משרד

04-9521510

השכרת מקדח כוס יהלום

מהו מקדח כוס יהלום? האם כדאי לשכור אותו לצורך עבודות או לקנות אותו? למה המקדח משמש ומהם יתרונותיו?

מקדח כוס יהלום להשכרה מחירים:

מקדח כוס יהלום מקצועי לקידוח חורים בקטרים שונים של 2,4,6,8 צול, חשמלי חד פאזי עם הפעלת מנגנון הזרמת מים. לפניך שני סוגי כלים אותם אנחנו משכירים אחד להתקנה על גבי הקיר ולקטרים גדולים יותר והשני מקדחה לקידוח חורים עד 4 צול .

השכרת מקדח כוס יהלום על בסיס יומי/שבועי בעלות:

סוג המקדחה:למשך:מחיר:
מקדחה ידנית 2-4 צולעד 24 שעות200 ₪
מקדחה ידנית 2-4 צולעד 48 שעות300 ₪
מותקנת קיר בקוטר בין 4 ל-8 צולעד 24 שעות400 ₪
מותקנת קיר בקוטר בין 4 ל-8 צולעד 48 שעות600 ₪
* המחירים אינם כוללים מע"מ.
מקדח כוס יהלום להתקנה על גבי קיר / רצפה


בעת השכרת הציוד יש להגיע לאיסוף המוצר עם:
1. ת.ז
2. צ'ק רגיל על סך 5,000 ש"ח חתום על שם בעל הת.ז
3. יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו

שמעת פעם את המונח מקדח יהלום ותהית במה מדובר ומדוע ניתן לו השם? ובכן, מדובר על לא פחות ממקדח בו יש יהלומים אמיתיים והוא נחשב לאחד הכלים השימושיים והטובים בתחום הקידוח והניסור. מדוע הוא מבוקש כל כך ומה עושים אתו? האם יש מקדח כוס יהלום להשכרה או שקונים אותו? הכנו מדריך מקוצר שעושה סדר בדברים.

שני החומרים החזקים בעולם נפגשים בקידוח היהלום

הבטון הוא חומר הבנייה הנפוץ בעולם כבר מאות שנים ולא בכדי, מדובר על חומר בנייה עוצמתי שיכול להחזיק מעמד זמן רב ללא כל פגיעה. עובדות אלה הופכות אותו גם לאתגר הגדול ביותר של עולם הבנייה היום ובייחוד כשזה מגיע לשיפוצים. כדי להילחם בחומר החזק, נולד הצורך לייצר מכונה עוצמתית עוד יותר ומה חזק יותר מהיהלום?

בשל עובדה שהיהלום הוא החומר החזק בטבע, נעשה בו שימוש במקדחים, דבר המאפשר קידוח מדויק, קל ומהיר של משטחי בטון. מדוע קוראים לזה מקדח כוס? כי נעשה שימוש בכוס קידוח המשתנה בגדליה. כאשר מבצעים ניסור בטון, הדבר מבוצע על ידי מסור עם להב דיסק וזהו ההבדל העיקרי ביניהם. הכלי כל כך שימושי בעבודות בניה עד כי מקדח כוס יהלום להשכרה הפך להיות אחד הכלים המבוקשים בעולם הבנייה.

כיצד מקדח כוס יהלום פועל?

רגע לפני שמבצעים השכרת מקדח כוס יהלום כדאי להכיר את הכלי ולהבין כיצד הוא פועל. הכוס עצמה מצופה ביהלומים גולמיים, הם אלה שמאפשרים את אותה עוצמה לה זקוק המקדח כדי לחדור בקלות לתוך הבטון. הקוטר משתנה ולכל גודל קוטר קוראים צול, לדוגמה, צול 8 הוא הגודל המוכר מכולם והוא משמש לעבודות קידוח רבות בתחום השיפוצים, למשל עבור פתיחת פתח למכונת כביסה, מזגן וכדומה.

יתרונות העבודה עם מקדח כוס יהלום

יש יתרונות רבים למקדח כוס יהלום כאשר העיקרי בהם הוא הגימור הגבוה שניתן להשיג בעבודות עמו. מדובר מצד אחד על כלי עוצמתי במיוחד ומאידך הגימור הגבוה שהוא משיג בסוף העבודה גבוה מכלים אחרים. כאשר נעשה שימוש בכלי כמו מקדח כוס לבטון נהנים גם מחיסכון משמעותי בזמן העבודה. השיטה מהירה במיוחד לעומת שיטות קידוח אחרות, היא פחות מלכלכת ואינה גורמת להתפזרות אבק משמעותית בשל השימוש במים בזמן העבודה והשיטה נחשבת גם לשקטה במיוחד לעומת שיטות אחרות.

קבלנים מעדיפים להשתמש בשיטה זו כיוון שהיא מאפשרת את טווח העבודות הנרחב ביותר בתחום הבטון. ניתן להשתמש בה כדי לקדוח בכל סוג של בטון, לכל עומק ועובי ותוך השגת תוצאות גימור איכותיות מכל השיטות האחרות.

באילו מקרים נצטרך מקדח כוס יהלום?

השימוש במקדח כוס יהלום רחב במיוחד בעולם הבנייה, התשתיות והשיפוצים. המקדח משמש ליצירת תעלות, חורים ונקבים עבור ניקוז, מערכות מים או מערכות חשמל. נעשה בו גם שימוש נרחב בתחום תשתיות הביוב וניתן לראות כי עבודות במקדח כוס יהלום נפוצות באותה המידה במגזר הפרטי, העסקי והציבורי.

באילו חומרים יכול המקדח לבצע קדיחה יעילה ומהירה?

בשל העובדה שמדובר בחומר החזק בעולם, מקדח כוס יהלום יכול לחדור בקלות לכל חומר, כולל בטון, פלדה וברזל. הלהב יכול לחדור לכל עומק של אותם החומרים בקלות ובדיוק שמספקים תוצאות עבודה מדויקות במיוחד. ניתן להשתמש בו לעבודות עדינות במיוחד כמו גם לעבודות תשתית משמעותיות וגדולות מאוד.

כיצד הקידוח מתבצע בפועל?

בכל מקדח יהלום ישנו מנוע חשמלי המניע את כוסות הקידוח בתנועות סיבוב גבוהות במיוחד. התנועה הסיבובית כמו גם העובדה שמדובר על חומר היהלום, מאפשרים את החדירה לבטון במהירות. הכלל המנחה הוא שכלל שמדובר על בטון עבה יותר, כל יש צורך במקדח וכוסות רחבים יותר, כאשר בעת הקידוח עצמו וישנם מים המוזרמים לקירור ראש המקדח והם גם אלה האחראים על מניעת פיזור שברי הבטון ואבק.

השכרת כל סוגי מקדחי כוס יהלום

חברת א.פ לבנייה מספקת שירותי השכרת ציוד לבניין, לרבות מקדח כוס יהלום להשכרה בגדלים שונים ולכל סוגי עבודות הבנייה והשיפוצים. רוצה לשכור ציוד איכותי ולקבל שירות מצוין? כדאי כבר עכשיו ליצור אתנו קשר, נשמח לעמוד לרשותך.

מקדח כוס יהלום להשכרה
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?