משרד

04-9521510

מכונת ליטוש רצפה

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה!

מכונות לליטוש רצפה הן אינן כולן מקשה אחת – אלא מתאימים לשימושים שונים. בעיקר כאשר מדובר בליטוש, ישנה חשיבות מרבית להתאמת הציוד שבו נעשה השימוש למשטח ולתוצאה הרצויה. עבודה עם מכונת ליטוש רצפה אשר אינה מתאימה עלולה להוביל לפציעות ולנזק בלתי הפיך למשטח אשר עובר ליטוש. מסיבה זו, השכרת מכונת ליטוש רצפה הינה פופולארית בקרב אנשי מקצוע, קבלנים ואנשים פרטיים המבצעים עבודות שיפוץ בביתם. האפשרות לבחור במלטשת הנכונה לקראת כל פרויקט מבטיחה כי עבודת הליטוש תהיה מהירה ושהתוצאות יהיו מושלמות. כאשר מסתכלים על העלויות לעומת זמן השימוש, למכונת ליטוש רצפה מחיר גבוה אשר אינו מצדיק רכישה ומדגיש עוד יותר את היתרונות של השכרת מכונת ליטוש עבור הרצפה.

בא.פ לבנייה אנחנו מתמחים בהשכרת ציוד בנייה איכותי ובמחירים אטרקטיביים לבעלי מקצוע ואנשים פרטיים כאחד. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר טלפוני, לספר לנו על הפרויקט הבא שלך ולהבטיח שהציוד אשר יהיה בו בשימוש יתאים בדיוק לצרכים שלך, יהיה מתוחזק בצורה מקצועית ויעלה לך כסף רק בזמן שבו הציוד נמצא בשימוש.

ההבדל בין מכונת ליטוש רצפה למקרצפת רצפה

ההבדל בין מקרצפת רצפה למכונת ליטוש רצפה הינו עצום אף על פי ששתיהן פועלות בצורה דומה. מכונת כרסום רצפה, מקרצפת ומכרסת שכבה מהתשתית ומלטשת את הרצפה פועלות על ידי הזזה מבוקרת של גלגל מחוספס על גבי משטח. למרות זאת, בעוד מכונת ליטוש רצפה הופכת את המשטח לחלק ונקי, מכרסמת שכבה עבה מהתשתית הופכת אותו למחוספס ומחורר. חשוב לציין כי גם ההבדלים בין מלטשות רצפה אחת לשנייה או בין מכונות ליטוש שונות יכולים להיות גדולים ולהשפיע בצורה משמעותית על תהליך העבודה והתוצאה.

סוגי מכונות לליטוש וקרצוף רצפה:

למידע נוסף בנוגע לאחת המכונות לרבות מחירים של השכרת המכונות היכנס לעמוד בלחיצה על התמונה, שם תמצא את כול המידע שנחוץ לך, בהצלחה!

ליטוש באמצעות מכונת פוליש בסיסית – על ידי מכונת פוליש ניתן ללטש רצפות בטון ועץ כגון פרקט ודקים בשכבה של עד 1 מ"מ באמצעות מתאם למכונה ונייר ליטוש במוצמד למתאם. ליטוש באמצעי זה הוא הזול ביותר אך כאמור אינו אמצעי להורדת שכבה עבה ולהסרת חומרים קשים כמו חומרי ציפוי אפוקסיים או הסרת דבק קרמיקה במהלך שיפוץ הרצפה.

מכונת ליטוש וחידוש דק, פרקט ורצפות עץ מקצועית – מיועדת לעבודה עם רצפות עץ בתוך הבית ומחוץ לבית, ליטוש דק, ליטוש/חידוש פרקט ועוד באמצעות מכונה מקצועית ייעודית לתחום עבודה זה בעלת יכולת ליטוש גבוהה, הגעה לפינות, מכונה מרובעת ברוחב ליטוש של 40 ס"מ והאולטימטיבית לחידוש רצפות עץ בשטחים גדולים. המכונה בדרך כלל חד פאזי שזה יתרון ענק!

מכונת ליטוש קירות בטון/טיח/שפכטל מקצועית (חומרים רכים) – מכונת ליטוש איבנשטוק ידנית מופעלת באמצעות אדם אשר מחזיק בה כמו כל מלטשת ידנית רגילה בעלת יכולת הרמה לגובה תקרה. בעלת ראש של 20 ס"מ ונייר ליטוש ובעלת יכולת שיוף של טיח ושפכטל וציפויים רכים מהקירות, הסרת דבק מגע, סילרים ועוד . מכונה זו מיועדת לעבודות בשטחים קטנים ועל גבי קירות.

