משרד

04-9521510

מצנן אוויר מומלץ

חיפשת דרך לשמור על מזג אוויר צונן לאורך חודשי הקיץ החמים? זה הזמן לשקול את הפתרון המושלם: מצנן אוויר שמתאים בדיוק לבית או לגינה שלך. והחדשות הטובות? כיום ישנם דגמים רבים ובעלי טכנולוגיה מתקדמת, שבכוחם לשנות את האווירה בבית או בגינה שלך מקצה אל קצה. אז באיזה סוג של מצנן אוויר לבחור? אל דאגה, במאמר זה נבחן מעט יותר מקרוב מה מגדיר מצנן אוויר מומלץ לבית/לגינה, כולל סקירה של הסוגים השונים הזמינים וכיצד לבחור את זה המתאים ביותר לצרכים שלך.

כיצד פועל מצנן אוויר מומלץ לבית/לגינה?

מצנן אוויר הוא מכשיר המקרר את האוויר בחדר או בחלל חיצוני באמצעות איסוף של אוויר חם מן החלל, קירור שלו ואז השבתו לחלל כשהוא צונן יותר. תהליך זה מזין את עצמו ועוזר להפחית את הטמפרטורה בסביבה, מה שהופך אותה לנוחה יותר לשהייה.

סוגים שונים של מצנני אוויר מומלצים

כשמדובר על מצנן אוויר מומלץ לבית/לגינה, ישנם כמה סוגים שונים של מצננים הזמינים לרכישה ולהשכרה.

  • מצנני אוויר ניידים קטנים קלים להזזה ואידיאליים לחללים קטנים כמו חדר שינה. אפשר להניח אותם על שולחן או רצפה ולהעביר אותם בקלות מחדר לחדר.
  • מצננים בגודל סטנדרטי – עדיין ניידים, אך מותאמים לחללים גדולים יותר, כגון חדר מגורים או מרפסת קטנה עד בינונית (בהמשך המאמר ניגע מעט יותר בהרחבה בהתאמת המצנן לגודל וסוג החלל).
  • מצנני אוויר תעשייתיים – המתאימים לצרכים עסקיים בעיקר, בין אם עבור מסעדה הממוקמת באזור חם ולח, מפעל ייצור הזקוק לפתרון קירור משתלם או בית מלון עם חלל חוץ הזקוק למיזוג.

סוגי מצננים ספציפיים נוספים שכדאי להכיר

  • מצנן אוויר נייד קטן לחדר שינה

מצנן אוויר נייד קטן הוא הבחירה המושלמת לחדר שינה. מדובר במצנן קומפקטי, קל להזזה ואשר ביכולתו לקרר את האוויר במהירות יחסית. הוא נחשב חסכוני באנרגיה וניתן להשתמש בו גם כדי לשפר את איכות האוויר על ידי סינון והסרת האבק, המזהמים והאלרגנים מן האוויר בחדר השינה.

  • מצנן אוויר נייד מומלץ למרפסת

מצנן אוויר נייד למרפסת מומלץ כאמצעי יעיל על מנת לשמור על מזג אוויר נעים בחלל החוץ שאינו חשוף במידה רבה לרוחות נושבות אחרות. המצנן הוא קל להזזה ויכול לצנן אזור קטן ביעילות. גם כאן, מדובר בפתרון מיזוג אוויר יחסית חסכוני – שהנו אידיאלי לשימוש במרפסת, מכיוון שניתן להזיז אותו בקלות כדי לקרר אזורי ישיבה שונים.

בחירת מצנן האוויר הנכון

בבואכם לבחור מצנן אוויר מומלץ לבית/לגינה, יש להביא בחשבון כמה דברים.

הדבר הראשון הוא גודל החלל שאותו רוצים לקרר. אם יש לך חדר קטן, כמו חדר שינה, מצנן אוויר נייד קטן יהיה בחירה טובה. אך אם יש לכם חדר שינה גדול יותר, סלון רחב ידיים או חלל חיצוני, מצנן בגודל סטנדרטי יהיה בחירה טובה יותר. עוד על כך בהמשך.

דבר נוסף שיש להביא בחשבון הוא האקלים באזור המגורים שלכם. אם התמקמתם באזור המרכז, בו הלחות גבוהה, ישנם דגמים המשולבים במזגן, שיכולים להסיר חלק מהלחות מן הסביבה המיידית ובכך להגביר מאוד את האפקט שיש למצנן על איכות החיים שלך. גם אם אתם גרים בדרום החם, שבו הטמפרטורות גבוהות לאורך מרבית השנה, מצנן אוויר עם מערכת קירור יהיה בחירה מעולה!

מלבד זאת, יש לזכור כי מצננים מגיעים עם שלל תכונות אופציונליות: שלט רחוק, קרחונים ייעודיים להגברת כוח הצינון, מצבים ייעודיים לחללי חוץ, מזגנים המשולבים במטהרי אוויר ובמפזרי לחות ועוד. עם כל האפשרויות הקיימות, ביכולתך יהיה לבחור את המצנן שיתאים לצרכים שלך באופן המוצלח ביותר.

אם מדובר באירוע במקום סגור או פתוח וצפוי להיות חם ואין אמצעי קירור ו/או צינון האוויר באותו מקום, אולי כדאי לך פשוט לשכור מצנן או כמה מצננים להשכרה בהתאם לגודל המקום או לפחות בהתאם לגודל אזור הכינוס של המוזמנים, בדרך כלל ממקמים את המצננים באזור חוות הריקודים כ-4 מצננים, 2 בכול צד של חוות הריקודים. למידע נוסף בנושא השכרת מצננים לאירועים ומחירים בלינק.

מצננים את האווירה בשבילך

מצנן אוויר מומלץ לבית/לגינה הוא דרך מצוינת לשמור על קרירות נעימה במשך חודשי הקיץ החמים. וכאשר ישנם כל כך הרבה סוגי מצננים שונים זמינים, כדאי להשקיע מעט זמן בהיכרות עם הדגמים והאפשרויות – על מנת לבחור את זה המתאים לצרכים שלך.

כאמור חשוב מאוד לשקול את גודל החלל שברצונך לקרר, את האקלים באזור שלך וכל תכונות נוספות שאתה עשוי להזדקק לה ואת היעילות האנרגטית. ולכן, אם יש לך צורך בעזרה מקצועית או אם אינך בטוח באיזה מצנן אוויר לבחור, או שברצונך לקבל מידע נוסף על המצננים הזמינים, הצוות שלנו כאן כדי לעזור וממתין לפנייתך עוד היום!

מצנן אוויר מומלץ
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?