משרד

04-9521510

מקדח אדמה להשכרה

באמצעות מקדח אדמה תוכל לחפור בורות בקטרים שונים למגוון שימושים כגון: לפני שתילה, עבור עמודים לגדר, נטיעת עצים ועוד. קוטר המקדח משתנה בהתאם לצורך והעבודה היא ע"י הפעלת המקדח והחזקתו עד לעמוק הנדרש. כלי עבודה נוספים בתחום זה תוכל למצוא בעמוד: השכרת כלי גינון 

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה!

מקדח אדמה להשכרה

השכרת מקדח לאדמה מחירים:

למשך:

מחיר:

עד 24 שעות

200

עד 48 שעות

300

שבועי כולל שבת

600

בעת השכרת הציוד יש להגיע לאיסוף המוצר עם:
1.
ת.ז
2.
צ'ק רגיל על סך 5,000
 ש"ח חתום על שם בעל הת.ז
3.
יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

 

https://www.youtube.com/watch?v=V0fQI1uioZ0

היתרונות של מקדח אדמה להשכרה בחיפה ובקריות

מה המחיר של השכרת מקדח אדמה בצפון? היכן ניתן למצוא מקדח ידני לאדמה להשכרה? איזה עסק מספק שירותים של השכרת מקדח אדמה בצפון? מתי מומלץ להשתמש במקדח אדמה? מה הם היתרונות של השכרת מקדח אדמה בצפון לעומת רכישה?

מקדח אדמה, כפי ששמו מרמז, הינו כלי עבודה אשר מטרתו היא ליצור חורים מדויקים באדמה. חורים אלו יכולים להיות הכנה ליסודות, מקום לשתילה של עצים, קיבוע תמרורים או שלטים ועוד. לקראת שימוש במקדח אדמה חשוב להבין את סוגי המקדחים הקיימים בשוק ולבחור בזה אשר יענה על הצרכים שלך בצורה הטובה ביותר ויבטיח כי העבודה תתבצע במהירות האפשרית ועם סיכון מינימלי לפציעות או תקלות. בניגוד למקדחים ממונעים, בחירה במקדח ידני לאדמה להשכרה יכולה להיות נוחה יותר כאשר עובדים עם אדמה רכה ורוצים שליטה מלאה על עומק החור.

אם יש לך צורך במקדח אדמה להשכרה בחיפה ובקריות הגעת למקום הנכון, אנחנו מציעים להשכרה מגוון רחב של מקדחי אדמה לצד ציוד בניין נוסף והודות למגוון הרחב ולייעוץ של אנשי המקצוע שלנו יתאפשר לך לסיים את הפרויקט במהירות ולהתגאות בתוצאה. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני ולקבל את כל המידה בנוגע להשכרת מקדח אדמה בצפון הארץ.

אילו סוגים של מקדח אדמה זמינים להשכרה בחיפה ובקריות?

בעת השכרת מקדח אדמה בצפון ניתן להשכיר את כל סוגי מקדחי האדמה הקיימים. בעיקר כאשר מדובר במקדחי אדמה, היכולת להתאים את הציוד לפרויקט הופכת ליתרון משמעות עבור אנשי מקצוע וחובבנים כאחד. באופן כללי ניתן לחלק את מקדחי האדמה לכמה סוגים. ללא קשר לסוג המקדח, חשוב לברר מראש את העומק שאליו המקדח מסוגל לקדוח באדמה, סוג האדמה שאליה הוא מתאים וקוטר החורים שהוא ייצר.

מקדח ידני לאדמה להשכרה

היתרון העיקרי של מקדח אדמה ידני הוא שניתן להשתמש בו בכל מקום בלי הצורך בהספקת חשמל או בנזין. בעזרת ידית בראש המקדח ניתן לסובב אותו בנקודה שברצונך ליצור בה חור ולשלוט באופן מוחלט בעומק החור וברוחבו. חשוב לציין כי כאשר מדובר במקדח אדמה בצפון, מקדח ידני מאפשר יצירת חור באדמה רכה יחסית וככל שהאדמה קשה יותר כך תהפוך המשימה ליותר קשה עד לבלתי אפשרית.

השכרת מקדח אדמה בצפון בעל מנוע בנזין

מקדח אדמה אשר מונע בעזרת מנוע בנזין מאפשר לך ליצור חורים כמעט בכל אדמה בקלות ובמהירות אך, כאשר מחפשים מקדח אדמה להשכרה בחיפה ובקריות ומתעניינים במקדח עם מנוע בנזין חשוב לברר את הקוטר והעומק של החור שהמקדח מסוגל ליצור לצד קצב הצריכה של הבנזין. בעת השימוש במקדח אדמה מסוג זה, יש להשתמש במשנה זהירות מאחר שהוא יכול לפגוע בתשתיות הנמצאות מתחת לאדמה ואף לגרום לריקושטים מניפוץ של אבנים.

מקדח אדמה להשכרה בחיפה ובקריות עם מנוע חשמלי

מקדח אדמה בעל מנוע חשמלי נמצא בדיוק באמצע, הוא מאפשר לך ליצור חורים מדויקים באדמה רכה ובינונית בצורה מדויקת, מהירה ובטוחה ומבלי להתאמץ יותר מדי. מצד שני, השימוש במקדח אדמה חשמלי מצריך גישה לרשת החשמל ולכן אינו מתאים למגוון רחב של עבודות ופרויקטים.

מדוע מומלץ לחפש אחר מקדח אדמה להשכרה בחיפה ובקריות ולא לרכוש אחד חדש?

בין אם מדובר בחובבנים אשר עושים עבודות בבית או בשטח להנאתם או לאנשי מקצוע אשר צריכים לסיים עבודות במהירות וביעילות, שימוש במקדח אדמה מתאים הוא הכרחי ובמרבית המקרים פרויקטים שונים יצריכו שימוש במקדחים שונים. בניגוד לרכישה אשר מקבעת אותך על המקדח שבו השקעת ומצריכה ממך לאחסן ולתחזק אותו בין השימושים, כאשר מדובר בהשכרת מקדח אדמה בצפון או בכל חלקי הארץ כל שעלייך לעשות הוא לבחור את הכלי המתאים ביותר לצרכים שלך, להשתמש בו וליהנות מתוצרי העבודה שלך.

מקדח האדמה המושלם עבור הפרויקט שלך מחכה

במ.אלאור אנחנו מתמחים בהשכרת ציוד בניין לפרויקטים מכל גודל עבור אנשים פרטיים ובעלי מקצוע. המגוון של הציוד שאנו מציעים מבטיח כי לכל צורך ישנו פתרון והתחזוקה המקצועית שלו מבטיחה כי בעת השימוש הכלי לא יאכזב אותך. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר טלפוני, לקבל את כל המידע בנוגע למקדח אדמה להשכרה בחיפה ובקריות ולעבוד עם המקדח המתאים ביותר לצרכים שלך.

מקדח אדמה להשכרה
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?