משרד

04-9521510

השכרת מסור כביש

השכרת מסור כביש (אספלט), ורצפות בטון (מסור "פוגה") מיועד לביצוע עבודות חיתוך מדויקות לכל אורך החיתוך, מופעל על ידי אדם הולך ומיועד בעיקר לעבודות תשתית ברחובות לצורך הכנה וסלילה, פתיחת תעלות לשימושים שונים כמו החלפת צנרות מים, ביוב, תקשורת, טלפון. מיועד לחיתוכי כביש רחבים ונקודתיים בכבישים, לביצוע חריצת פוגה לאחר יציקת בטון ועוד.

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה!

השכרת מסור כביש שטל בחיפה

נתונים טכניים:

  • מנוע הונדה מדגם GX 190 בנזין החדיש והאמין.
  • מנוע בעל הספק של 13 כ"ס
  • מגיע עם דיסק יהלום לחיתוך כביש אספלט ורצפת בטון בקוטר 400 מ"מ לחיתוך של 12.5 ס"מ מקסימום
  • נפח קיבולת מיכל המים הוא 40 ליטר
  • משקל הכלי 130 קילוגרם

השכרת מסור כביש מחיר השכרה: 

משך תקופת ההשכרה:

עלות:

עד 24 שעות

350

עד 48 שעות

600

עד 72 שעות

800

שבועי

1200

בעת ציוד יש להגיע לאיסוף המוצר עם:
1.
ת.ז
2.
צ'ק רגיל על סך 9,000 ₪ חתום על שם בעל הצ'ק.
3.
יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

מידע לגבי משלוחים והסברים לפנות ישירות לאפרים

השכרת מסור אספלט בחיפה ובקריות

מסור כביש הינו כלי עוצמתי ביותר אשר מטרתו היא לבצע חיתוכים בעומקים שונים במשטחי בטון ואספלט. הצורך במסור מסוג זה עבור אנשים פרטיים הינו נדיר ביותר אך, בדומה לאנשי מקצוע בכל גודל, להשכרת הציוד ישנם יתרונות משמעותיים בהשוואה לרכישה שלו. ההתאמה של קוטר ואופי הלהב הינה משמעותית כמו התאמת כוח המסור לבטון או האספלט שברצונך לחתוך עבור מראה ואיכות התוצאה הסופית.

מ.אלאור מספקת שירותי השכרת ציוד בנייה ועבודה מכל סוג ואנחנו מציעים השכרת מסור כביש שטל בצפון לצד מגוון רחב של מסורי כביש עם שירות יוצא מן הכלל באזור הצפון, חיפה ובקריות.

כבר במהלך שיחת הטלפון הראשונית נוכל לשמוע על הצרכים שלך ולהסביר לך את כל האפשרויות שאנו מציעים לצד העלויות של כל השכרה, כל שעלייך לעשות הוא ליצור איתנו קשר טלפוני.

כיצד מתאימים מסור אספלט להשכרה לפרויקט שלך?

בעת בחירת מסור האספלט או הבטון אשר ישמש אותך בפרויקט הקרוב שלך חשוב לשים לב לשני דברים ובכך להבטיח תוצאות איכותיות ועבודה מהירה.

טיב האספלט והחיתוך

סוג האספלט, עומק ורוחב החתכים שיש לך בהם צורך והמיקום של החיתוך צריכים להיות חלק משמעותי בבחירת המסור. בחירה במסור הנכון תאפשר לך לעבוד בקלות ולהימנע מעיכובים.

התשתיות אליהן יש לך גישה

השכרת מסור אספלט עם מנוע חשמלי או מנוע העובד על דלק היא בחירה חשובה אשר משפיעה על עוצמת המסור כמו על נוחות וזמן השימוש הרציף בו.

שאלות ותשובות:

תשובה: מסור כביש נקרא ככה אך יש גם שמות נוספים ופופולריים כגון: מסור “פוגה” המייעד את הכלי לחיתוך פוגות ביציקות בטון ע”מ שייצר מרווח תזוזה תקין, מסור זה נקרא גם מסור לחיתוך אספלט שזה הייעוד העיקרי שלו לחיתוך תעלות בכבישים, תיקונים מסוימת בכביש ועבודות שונות בתחום התשתיות.

למען הסר ספק, מסור זה הוא כלי המיועד לחיתוך משטחים רצפה מוצקים בשונה מכלי חיתוך שמרימים אותם כמו מסור בטון לקירות

תשובה: רצוי מאד לקבל הדרכה מבעלי ניסיון בתחום ולהשתמש באמצעי הגנה כמו: ציוד מגן לעיניים ולאוזניים, עבודה עם כפפות, אין להשתמש בכלי אם אין זרימת מים תקינה לסיכוך וקירור הלהב ובכל מקרה אין לטפל בכלי כאשר הוא במצב פעיל. אנחנו ממליצים לא למשוך עם הכלי מאמץ רב ולבצע הפסקות מידי פעם. כמו כן, תחילת כל חיתוך של בטון או אספלט מתחיל בעשרה מ"מ ולהעמיק לאט לאט. במידה ומרגישים שיש מאמץ על הלהב יש לשחרר את הלהב מהחריץ "פוגה" ולתת לו להגיע למהירות המקסימלית ולהכניסו חזרה לחריץ. אין להפעיל את הכלי ולחתוך בזמן שהלהב תוך התשתית (נכון לגבי רוב החיתוכים והניסורים גם בכלי שונים)

תשובה: עומק החריצה משתנה בהתאם ללהב שבחרת להתקין על גבי המסור, קיימים בשוק להבים בגודל 400 מ"מ, 500 מ"מ ו-600 מ"מ בכלי מהסוג הזה ואף יותר במסורים גדולים יותר אפילו מעל ל-1 מטר!

תשובה: כן, הדרכה היא בסיסית על חיבור המים, הפעלה וכיבוי והליכה נכונה לאורך מסלול ישר. לכל מידע אחר ובפרט בנושא זהירות ואישור תקינות, על אחריותכם למנות מנהל עבודה/מפקח/ממונה בטיחות עם הידע מתאים וזה דרישת החוק לכלים מסוימים, חובת הבדיקה והמינוי על השוכר

לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?