מכונת ליטוש קירות בטון/טיח/ציפויים קשים מקצועית (חומרים קשים) – מכונת כרסום איבנשטוק ידנית מופעלת באמצעות אדם אשר מחזיק בה כמו כל מלטשת ידנית רגילה וקטנה, בעלת ראש של 13 ס"מ וראש משובץ יהלומים ובעלת יכולת כרסום של טיח מקירות וליטוש רצפת מבוטנת והסרה גסה של חומרים קשים כמו הסרת דבק מגע, חומרי ציפוי קשים, סילרים ועוד . מכונה זו מיועדת לעבודות בשטחים קטנים אך לעומק כרסום של 3-4 ס"מ.

מכונת ליטוש רצפת בטון מקצועית שטל – מכונה זו מופעלת בדרך כלל באמצעות מנוע בנזין/תלת פאזי מיועדת לכרסום רצפות בטון ושיקום רצפות אשר מצופות בחומרים קשים. רוחבה הוא מינימום 30 ס"מ ומופעלת על ידי אדם הולך. המכונה מיועדת לשטחים של עד 500 מטר ולעומק של 3-4 מ"מ. על אותו עיקרון ולשטחים גדולים של מעל 500 מטר יש לשכור מכונה מתאימה עלותה מעל ל20,000 ש"ח והשכרתה כ-1000 ש"ח ליום.

מידע לגבי משלוחים והסברים לפנות ישירות לאפרים: 0548171827

להשתמש בציוד הנכון זה להתחיל לעבוד ברגל ימין

בעיקר כאשר מחפשים אחר מכונת ליטוש רצפה להשכרה או לרכישה חשוב מאוד להבין את היכולות ובעיקר את הייעוד של הציוד. המטרה של ליטוש רצפה יכולה להיות ניקיון יסודי של הרצפה, יישור משטחים לקראת הנחה של ריצוף ואפילו קרצוף של כביש או שביל גישה בעזרת מקרצפת רצפה. כפי שהמטרות של ליטוש הרצפה הן מגוונות כך גם מגוון המכשירים אשר יכולים לסייע לך להבטיח כי ליטוש הרצפה יוביל בדיוק לתוצאות המצופות ולא יהפוך לאתגר או עיכוב בלוחות הזמנים. מאחר שליטוש רצפה הינו שלב אשר מתקיים במגוון פרויקטים, היעזרות באיש מקצוע אשר מכיר את הציוד תבטיח כי הוא יתאים.

כיצד מחשבים למכונת ליטוש רצפה מחיר השכרה?

בדומה להשכרה של ציוד שיפוץ ובנייה, להשכרת מכונת ליטוש רצפה ישנו מחיר אשר נקבע על ידי הזמן שבו יהיה לך צורך בציוד והציוד הספציפי אשר יתאים למשטח העבודה שלך. הדרך הטובה ביותר להבין את העלויות של השכרת מכונת הליטוש היא להביא בחשבון את כלל הצרכים של הפרויקט שלך וליצור קשר עם חברה מקצועית אשר מבטיחה כי הציוד שהזמנת לצורך העבודה יהיה באיכות טובה. כאשר מדברים על עלויות, חשוב להזכיר כי לאחזקה קבועה של מכונת ליטוש רצפה מחיר גבוה ועלויות תחזוקה משמעותיות, בעיקר אם ברצונך לעבוד עם מכונה איכותית אשר תבצע את העבודה בצורה מושלמת ובמאמץ מינימלי.

האם עדיף לרכוש או להשכיר מכונת ליטוש רצפה?

בעיקר כאשר מדובר במכונת ליטוש רצפה להשכרה ישנם שני יתרונות משמעותיים על רכישה אשר הופכים אותה לעדיפה עבור אנשי מקצוע ואנשים פרטיים.

  • היתרון הראשון של השכרת מכונת ליטוש רצפה או מקרצפת רצפה הוא שהשימוש בהן הוא בדרך כלל חלק קטן מהפרויקט ורכישת הציוד אינה מצדיקה את זמן השימוש בו בפועל בעוד השכרתו מאפשרת לך לשלם רק על הזמן שבו הוא נמצא בשימוש.

  • היתרון השני הוא איכות התחזוקה, בעיקר כאשר מדובר במכונת כרסום רצפת עץ, פרקט ודק, מקרצפת רצפה ומכונת ליטוש רצפה שיש, טרצו או רצפה מבוטנת, השחיקה של הציוד יכולה להיות משמעותית ותחזוקה לא נכונה או עקבית יכולה להוביל לביצועים נחותים וצורך בהחלפה של חלקים יקרים.

מידע לגבי משלוחים והסברים לפנות ישירות לאפרים: 0548171827

לעבוד עם ציוד שמתאים ומוכן לעבודה

לא.פ לבנייה ניסיון רב בהשכרת ציוד בנייה למגוון אנשי מקצוע בתחומי השיפוצים, תחזוקה ובנייה לצד אנשים פרטיים. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ולשמוע על מגוון המוצרים הרחב שאנו מציעים להשכרה וליהנות ממחירים אשר יפתיעו אותך, ציוד אשר יעלה על הציפיות שלך וייעוץ שיעזור לך להתחיל את הפרויקט בצורה הנכונה.

מכונת ליטוש בטון להשכרה
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?