משרד

04-9521510

מטאטא לדשא סינטטי

דשא סינטטי הוא פתרון מצוין עבור רבים שאינם רוצים להתעסק ביום יום עם דשא אמיתי שמצריך לא מעט השקעה. יש אין ספור יתרונות לדשא הסינטטי. בין היתר, לא צריך להשקות אותו ולא לכסח אותו אבל אסור לשכוח שהוא יכול לסבול מלכלוך ומפגמים לאורך הזמן וגם הוא מחייב תחזוקה מינימלית. כיום השכרת מנקה/מבריש/מסרק או מטאטא לדשא סינטטי בחיפה יכולה לפתור בעיות רבות של תחזוקה ואנו מציעים את השירות, כדאי לצלצל אלינו ממש עכשיו!

ציוד זה איננו להשכרה בשלב זה, נשמח לעמוד לשירותך בדברים אחרים, תודה!

מידע לגבי משלוחים והסברים לפנות ישירות לאפרים: 0548-171827

ניקוי ותחזוקה של דשא סינטטי – מה הוא כולל?

אמנם זו פחות התעסקות מדשא רגיל, אך יש לא מעט פעולות שיש לבצע כדי לשמור על הדשא הסינטטי נקי ויפה. מומלץ להשתמש במפוח עלים אם ישנם עלים רבים שנושרים מעצים או שיחים סביב. עד כמה שזה ישמע מוזר, לא מעט אנשים משתמשים בשואב אבק כדי לנקות את הדשא הסינטטי שלהם והדבר מומלץ גם כן. כמו כן, כדאי אחת לכמה שבועות לשטוף את הדשא בלחץ מים ולהסיר ממנו לכלוכים שונים שנדבקו אליו כמו למשל שאריות אוכל ולהיעזר במטאטא חשמלי לדשא סינטטי בין לבין.

מדוע יש צורך בשירות השכרת מסרק לדשא סינטטי בחיפה?

אמנם כל הפעולות שציינו יכולות לסייע רבות לשמירה וניקיון של הדשא הסינטטי, אך ישנם לכלוכים עקשנים שלא ניתן להוציא בדרכים הרגילות ובציוד חובבני. לשם כך קיים שירות השכרת מבריש/מסרק דשא סינטטי – מטאטא לדשא סינטטי בחיפה ובקריות, שמאפשר לכל אדם להשתמש במכונה ייעודית לסירוק והוצאת לכלוך מעומק הסיבים. כיום ישנו מטאטא חשמלי לדשא סינטטי שהופך את העבודה לקלה במיוחד וכדאי לדעת כי תחזוקה וניקיון יעילים יסייעו לשמור על איכות הדשא וצורתו לאורך שנים.

כמה עולה לשכור מבריש ומנקה לדשא סינטטי?

פריט זה הינו גם מבריש וגם מטאטא דשא ומרים את הדשא המעוך למצב עמידה ע"י סירוק והוצאת הלכלוך הקשה. כלי מקצועי המיועד לאנשי מקצוע ולקוחות פרטיים, בעל 1 כ"ס מנוע 27 סמ"ק תוצרת חברת הכלי גינון המובילה ביותר STIHL! משקל הפריט 9 קילו נכנס לרוב הרכבים הפרטיים.

השכרת מטאטא לדשא סינטטי בחיפה

מחיר השכרת מנקה דשא סינטטי:

משך תקופת ההשכרה:

עלות:

עד 24 שעות

250

עד 48 שעות

400

בעת ציוד יש להגיע לאיסוף המוצר עם:
1.
ת.ז
2.
צ'ק רגיל על סך 4,000 חתום על שם בעל.
3.
יש לחתום על הסכם השכרה קצר בעת האיסוף
לא יימסר מוצר ללא עמידה בתנאים אלו .

מידע לגבי משלוחים והסברים לפנות ישירות לאפרים: 0548-171827

מקצועני מכונות הניקוי להשכרה

אנו בחברת א.פ לבנייה חרתנו על דגלנו להציע את השירות המתקדם ביותר להשכרת כלי גינון והבניה. אצלנו ניתן למצוא מטאטא מבריש לדשא סינטטי להשכרה במחירים משתלמים ומכונות וכלים חשמליים מקצועיים להשכרה. אנו מאמינים בשירות מעולה ומהיר, בתחזוקת כלים מגוונים ומקצועיים ובהדרכה מדויקת. רוצה לשמוע עוד על השכרת מטאטא מנקה/מסרק לדשא סינטטי בחיפה? כדאי כבר עכשיו להשאיר לנו פרטים, אנו נחזור אליך ונשמח לעמוד לרשותך!

