משרד

04-9521510

מסור לחיתוך אבן להשכרה

בין אם מדובר במרצפות קרמיקה, פלטת שיש למטבח או אפילו רצפה מאבן יוקרתית, כדי לקבל תוצאות מדויקות ומרשימות יש לעבוד עם כלי חיתוך אבן מתאים אשר נשמר ותוחזק בצורה מקצועית. מסור לחיתוך אבן ושיש הינה קטגוריה של מסורים שמטרתם היא חיתוך מדויק של אבן, שיש, קרמיקה וכדומה בלי לגרום לסדקים או לפגוע בשלמות החומר ממנו עשוי המשטח. אף על פי שפעולת החיתוך מהווה חלק בלתי נפרד מכל תהליך ריצוף או הנחת שיש, ישנו מגוון רחב של מסורים ועבודה עם מסור אשר אינו ייעודי לצרכים שלך יכולה להוביל לזמני עבודה ארוכים, תוצאות לא מדויקות או אסתטיות ובזבוז של מרצפות ומשטחים.

כיום, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים אשר מבצעים שיפוצים בביתם מבינים את היתרונות הרבים שבהשכרת ציוד הבנייה, אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני, לספר לנו על הצרכים שלך, לשמוע על מגוון הציוד שאנו מחזיקים ולקבל את כל המידע בנוגע לבחירה של מסור לחיתוך אבן ושיש להשכרה.

לפרטים נוספים והזמנה צור קשר ישירות מול אפרים 0548171827

מסור לחיתוך אבן להשכרה

כיצד יש לבחור במסור שולחן לחיתוך מרצפות אבן ושיש?

הבחירה במסור לחיתוך אבן ושיש, בדומה למרבית כלי העבודה וציוד הבנייה, צריכה להתבצע על פי חומר הגלם איתו ברצונך לעבוד. הדבר השני שיש להתחשב בו הוא מרחב העבודה שלך כולל הגישה לתשתיות חשמל. כך, יתאפשר לך להבין האם צורת העבודה הנוחה ביותר עבורך תהיה בעזרת מסור לחיתוך קרמיקה ואבן 45 מעלות או מסור שולחן לחיתוך אבן ושיש, לדוגמה. אחד היתרונות הגדולים ביותר בהשכרת ציוד בנייה הוא היכולת של מקצוענים להתאים את הציוד שבו הם משתמשים בכל פרויקט לצורכי הפרויקט במדויק ולחובבנים להשתמש בציוד איכותי בלי הצורך לקנות ציוד יקר עבור שימוש חד פעמי. כאשר מדובר במסור לחיתוך אבן ושיש להשכרה, יתרון זה הינו כפול.

מה כדאי לדעת על מסור לחיתוך קרמיקה לפני שבוחרים את הדגם?

מסור לחיתוך קרמיקה שטל הינו מסור איכותי אשר מסוגל לבצע חיתוכים מדויקים במגוון רחב של קרמיקות עדינות ואבני שיש קשיחות בצורה נקייה. חשוב לציין שחברת שטל מייצרת מגוון מסורי אבן, שיש וקרמיקה ולכל אחד מהם יש את היתרונות, היכולות וחומרי הגלם שהוא אידיאלי עבורם. בנוגע לתחזוקה, המסורים האיכותיים של שטל נשחקים עם הזמן ועבודה עם להב אשר אינה תקינה או לא תוחזקה בצורה מקצועית תוביל לחיתוכים לא צפויים ולא יפים, במקרה הטוב.

מחיר השכרת מסור לחיתוך אבן ושיש ב45 מעלות

סוג במכונה:

למשך:

מחיר:

להב 200 מ"מ, 900W חד פאזי

אורך חיתוך של 90 ס”מ,

עובי חיתוך ב-45 מעלות 29 מ"ר

עובי חיתוך ב-90 מעלות 36 מ"ר

עד 24 שעות

עד 48 שעות

400

600

יש להגיע לאיסוף המוצר עם:
1.
ת.ז
2.
צ'ק רגיל על סך 8,000 חתום על שם בעל הת.ז
3.
יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

לפרטים נוספים והזמנה צור קשר ישירות מול אפרים 0548171827

ארגז הכלים שלך יכול להכיל כל כלי שאי פעם יהיה לך בו צורך

א.פ לבנייה הוקמה כדי לספק לאנשי מקצוע אשר עובדים על עשרות פרויקטים במקביל ואנשים פרטיים אשר רוצים לעשות שיפוץ בביתם כלי עבודה וציוד בנייה לרבות ציוד לניסור וחיתוך בטון ברמה גבוהה אשר נשמרים ברמה הגבוהה ביותר ללא הצורך לרכוש אותם בסכומי עתק ואז "להיתקע" איתם. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולקבל את כל המידע הרלוונטי.

מסור לחיתוך אבן להשכרה
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?