משרד

04-9521510

השכרת מכונה לניקוי ספות

רוצה לחסוך כסף ולשכור מכונת לניקוי ספות וריפודים באמצעות מים קרים או קיטור ? לרבות בד אימפלה אצלך בבית ביעילות? הגעת למקום הנכון! אצלנו בחברת א.פ לבנייה השכרת כלי עבודה, ציוד לעבודות ניקיון, כלי עבודה לגינון ועוד, תוכל למצוא מכשיר לניקוי ספות להשכרה על בסיס יומי/חצי שבועי. השכרת מכונה לניקוי ספות מקצועית ויעילה שתעשה עבורך את העבודה עם מקסימום תוצאות. אנו מספקים שירות בחיפה ובקריות עם אפשרות למשלוח, שאל את הנציג.

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה!

מכשיר לניקוי ספות – עשה זאת בעצמך אך ביעילות!

מכשיר יעודי לביצוע עבודות ניקיון עמוק ויעיל למגוון של בדים לרבות בד אימפלה ומצאים שונים. בשוק קיימים לא מעט מכשירים ומכונות לניקוי ספות מבד או מעור, ריפודים, מזרונים, ניקוי מיטות או ראשי מיטות, וילונות ושטיחים. שימו לב! השכרת מכונה לניקוי ספות זה החלק הקל פה, יש לבדוק טוב לפני שאתה מתחיל בעבודה, להבין בחומרים אותם אתה הולך ליישם עם המכשיר ועל איזה בד. אנו לא מייעצים בנושא חומרי או שיטת עבודה אלא רק על תפעול המכשיר וממליצים לך לבדוק טוב טוב איזה חומר לרכוש, רצוי מחנות מקצועית למוצרי ניקיון שמתמחים בתחום הניקיון ולא רק מוכרים.

*ניתן לשכור מכונות לניקיון כמו: מכונת פוליש לניקוי רצפות או גרניק

מידע טכני על מכשיר קיטור לניקוי ספות להשכרה:

המכונה אותה אנחנו משכירים היא מכונה תוצרת גרמניה או איטליה, מגע מקצועית וייעודית לכך, מכונה הזרקה ויניקה ומסוגלת לנקות כול משטח כמו שטיחים, ריפודים, ספות מבד אימפלה ועוד. המכונה מתיזה מים וחומרי ניקוי בלחץ של 9 בר ותוך כדי הזרקת חומרי הניקוי בלחץ היא שואבת את הלכלוך ומיכל בקיבולת 30 ליטר!

למשאבה של המכונה צינור של 5/10 מטרים לצורך תמרון נוח בין האלמנטים השונים בחלל כמעט ללא צורך בהרמה או הזזה מרובה. בעלת עוצמה של 1600W ומשקלה 24 קילוגרמים.

השכרת מכונה לניקוי ספות

כמה עולה השכרת מכונה לניקוי ספות בחיפה ובקריות?

בעת איסוף המוצר יש להצטייד בדברים הבאים:
1.
ת.ז לצילום
2.
צ'ק פיקדון על סך 6,000 ש"ח חתום על שם בעל הת.ז
3.
יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
*
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו

* אפשרות הובלה והסבר בבית הלקוח – שאל את הנציג.

למשך:

מחיר:

24 שעות

200 ש"ח

48 שעות

350 ש"ח

מידע נוסף גם לגבי משלוחים והסברים לפנות לאפרים: 054-8171827

השכרת מכונה לניקוי ספות בחיפה ובקריות

ידעת שהעלות הגבוהה ביותר בניקוי הספה הביתית היא בכלל עלות שעות העבודה של בעל המקצוע? ואם היו מספרים לך שבאמצעות מכשיר מנקה ספות שניתן בהשכרה ניתן לחסוך מאות שקלים? לאוהבי הניקיון והחיסכון השכרת מכונה לניקוי ספות בחיפה ובקריות הנה פתרון מדויק. מה כדאי לדעת על השירות? מומלץ להמשיך לקרוא.

השכרת מכשיר לניקוי ספות בחיפה ובקריות לניקיון יעיל ומהיר

יצא לך פעם לראות כיצד מכשיר מנקה ספות עובד? אם כן, בטח הבנת שלא מדובר על מדע טילים, כשלמעשה כל אחת ואחת יכולים לבצע את הניקוי בעצמם. המכשיר מגיע לבית, מבצעים את הניקוי ומחזירים אותו לחברת ההשכרה תוך חיסכון של מאות שקלים. החיסכון משמעותי עוד יותר כי ניתן להשתמש במכונה גם לניקוי מוצרים אחרים בבית כמו למשל ריפוד של כורסאות, ריפוד כיסאות פינת אוכל, מזרנים וספות.

מתי יש צורך בהשכרת מכונה לניקוי ספות?

בכל מצב שבו רוצים לבצע ניקוי יסודי של ספות הבית מומלץ להשכיר מכשיר לניקוי ספות בקריות. הניקוי יכול להתבצע עבור ניקוי חד פעמי של ספות משרד או לובי בבניין, הוא יכול להתבצע בריפוד של אוטובוס אחת לכמה זמן כדי לשמור עליו מטופח ונקי, הוא יכול להיות עבור ריפוד של רכב, ניקוי וילונות בלי להוריד אותם וניתן לנקות עם המכונה גם שטיחים. בסופו של דבר שירות מכשיר קיטור לניקוי ספות להשכרה מומלץ כאשר ישנם כמה וכמה פריטים לניקוי וכך ניתן ליהנות ממנה ולנצל את השימוש בה באופן מוחלט.

יש כמה סוגים של מכונות לניקוי ספות, כל אחת מהן מתאימה לכמות מסוימת של עבודה. למשל, מכונה עם מנוע הזרקה 100 עד 120 תתאים לסט ספות סטנדרטי. מכונה עם מנוע הזרקה של 200 עד 300 עם קיבולת מים של 20 ליטרים ויותר תתאים כבר לניקוי ספות ועוד מספר פריטים בבית ואף תתאים לעבודות מורכבות יותר כמו ניקוי ריפוד אוטובוס. מכונות עם מנוע הזרקה של 300 עד 500 עם קיבולת מים של 30 עד 50 ליטרים ויותר יתאימו לעבודות גדולות במיוחד.

לבצע ניקיון עם המקצוענים

רוצה לבצע ניקיון לספות ולפריטים אחרים בבית? חברת א.פ לבנייה מציעה שירות השכרת ציוד לתחום השיפוץ והבניה ושירות השכרת מכשיר קיטור לניקוי ספות בחיפה ובקריות. רוצה לשמוע עוד? כדאי להשאיר פרטים ממש עכשיו!

השכרת מכונה לניקוי ספות
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?