוסף גם לגבי משלוחים והסברים לפנות לאפרים: 054-8171827

השכרת מסור שרשרת בחיפה

השכרת מסור שרשרת בחיפה – מתי יש בו צורך?

ישנם לא מעט מקרים שבהם מסור שרשרת נחוץ, בעיקר כאשר יש צורך לבצע עבודות ניסור או גינון מורכבות. בדרך כלל מי שישכיר את המסור יהיו בעלי מקצוע עם ידע מעמיק בהפעלת המכשיר או אנשים פרטיים לצורך עבודות יזומות קטנות. זה יכול להיות סבך שיחים שמפריע לשדה הראייה ויש בו ענפים עבים שיש לנסר ואלה יכולים להיות עצים שמשתלטים על אזורים מסוימים. בכל מקרה השכרת מסור גיזום עצים חשמלי לגינה מצריך הדרכה שכן מדובר על כלי רב עוצמה שממנו ניתן להיפגע. פעמים רבות גננים זקוקים למסור כדי להתמודד עם עבודות חד פעמיות ומבלי להשקיע ברכישת המכשור וגם אנשים פרטיים שזקוקים למשל להכנת עצים לקמין לחורף.

אילו סוגים של מסורי שרשרת ישנם?

כדאי לדעת שישנם שלושה סוגים של מסורי שרשרת והם המסור עם המנוע החשמלי, המסר עם מנוע הבנזין והמסור המופעל על ידי סוללה. כאשר מבצעים השכרת מסור שרשרת בחיפה, יש להתאים את המסור לסוג העבודה, שכן לכל אחד מהמסורים יכולות משל עצמו. המסור עם מנוע הבנזין נחשב לעוצמתי והוא מאפשר עבודה בשטח בלי להתחבר לנקודת חשמל. כך לדוגמה אם יש צורך לבצע עבודות גיזום במיקום מרוחק מהבית עם עצים עבים במיוחד, המסור יהיה מושלם לעבודה.

המסור עם המנוע החשמלי מחייב נקודת חיבור לחשמל והוא מתאים לעבודות קלות יותר, בוודאי לא של גיזום גזעי עץ עבים. יש להביא בחשבון שלמרות החיבור לחשמל, אי אפשר לעבוד בו ברציפות לאורך זמן ויש לערוך הפסקות כל עשרים דקות עד חצי שעה כדי לא לחמם את המנוע יתר על המידה. מנוע הסוללה מאפשרים לעבוד בניידות גבוהה ובכל מקום בלי להיות תלויים בנקודת החשמל אך הם יהיו חלשים יותר מהמסורים להם מנוע בנזין.

מה כדאי לדעת על להב המסור?

רגע לפני שבוחרים מסור שרשרת להשכרה בקריות ובאזור חיפה כדאי גם להכיר את ההבדלים בלהב המסורים. למעשה, המנוע מפעיל את השרשרת על הלהב ושיני השרשרת הם אלה שיבצעו את החיתוך עצמו. כדאי לדעת שאין שום הגנה מפני השרשרת וכשהיא פועלת מדובר על סכנה אמיתית ולכן ישנה חשיבות להבנה כיצד להפעיל את המכשיר. אורך הלהב יקבע אילו עצים ניתן יהיה לחתוך כשהמדידות הן באינצ'ים. ככל שהאינצ'ים יהיו גדולים יותר במספר, כך הניסור יהיה מתאים לעבודות מורכבות וקשות יותר של גיזום וחיתוך.

מה עוד כדאי לדעת לפני שמשכירים את המסור?

רגע לפני השכרת מסור שרשרת בחיפה כדאי לדעת שיש שני סוגים של ידיות אחיזה למסורים כיום. הסוג האחד הוא ידית אחיזה עילית והשני הוא ידית אחיזה אחורית. בדרך כלל עבודות פרטיות של גיזום עצים להסקה או גינון יעשו במסורים עם ידית אחיזה אחורית עמה ניתן לעבוד באחיזה של שתי הידיים. ידית האחיזה העילית תשמש ברוב המקרים אנשים שעובדים בגובה בכריתת עצים.

לפני שמשכירים את המכשיר כדאי לבחון את הידע בעבודה עם מסור חשמלי ואם אין הרבה ניסיון עם כלי עבודה זה לא מומלץ לשכור מסור עם להב גדול מ-18 אינץ'. מומלץ לבדוק מול חברת ההשכרה איזה מסור יתאים לאיזו עבודה על פי פרמטרים שונים, כגון מיקום העבודה, האפשרות להתחבר לחשמל, היכולת להחזיק את המכשיר בבטיחות ועוד.

כל מה שצריך לדעת על השכרת מסור גובה טלסקופי

בלא מעט מקרים השכרת מסור שרשרת בחיפה תהיה לצורך גיזום של ענפים גבוהים, למשל כדי לסדר גדר חיה של בניין או בית. לשם כך הצורך יהיה של השכרת מסור גובה טלסקופי בנזין או חשמלי, כאשר ניתן באמצעות המסור להגיע לגבהים רבים ולבצע דקורציה של הגדר החיה.

כשמדובר על ענפים דקים, השכרת מסור גובה טלסקופי חשמלי תהיה מספיקה, אך מומלץ להצטייד בכבל מאריך מתאים.

הכלים הטובים ביותר תחת אותה קורת הגג

חברת א.פ לבנייה מציעה שירות של השכרת כלי עבודה לענף השיפוצים והגינון

מכונות איכותיות למגוון רחב של שימושים באזור חיפה, הקריות והצפון. אנו מציעים לך להיעזר בכלים מעולים, שירות זמין והדרכה מקיפה שתסייע למקסימום בטיחות בעבודה. לשירות השכרת מסור שרשרת Stihl בחיפה כדאי ליצור עמנו קשר ממש עכשיו!

לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?