משרד

04-9521510

מתחחת אדמה להשכרה

מתחחת אדמה להשכרה לגינה ולכול קרקע להכנת האדמה בטרם שתילת שתילים, דשא והפיכת האדמה לכול מטרה.
סוג המכונה אותה אנחנו משכירים היא תוצרת Stiga SRC מקצועית תוצרת איטליה.
המכונה מגיעה ללא בנזין כך שיש צורך לרכוש מעט בתחנת הדלק.

נתונים טכניים של מתחחת אדמה להשכרה:

רוחב תיחוח: 85 ס"מ
עומק תיחוח: 25 ס"ח
בעלת מנוע חזק ועוצמתי בנפח 182 סמ"ק.
2 הילוכים קדימה והילוך אחד רברס.
מתחחת אדמה להשכרה בחיפה

השכרת מתחחת אדמה מוטורית לגינה בחיפה ובקריות מחירים:

משך ההשכרה:

מחיר:

עד 24 שעות

200

עד 48 שעות

350

שבועי

700

*המחירים אינם כוללים מע"מ

בעת השכרת הציוד יש להגיע לאיסוף המוצר עם:
1.
ת.ז
2.
צ'ק רגיל על סך 4,000 חתום על שם בעל הת.ז
3.
יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

מתחחת אדמה להשכרה בחיפה ובקריות

כל מי שעובד עם אדמה מכיר את המתחחת שמשמשת חקלאים וחקלאים חובבים למגוון רחב של עבודות בשטח. המתחחת יכולה לשמש חקלאים מקצועיים וגם חקלאים חובבים שרוצים להכשיר שטח אדמה, אז איזה סוגים של מתחחת אדמה להשכרה בחיפה ובקריות ישנן ומה השימושים בהן?

סוגי מתחחת אדמה להשכרה בחיפה ובקריות

ישנם שני סוגים עיקריים של מתחחות אדמה, האחת היא מתחחת בנזין והשנייה מתחחת גינה. מתחחת הבנזין הנה בעלת מנועים מוטוריים הפועלים על בנזין כאשר השמנים השונים נמצאים במכלים שונים ולכן אין צורך להכין תערובות דלק ייחודיות. זמן העבודה עם מתחחת זו ארוך יותר ואין תלות בסוללות, דבר שמאפשר עבודה לאורך זמן בשטח. עם זאת, כמובן שיש צורך להוסיף דלק במידת הצורך ועל פי הוראות היצרן.

מתחחות לגינה נחשבות קטנות יותר ומשמשות יותר אנשים פרטיים שמעוניינים לעבד את אדמתם באופן עצמאי לחלוטין אך זקוקים לעזרה מכאנית קלה. אלה הן מתחחות קומפקטיות למדי שמספקות פתרון לתיחוח של עד 40 ס"מ אדמה וגם הן מגיעות במגוון דגמים – עוצמתיים יותר ופחות, הכול בהתאם לצורך.

האם כדאי לקנות או להשכיר?

כמו בתחומים רבים אחרים השכרת מתחחת לגינה צריכה להיעשות תוך שיקולים שונים של שימוש וצורך. אם מדובר על עבודה חד פעמית ולא יהיה צורך במתחחת בשלב מאוחר יותר, אין טעם לרכוש את המכשיר כולו. צריך לזכור שמעבר לקנייה קיים נושא האחסון והשמירה על המכשור ולחלוטין אם מדובר בעבודה חד פעמית אין זה משתלם לקנות אותה. גם כאשר מדובר על צורך תעשייתית – אם העבודה אינה מבוצעת באופן קבוע ההשקעה במכשור הנה מיותרת ועדיפה השכרה על רכישה.

מיטב המכונות המקצועיות במקום אחד

אנו בחברת א.פ לבנייה מתמחים בהשכרת ציוד בתחום הבניה, השיפוץ והחקלאות, השכרת כלי גינון כולל מתחחת להשכרה בצפון ובמגוון רחב של אזורים. אמנו מציעים שירות מקצועי, כלים מתקדמים וחדשים והדרכה במידת הצורך. אם רצונך בשירות מתחחת אדמה להשכרה בחיפה ובקריות הגעת למקום הכי נכון, אנו נשמח לעמוד לרשותך, אז קדימה, כדאי להרים אלינו טלפון ממש עכשיו!

לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?