שאלות ותשובות:

 

  1. מה זה מנקה דשא סינטטי?

    מנקה ומסרק דשא סינטטי הינו פטנט סופר יעיל המיועד לרענן את מראה הדשא אשר מקבל מראה "מעוך" אך גם מיועד לניקוי חלקי ענפים, עלים, פרחים וכל מיני חלקים הנתקעים בחלק התחתון והעליון של הדשא ומקנה לדשא מראה מרענן ומחודש יותר.

  2. לאיזה שטחים מיועד המבריש דשא סינטטי?

    הכלי מיועד לכל סוגי הדשא סינטטי הקיימים בשוק ולמגוון רחב של שטחים פרטיים וציבוריים כגון: מדשאות ציבוריות, גינות פרטיות, גנים פרטיים וציבוריים, איי תנועה וקל לשינוע.

  3. כל כמה זמן מבצעים סירוק/הברשת הדשא על ידי מטאטא לדשא סינטטי?

    התשובה לשאלה זו היא די אינדיבידואלית שכן,
    בכל גינה רמת שימוש משתנה בהתאם לכמות הילדים,
    זמני שהייה בגינה, אירוח וכו, לכן, אין פרק זמן מסוים אך ניתן לומר כי יש צורך כאשר רואים שמצב הדשא ירוד, “מעוך" ובהסתכלות לתוך תחתית הדשא ניתן להבחין בלכלוך רב אז אפשר להסיק מכך שהגיע הזמן לרענן את הדשא באמצעות מכשיר יעודיי לכך אותו אנו משכירים

  4. האם צריך ידע מקצועי לצורך הפעלת הכלי לניקוי אותו רכשתי/שכרתי?

    אין כל צורך בידע וניסיון על מנת לבצע ניקוי לדשא, אם רכשת תקבל הוראות ביצוע ואם שכרת תקבל הדרכה מסודרת וכלי מקצועי שיעשה לך חיים קלים

  5. האם הכלי נכנס לרכב פרטי?

    כן, כלי זה מתקפל בחלקו ונכנס בקלות לכלי רכב פרטיים, עובדינו אפילו יעזרו לכם בשמחה רק תדאגו להביא עמכם מגבת גדולה לשים על המושבים או בתא המטען

תשובה: מנקה ומסרק דשא סינטטי הינו פטנט סופר יעיל המיועד לרענן את מראה הדשא אשר מקבל מראה "מעוך" אך גם מיועד לניקוי חלקי ענפים, עלים, פרחים וכל מיני חלקים הנתקעים בחלק התחתון והעליון של הדשא ומקנה לדשא מראה מרענן ומחודש יותר.

תשובה: התשובה לשאלה זו היא די אינדיבידואלית שכן, בכל גינה רמת שימוש משתנה בהתאם לכמות הילדים, זמני שהייה בגינה, אירוח וכו, לכן, אין פרק זמן מסוים אך ניתן לומר כי יש צורך כאשר רואים שמצב הדשא ירוד, “מעוך" ובהסתכלות לתוך תחתית הדשא ניתן להבחין בלכלוך רב אז אפשר להסיק מכך שהגיע הזמן לרענן את הדשא באמצעות מכשיר יעודי לכך אותו אנו משכירים.

תשובה: אין כל צורך בידע וניסיון על מנת לבצע ניקוי לדשא, אם רכשת תקבל הוראות ביצוע ואם שכרת מאיתנו תקבל הדרכה מסודרת וכלי מקצועי שיעשה לך חיים קלים

תשובה: הכלי מיועד לכל סוגי הדשא סינטטי הקיימים בשוק ולמגוון רחב של שטחים פרטיים וציבוריים כגון: מדשאות ציבוריות, גינות פרטיות, גנים פרטיים וציבוריים, איי תנועה וקל לשינוע.

תשובה: כן, כלי זה מתקפל בחלקו ונכנס בקלות לכלי רכב פרטיים, עובדינו אפילו יעזרו לכם בשמחה רק תדאגו להביא עמכם מגבת גדולה לשים על המושבים או בתא המטען
השכרת מטאטא לדשא סינטטי בחיפה
לקבלת שיחת ייעוץ

תפריט נגישות

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?