משרד

04-9521510

מכונת ליטוש בטון להשכרה

עבודה עם בטון היא חלק בלתי נפרד מפרויקטים במגוון רחב של גדלים והציוד בו נעזרים יכול להשפיע בצורה משמעותית על אורך תהליך העבודה, כמות הבטון המתבזבזת והאיכות של התוצר הסופי. שירות המציע מכונת ליטוש בטון להשכרה מאפשר לך ליהנות מכל היתרונות של שימוש במכונות כרסום בטון או מקרצפות בטון ברמה תעשייתית בלי לשאת בעלויות הרכישה שלהן. מעבר לעלויות הרכישה, מרבית מכונות הליטוש, כרסום וקרצוף בטון הן גדולות ומצריכות ניצול של שטח רב בעת האחסון ולעבודות תחזוקה שגרתיות ללא קשר למספר השימושים.

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה!

יש לפנייך פרויקט גדול המצריך ציוד בנייה אמין? בא.פ לבנייה אנו מציעים שירותי השכרת ציוד בנייה ברמה הגבוהה ביותר בחיפה ובקריות. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני, לשמוע על הציוד המגוון שאנו מחזיקים הכולל מכונת כרסום בטון, מקרצפת בטון ומכונת ליטוש בטון להשכרה במחירים ותנאים אשר ישפרו את התוצאות של הפרויקט הבא שלך כמו שאת תהליך העבודה.

כיצד מתבצעת בחירת מכונת ליטוש בטון להשכרה?

לבחירה הלא נכונה במכונת ליטוש בטון מחיר אשר יכול להתבטא בזמן עבודה ארוך, נזק בלתי הפיך לבטון ולנזקים משמעותיים בסביבת העבודה. מסיבה זו, מומלץ בעת בחירת מכונת ליטוש בטון להשכרה בחיפה להבין בדיוק איזו תוצאה ברצונך לקבל ואת המאפיינים של חומרי הגלם ואז להתייעץ עם איש מקצוע המכיר את הציוד הרלוונטי.

ההבדלים ביכולות של דגמים שונים של מקרצפת ומלטשת בטון הם משמעותיים

בטון הינו חומר גלם קשיח אשר עבודה נכונה מובילה לתוצאות המחזיקות לזמן רב אך, עבודה עם ציוד לא מתאים יכולה להוביל לסדקים ובאופן כללי לתוצאות לא אסתטיות או בטוחות. מאחר ששלבי הקרצוף והליטוש הם עדינים וקריטיים והבטון הינו חומר גס, שימוש בציוד המתאים והבנת ההבדלים בין הדגמים השונים הינה קריטית. כאשר בוחרים בציוד עבודה ובעיקר במכונת מכרסמת בטון או מקרצפת בטון בחיפה ובקריות מומלץ להתחשב בבאים:

  • גודל וצורת הבטון עליו ברצונך לעבוד.
  • המראה הסופי של הבטון בו יש לך צורך.
  • דרכי הגישה אל משטח העבודה והתשתיות הזמינות.
  • רמת האחידות ופרופיל הבטון שברצונך ליצור.
  • התכנון שלך לשלב הבא בפרויקט ובעיקר האם ברצונך להניח ריצוף על הבטון, לבצע עליו צביעה מסוימת או להשאיר אותו כמו שהוא.

מחירון השכרת מכונת ליטוש/קרצוף בטון:

סוג המכונה:

משך השכרה:

מחיר:

איבנשטוק 5” (13 ס"מ)

עד 24 שעות

400

איבנשטוק 5” (13 ס"מ)

עד 72 שעות

700

VON ARX שטל חשמלית מצב אדם הולך

עד 24 שעות

750

VON ARX שטל חשמלית מצב אדם הולך

עד 48 שעות

1,300

* המחירים אינם כוללים מע"מ .

בעת ציוד יש להגיע לאיסוף המוצר עם:
1.
ת.ז
2.
צ'ק רגיל על סך 4,000  (למכונת איבנשטוק 5") חתום על שם בעל הת.ז.

3. צ'ק רגיל על סך 20,000  (למכונת VON ARX) חתום על שם בעל הת.ז.
4
.
יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

מכונת ליטוש בטון להשכרה שטל מכונת ליטוש בטון להשכרה שטל

האם השכרת מכונת ליטוש בטון זמינה עבור אנשים פרטיים?

מכונות לליטוש בטון, כמו מכונות כרסום בטון ומקרצפות בטון, הן מכונות מאסיביות בעלות כוח משמעותי ותוצאות שקשה לתקן. מסיבה זו, שימוש בציוד זה מומלץ לאנשי מקצוע ולאנשים פרטיים אשר מבינים כיצד להשתמש בו בצורה בטוחה. בעיקר בקרב בעלי בתים פרטיים ישנו ביקוש למכונת ליטוש בטון להשכרה או מקרצפת בטון כדי לבצע שיפוצים בשטח הבית. שיפוצים אלו כוללים הסדרת שבילי גישה ואף הכנת מרפסת. בעיקר כאשר מדובר בחובבנים, ישנה חשיבות עצומה להתאמת הציוד לצרכים והיכולות שלך ומומלץ להיעזר באיש מקצוע בעת בחירת הציוד ותכנון העבודה.

האם למכונת ליטוש בטון מחיר השכרה משתלם לעומת עלות רכישה?

התשובה לשאלה זו היא כן. אפילו כאשר לא מתחשבים בשטח ובתחזוקה השוטפת שיש להקצות למכונות המאסיביות האלו, הזמן היחסי מתוך הפרויקט שבו נעשה שימוש במכונה לכרסום בטון, במלטשת בטון ומקרצפת בטון אינו מצדיק רכישה ומעלה את האטרקטיביות של השכרת מכונת ליטוש בטון בצפון. תשובה זו ונכונה עוד יותר עבור בעלי מקצוע אשר לצד היתרונות הכלכליים הרבים בעת השכרת ציוד העבודה נהנים משקלול נוח של עלויות הציוד לכל פרויקט.

הדרך הקלה ביותר לתוצאה שברצונך ליצור מתחילה כאן

בא.פ לבנייה אנחנו מקפידים הקפדה יתרה על תקינות ואיכות הציוד שאנו מספקים ותעודת האיכות הטובה ביותר שלנו היא מספר הלקוחות החוזרים שלנו. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר טלפוני, לספר לנו על הצרכים המדויקים שלך ולשמוע את העלויות של הציוד אשר יהפוך את הפרויקט הבא שלך להצלחה. ציוד הבנייה שאנו מחזיקים הינו מגוון, מתוחזק ברמה המקצועית ביותר וכולל מבחר של מכונות ליטוש, כרסמת בטון, קרצוף וגילוח בטון.

מכונת ליטוש בטון להשכרה
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?