משרד

04-9521510

ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך

בעיקר כאשר מדובר בספה אשר כיף לשבת עליה, השנים ואפילו הימים מובילים ללכלוך וכתמים אשר הופכים את הספה מביתית ומחבקת למפגע אסתטי בחדר. בין אם מדובר בכתמי קפה, כתמים מבעלי חיים או כתמים אשר לא ניתן להסביר, ניקוי ספות בד יבטיח שהן יחזיקו לשנים ארוכות ובעיקר שהספה שלך תמשיך לשדרג את מראה הסלון או החדר שבו היא ממוקמת. מאחר שניקוי ספות בד צריך להתבצע אחד לכמה שבועות וניקוי יסודי יותר אחת לכמה חודשים, ניקוי ספות בד ללא תשלום לאיש מקצוע הינו רעיון מפתה.

איך לנקות ספה מבד עשה זאת בעצמך?

ניקיון של ספת בד מצריך שימוש בציוד עבודה וחומרי ניקוי המתאימים לסוג הבד ולמצבו וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של מדריכים באינטרנט בנוגע לניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך הכוללים שימוש בחומץ לימון וחומרי ניקוי בהכנה ביתית. אף על פי שניתן להגיע לתוצאות טובות, חשוב לבדוק את המתכון ולעיתים קרובות המחיר של חומרי הניקוי הרלוונטיים הינו זול יותר מהזמן שלוקח להכין את חומרי הניקוי הביתיים והסיכון שהם יגרמו לנזק לבד.

ניקוי ספת בד אחת לכמה שבועות

אחת לכמה שבועות מומלץ לבצע ניקוי לספה בעזרת שואב אבק עוצמתי. מעבר לכך שהשאיבה תבטיח כי אין שיערות התקועות בריפוד או שאריות חטיפים בחיבורים של הספה, ניתן לטפל גם בכתמים בעזרת שואב האבק. כדי לנקות את הספה מכתמים יש להשתמש בתכשיר ניקוי המתאים לבד של הספה שלך, להשתמש במברשת כדי להקציף את התכשיר על האזורים המוכתמים ולאחר מכן לשאוב את הקצף והכתמים מהבד בלי שהבד או הריפוד ייספגו בחומרי הניקוי.

ניקוי כתמים והחייאת הבד בעזרת מכשיר קיטור לניקוי ספות

לצד ניקוי ריפוד הבד על הספה שלך בעזרת שואב אבק, אחת לכמה חודשים מומלץ לבצע ניקוי של הספה בעזרת מכשיר לניקוי בקיטור. השימוש בקיטור בספות בד מצליח להיפטר כמעט מכל הכתמים ואפילו להמיס כתמי שמן עמוק מתוך סיבי הספה. במרבית המקרים מכשיר קיטור לניקוי ספות יגיע עם פעולת שאיבה, אם לא יש לעבור לאחר מכן עם שואב אבק על הספה כדי לשאוב את הכתמים שנמסו. מכשיר קיטור לניקוי ספות נפטר מלכלוך אשר נראה ואינו נראה לעין ואפילו מסוגל להיפטר מריחות רעים אשר יוצאים מהספה בלי להשתמש בחומרי ניקוי.

א.פ לבנייה נותנים לך גישה לציוד המקצועי ביותר

א.פ לבנייה הינה חברה המספקת שירותי השכרת ציוד בנייה, עבודה וניקיון מכל סוג לאנשי מקצוע ואנשים פרטיים. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני ולקבל את כל הציוד כדי לבצע בהצלחה ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך.

ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?