משרד

04-9521510

מסור עגול להשכרה

היכן ניתן להשכיר מסור עגול באזור הצפון? מה היא העלות של השכרת מסור עגול נטען מקיטה? האם ישנה חנות המאפשרת השכרת מסור עגול נטען דיוולט? כמה עולה השכרת מסור עגול נטען בוש?

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה!

ישנם שימושים רבים למסורים עגולים, היכולת שלהם לבצע חיתוכים עמוקים במגוון רחב של חומרים לצד גמישות התפעול שלהם הופכת אותם לכלי הכרחי כמעט בכל עבודה. בניגוד לרכישה של מסור עגול, אשר לאחר שימוש אחד במקרה הטוב יושב במחסן וצובר אבק לשנים, השכרת מסור עגול נטען מקיטה/דיוולט או של כל חברה אחרת שברשותנו מאפשרת לך להשתמש במסור הנמצא במצב מצוין ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר טלפוני ולקבל את כל הפרטים בנוגע למסור עגול להשכרה בכל אזור חיפה, בקריות והסביבה. אם יש לך צורך במסור עגול להשכרה בחיפה ובקריות, אנו מאפשרים השכרת מסור עגול נטען מקיטה, השכרת מסור עגול נטען דיוולט, השכרת מסור עגול נטען בוש ועוד.

מסור עגול להשכרה

כמה עולה מסור עגול להשכרה?

המחיר שלנו עבור השכרת מסור עגול ממיטב החברות משתנה בהתאם לסוג המכשיר ורמת הנוחות של המשתמש בכלי כך שמחיר מסור עגול נטען יעלה מעט יותר ממסור עגול רגיל עם כבל חשמלי. בכל מקרה, עלות השכרת מסור עגול תהיה זניחה יחסית להספק ובלי שתצטרכו טובה ממישהו.

משך השכרת הכלי:

מחיר:

למשך עבודה של עד 24 שעות

150

למשך עבודה של עד 48 שעות

200

למשך עבודה של עד 72 שעות

300

בעת איסוף כלי עבודה יש להגיע עם:
1.
ת.ז
2.
צ'ק רגיל על סך 2,000  חתום על שם בעל הצ’ק.
3.
יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

מידע לגבי מחירים ומשלוחים לפנות ישירות לאפרים: 0548171827

כיצד בוחרים מסור עגול להשכרה בחיפה ובקריות?

הדבר הראשון שעלייך להתחשב בו בעת בחירת המסור הוא טיב העבודה ובעיקר העומק והחומר שברצונך לחתוך.

  • קוטר המסור יעזור לך להבין את עומק החתך שהמסור מסוגל לעשות.

  • בעוד מסורים עגולים יכולים לחתוך אלומיניום, עץ, קרמיקה ואפילו ברזל, לא כולם יעילים באותה מידה על כל החומרים. לקראת ביצוע עבודת החיתוך, יש לוודא כי המסור מותאם לחומר שברצונך לחתוך.

  • ברשותנו מגוון ענק של מסורים לחיתוך של מגוון חומרים ותשתיות קלות וקשות כאחד, למידע נוסף בתחום העץ וכלי עבודה בעץ ניתן לצפות בעוד מוצרים בקישור זה: כלי עבודה בעץ

מעבר לכך שהמסור יתאים לצורכי העבודה שלך, יש להביא בחשבון את אפשרויות החשמל. בעוד חלק מהמסורים העגולים פועלים על סוללות ולזמנים קצובים, אחרים פועלים באופן רציף ומצריכים גישה לנקודת חשמל.

הפרויקט הבא שלך מתחיל ברגל ימין

ב-א.פ לבנייה אנחנו מתגאים ביכולת שלנו לספק ללקוחות פרטיים אשר עושים עבודות בזמנם החופשי ולאנשי מקצוע האחראיים על מגוון רחב של פרויקטים בו זמנית שירותי השכרת ציוד בניין שהם יכולים לסמוך עליהם. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני ולקבל את כל הפרטים בנוגע למסור עגול להשכרה בחיפה ובקריות ובכלל על השכרת ציוד עבודה ובניין בכל רחבי הארץ.

שאלות ותשובות:

תשובה: מסור עגול מיועד לחיתוכים בקו ישר ובשימוש בעיקר בתחום עבודות בעץ אך ניתן להרכיב עליו גם מסור לחיתוך מגוון חומרים כגון מתכת, פנלים, פחים, עצים ואפילו קרמיקה.
שימו לב ובידקו לאיזה שימוש נועד הכלי ומה ניתן להרכיב עליו ואל תיקחו סיכונים מיותרים

תשובה: מי מכם שכבר עבד בעבר עם כלי עבודה עם כבל חשמלי יודע כמה מסרבל זה להיות כפוף לכבל כל הזמן, לחבר מפצלים ובמקרים מסוימים גם מעריכים שלא נגמרים אך, אם מדברים על חסכון בכסף עדיף לרכוש כלי עבודה עם כבל חשמלי שכן את הסוללות יש להחליף כל כמה זמן וזה בהתאם לכמות העבודה שאתם מבצעים.

תשובה: כככלל, מסור עגול (סקיל) מגיע עם להב 6.5 אינץ וזה הלהב הקטן יחסית לכלי. בכל מקרה שלא יעבור את ה-7.25 אינץ אשר מגיע לעומק חיתוך של 63 מ"מ בזווית 90 מעלות ומתאים לרוב סוגי העבודות.

תשובה: אין על כך תשובה אחת ודאית שכן הדעות חלוקות אך ניתן בהחלט לומר כי יצרני המסורים כבר הבינו מה עדיף לייצר ולשווק מתוך מידע מדויק של כמות רכישות, אם כן, סביר להניח שתמצאו בשוק את המסורים המתאימים ביותר ביחס לסוגי העבודות הפופולריות בישראל אשר יתאימו גם לך

אזורי השירות שלנו:

בחיפה והסביבה: בקרית מוצקין, בקרית ביאליק, בקרית אתא, בקרית שמואל, בקרית חיים, בקרית ים, בנשר, בחיפה, בטירת כרמל ומושבי חוף הכרמל ובזכרון יעקב.

בחדרה והסביבה: באור עקיבא, פרדס חנה כרכור, בינימינה, גבעת אולגה, קיסריה, בחדרה ובנתניה ואזור השרון הצפוני.

גליל מערבי: בנהריה ועכו, מעלות, שלומי, ראש הנקרה והסביבה.

גליל תחתון ורמת הגולן, טבריה, נצרת עילית (נוף הגליל), כרמיאל ועוד

עמק יזרעאל: בקרית טבעון, רמת ישי, יוקנעם, עפולה, מגדל העמק והסביבה.

מסור עגול להשכרה
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?