משרד

04-9521510

השכרת כלי גינון

השאלה האם מומלץ לרכוש ציוד או להשכיר אותו מעסיקה אנשי מקצוע ואנשים פרטיים רבים. כיום, הודות להתפתחויות בשוק ציוד עבודות הבניין והגינון ומגוון המוצרים הרחב, להשכרת ציוד גינון חשמליים/מוטוריים יתרונות רבים אשר הופכים אותה לעדיפה על רכישה של ציוד בכלל וכלי גינון בפרט. כאשר מדובר בעבודות גינון, היתרונות של השכרת כלי גינון ברורים לאנשי מקצוע העובדים שעות בכל יום או גננים חובבנים אשר עובדים בגינה שעה בשבוע.

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה

היתרונות בהשכרת כלי גינון עבור גננים מקצועיים וחובבנים

בדומה להשכרה של כל ציוד עבודה, היתרון המשמעותי בהשכרת כלי לגינון הוא האפשרות לעבוד בכל פרויקט עם הציוד המתאים ביותר וללא צורך ברכישת מלאי גדול של ציוד ומכונות. עבודה עם ציוד מתאים לא רק משפרת את התוצר הסופי, היא גם מורידה משמעותית את זמן העבודה והופכת אותה לקלה ובריאה יותר עבור הגוף. נוסף על כך, אנשי מקצוע רבים גילו בשנים האחרונות שעלויות אחסון הציוד, תחזוקה נכונה שלו ותיקון תקלות עולות בהרבה על העלויות של השכרה רב פעמית של ציוד עבודה. יתרה על כך, השכרת הציוד מאפשרת להשתמש תמיד בציוד המתקדם ביותר המתאים לעבודה וזאת ללא צורך ברכישת כלי עבודה שעשוי לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ואפילו עשרות אלפי שקלים שהביצוע באמצעותו הוא פעם בשנה או יותר.

אנו מציעים מגוון רחב של כלים להשכרה לפי בחירתך:

פרטים נוספים ומחירים בעמוד המוצר

רוצה ליצור ניקיון וסדר בגינה בלי להוציא אלפי שקלים על השכרת, אחסון ותחזוקת כלי גינון? האם ניתן להשכיר ציוד גינון איכותי? והאם באמת משתלם לשכור ציוד לעבודות הגינון?

הגינה כבר איבדה כל פרופורציה ויש לך רצון לבצע עבודות גינון חד פעמיות גדולות? כיום הדרך המשתלמת ביותר הנה לבצע השכרת כלי גינון מקצועיים, לבצע את הגינון לבד במשך כמה ימים ואז לתחזק את הגינה במהלך הזמן.

אילו כלים הכי משתלם להשכיר וכיצד מומלץ לעשות זאת? לפרטים ולהשכרה כדאי להשאיר פרטים ממש עכשיו!

הרגע המתאים לבצע השכרת כלי גינון

כל מי שמחזיק בגינה, בין אם היא פרטית ובין אם שייכת לעסק, יודע היטב שיש צורך לתחזק את הגינה כל הזמן ובמיוחד בחודשי החורף. הזמן הנכון לבצע את הכינון הוא לאחר הגשמים הראשונים, כאשר הצמחייה והשיחים מתחילים לגדול. לא מומלץ לתת להם לגדול יתר על המידה, שכן עבודה עם שיחים גדולים במיוחד ויבשים היא קשה בהרבה.

ואכן, לא מעט אנשים מחליטים לשקול בחיוב השכרת ציוד גינון מוטורי וחשמלי כאשר העצים, השיחים, הדשא והעשבייה גדלים, הכלים המומלצים הם היקרים יותר לרכישה וזולים להשכרה הם: השכרת מכסחת דשא, השכרת חרמש בנזין, השכרת מסורי שרשרת חשמליים/מוטוריים ועוד.

מומחי הציוד לגינון להשכרה

חברת א.פ לבנייה מתמחה בתחום השכרת כלי גינון מכל הסוגים ולכל סוגי העבודות. אצלנו ניתן למצוא את המכשירים המתקדמים ביותר, במחירים משתלמים שיסייעו לחסוך רבות בעבודות הגינה. רוצה להימנע מתיקון כלי גינון ומאחסנתם בשטח שלך? בעזרת השירות שלנו, ביכולתך להשכיר כלים מתקדמים ולסיים גם את עבודות הגינה הקשות ביותר בקלות ובנוחות.

השכרת ציוד גינון עם שירות הספקה לאזורים הבאים:

אנו מספקים שירות משלוחים באזור חיפה והסביבה, נשר, עמק יזרעאל, יגור, בקרית אתא, קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית ים וחיים, נהריה, עכו, חוף הכרמל, מושבי חוף הכרמל, זיכרון יעקב, פרדס חנה כרכור וחדרה, שאל את הנציג לגבי עלות המשלוח. תודה 🙂

לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?